Gå til innhold

Alf Prøysen på NRK Super

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tidligere i dag så jeg at halvparten av sangene var borte og de som var igjen var tilgjengelige i 1 dag til. Litt krise siden barna elsker dem og ser og hører på dem ofte.

Men nå så jeg at 5 av sangene er fornyet i 6 år til. Kommer resten tilbake også? Noen som vet? 😄

Anonymkode: 694e8...0a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp dem på cd

Anonymkode: aa39d...707

AnonymBruker
Skrevet

På tv-kanalen Nrk Super...?

Anonymkode: 0312e...866

AnonymBruker
Skrevet

Alt av Prøysen som er av interesse for barn ligger på Spotify. I flerfoldige alternative opptak og grader av oppussing. 

Dere trenger da vel ikke musikkvideoer til de sangene; de er en viseskatt! 

Anonymkode: 05b0e...d9f

AnonymBruker
Skrevet

Youtube

Anonymkode: fcbdc...ee4

AnonymBruker
Skrevet

Var så heldig å finne dem på DVD, den er utslitt og ripete nå da minstejenta elsket dem. Har derfor lært meg alle sangene og synger dem for henne, nå 4 år. Så leker vi at hun er kyllingen, pinnsvinet, musene. Så fine viser. 

Anonymkode: 15590...029

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Alt av Prøysen som er av interesse for barn ligger på Spotify. I flerfoldige alternative opptak og grader av oppussing. 

Dere trenger da vel ikke musikkvideoer til de sangene; de er en viseskatt! 

Anonymkode: 05b0e...d9f

Har du sett musikkvideoene? De er nydelige og veldig fine for barn fordi de illustrerer teksten som ellers kan være vanskelig for små barn å forstå. Rart å påstå at man ikke trenger å se på TV fordi man kan høre på Spotify. Det er to vidt forskjellige ting?

Dessverre kan jeg ikke svare på TS sine spørsmål. Håper ikke de forsvinner. Mine barn har også vært veldig glad i disse. 

Anonymkode: 949fe...e12

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Send heller en mail til NRK sin kundeservice, de pleier å kunne gi svar på slikt :) 

Anonymkode: a1002...955

AnonymBruker
Skrevet

Bare å laste dem ned - det er enkelt å finne ut hvordan man laster ned TV-serier fra NRK sine sider med youtube-dl eller andre programmer.

Da har man materialet alltid tilgjengelig uten å måtte stresse med at ting forsvinner.

Anonymkode: 03ca3...a82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...