Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å få besøk/ å besøke. Men jeg blir av og til sliten, spesielt hvis jeg har gjort mye den dagen og må prate. 

Kan du prate/lytte til samtaler lenge, eller blir du sliten?  Nå tenker jeg ikke på at folk kjeder deg, eller at temaet er kjedelig for deg å snakke om. Nå tenker jeg på dine preferanser  i forhold til varighet av et besøk / hvor lenge du orker å ha/være på besøk. 

Anonymkode: 5d266...e98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs helt på besøket. Så lenge vi gjør noe interessant kan vi holde det gående til langt på natt. Hvis vi bare sitter og prater får jeg nok etter et par timer.

Anonymkode: 5d78b...6ef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spørs helt på besøket. Så lenge vi gjør noe interessant kan vi holde det gående til langt på natt. Hvis vi bare sitter og prater får jeg nok etter et par timer.

Anonymkode: 5d78b...6ef

Hva gjør dere da? 🙂

Anonymkode: 5d266...e98

AnonymBruker
Skrevet

Har altfor sjelden besøk. Men når jeg først har besøk synes jeg det er koselig. Da spiser vi noe sammen og sitter å prater. Kommer helt an på hvem som er på besøk, noen kan jeg sitte i timesvis å snakke med, mens andre føler jeg det er nok med et par timer 

Anonymkode: f38e0...3b8

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på besøket. Men generelt liker jeg besøk. Men i passe doser. Det vil si ikke hver dag og heller ikke både lørdag og søndag. Det betyr ikke at det aldri skjer. Noen perioder er man jo mer aktiv med venner. Men i den ideelle verden for meg så er det slik. 

Overnatting liker jeg aller best en overnatting, men to går greit. Tre er å strekke det. Da bør besøket dra rett etter lunsj/i god tid før middag. 

Anonymkode: 9c917...457

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hvem det er. En venninne jeg har kan jeg gjerne ha på besøk i flere timer/hele kvelden, mens ei anna så holder det med maks et par timer. 

Generelt liker jeg mye mer å dra på besøk enn å ha besøk, for da kan jeg dra hjem når jeg vil :)

Anonymkode: fc558...367

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor jeg er i psyken min enkelt forklart 😅 pluss alt annet. 

Har jeg stått opp tidlig/vært en urolig natt med barna, eller mye "mas" (støy, bråk, uro fra andre rundt meg) så er jeg fortere sliten og holder ikke alltid lenge i samtaler. 

Er jeg våken, uthvilt osv så kan jeg snakke lenge/være på/ha besøk lenge. 

Pr nå har jeg litt andre ting som har foregått og foregår rundt meg (sliter med ptsd pga forrige forhold som tok slutt for over 1 år siden) og kan være både opp og ned i hvor lenge/mye jeg orker å være på/ha besøk eller skravle. Kan gjerne være engasjert i temaet vi snakker om, vi er gjerne innom mange ulike temaer, men det kommer an på som du sier hva som har skjedd før på dagen. I tlf kan jeg snakke i opptil en time eller halvannen.. Da blir jeg fort gåen og må bare slappe av litt. Men er ikke alltid jeg orker å snakke så lenge. Av og til holder 10-20 min 😅

Anonymkode: ca8a2...4e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...