Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei, jeg er innom for å høre med dere om noen av dere har opplevd eller opplever det samme og har tips til meg. exen slo opp for cirka et halvt år siden og det var noe av det tøffeste som har skjedd med meg. vi har hatt kontakt mye av tidene men med mye pause mellom vær melding. forrige lørdag adda han meg på snapchat og begynte å sende masse mld om at han savna meg og at han vår åpen for å starte på nytt med meg og at han var villig å få følelser igjen. men igår sa han at han ikke mente det allikavel, noe som såra meg siden jeg enda ikke har klart å komme meg over han, og jeg har prøvd i et halvt år nå! han sier han savner meg og neste sekund behandler han meg som om at jeg ikke finnes, noen tips eller noen som har opplevd det samme, hvor gjorde dere??

Anonymkode: e3a48...1de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hei, jeg er innom for å høre med dere om noen av dere har opplevd eller opplever det samme og har tips til meg. exen slo opp for cirka et halvt år siden og det var noe av det tøffeste som har skjedd med meg. vi har hatt kontakt mye av tidene men med mye pause mellom vær melding. forrige lørdag adda han meg på snapchat og begynte å sende masse mld om at han savna meg og at han vår åpen for å starte på nytt med meg og at han var villig å få følelser igjen. men igår sa han at han ikke mente det allikavel, noe som såra meg siden jeg enda ikke har klart å komme meg over han, og jeg har prøvd i et halvt år nå! han sier han savner meg og neste sekund behandler han meg som om at jeg ikke finnes, noen tips eller noen som har opplevd det samme, hvor gjorde dere??

Anonymkode: e3a48...1de

Disse fyrene er bare oppmerksomhetssyke. Slett han fra sosiale medier! 

Anonymkode: 559d1...d1a

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ha sex med ham. Been there, done that. Ikke lurt.

Anonymkode: 8aa2d...318

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Psykologisk kan det være at han har lav selvtillit.

Anonymkode: d0920...4d7

AnonymBruker
Skrevet

Villig til å få følelser igjen ? Say what ! 

Han der er ikke noe å samle på, du kommer til å angre noe så jævlig om han snur igjen og du tar han tilbake.

Hsn viser deg, hvem han er. Så tro på det.

Anonymkode: d7d50...526

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gå i den fella. Han fisker etter bekreftelse på om du har følelser enda. Da vet han at han har deg fortsatt. 

Kutt all kontakt. Blokker han og lev livet ditt. 

Anonymkode: 6dafa...232

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja det har jeg opplevd. Hadde fremdeles følelser også, men visste at forholdet bare ville være mer av alt som hadde vært vondt. Jeg hadde følelser, men jeg visste også at han ikke evnet å være god kjæreste. Å bite på igjen, nei så vondt ville jeg ikke meg selv. 

Jeg løy og sa at jeg hadde truffet en annen. Det ble stille da. Lenge nok til å komme over ham. DA traff jeg en annen. ☺️

Fremdeles gift med ham. ♥️

Anonymkode: 2491f...ba3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Blokker han! Han leker med følelsene dine! Det er stygt gjort!

Anonymkode: 4111d...80f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blokker ham,og les om å være hektet. 

Ute av øye, ute av sinn.

Anonymkode: 39b10...64e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han vil bare ha tilgang på sex 😉 Da er du enkel måte for det på. Særlig pga Corona.  Ikke la deg lure. 

Anonymkode: 9f060...dc2

• Liker 1
Skrevet

Det var virkelig ikke en ok oppførsel mot deg! Det kan hende eksen savnet deg en stund, men så ombestemte seg. Men det burde han holdt for seg selv og ikke leke med dine følelser. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han der ville jeg kuttet kontakten med tvert, blokker på sisiale medier og ignorer tekstmeldinger. 
Jeg har vært sammen med min samboer lenge, men var slutt i 4-5 mnd før vi prøvde på nytt og har barn nå.. Så er jo ikke helt imot det å bli sammen med eks igjen! Men jeg hadde ingen kontakt og svarte ikke, blokkerte overalt. Han måtte rett og slett jobbe drithardt for å få meg tilbake.. Noe puslete "jeg er villig til ditt og datt" overså jeg totalt da det begynte. Han beviste veldig mye da han ikke fikk respons og gjorde handlinger ut av det, derfor gikk det fint her. Men han hadde jo følelser da, og angret grovt.. Jeg tok også lang tid før jeg i det hele tatt lot han møte meg! 
Styr unna han her, høres ut som typisk "vil bare ha sex med eksen eller få bekreftelser"

Anonymkode: d94fe...4d8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...