AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Hvilke proteinbarer liker dere best? Jeg likte veldig godt YT sjokoladebrownie før, men nå har det skjedd noe med oppskriften. Den er fortsatt spiselig, men ikke på langt nær så god som den var. Snickers og Mars har fått mye ros, men jeg syntes begge var ganske skrekkelige. Jeg vil helst ha barer med rundt 20 gram protein og færre enn 200 kalorier. Anonymkode: e66ef...1f0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Monster og Barbells sine er ganske gode på smak. Jeg foretrekker proteinshake over proteinbar Anonymkode: 160cc...db4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 Goodlife er veldig gode. Spesielt om man varmer de 15 sek i mikroen og spiser med skje. Da smaker de kake. Anonymkode: f0be8...c32
PM75 Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 Spiser dere slike barer fordi dere liker disse og ikke matvarer med protein? Eller bare fordi det er lettvint? Eller fordi dere trener såpass mye at det er vanskelig å få nok i kosten? Jeg spør bare av ren nysgjerrighet, jeg lurer på dette hver gang jeg ser proteinbarer i butikken. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 1 minutt siden, PM75 said: Spiser dere slike barer fordi dere liker disse og ikke matvarer med protein? Eller bare fordi det er lettvint? Eller fordi dere trener såpass mye at det er vanskelig å få nok i kosten? Jeg spør bare av ren nysgjerrighet, jeg lurer på dette hver gang jeg ser proteinbarer i butikken. Jeg spiser ikke proteinbarer ofte, men jeg har en boks liggende i skapet. Har en i vesken når jeg er ute på farten (eller DA jeg gjorde det før) og i skuffen på jobb i tilfelle jeg blir sulten og trenger noe som er mettende og enkelt. Spiser det ikke i stedet for mat. Anonymkode: 160cc...db4 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Skrevet 7. april 2021 PM75 skrev (Akkurat nå): Spiser dere slike barer fordi dere liker disse og ikke matvarer med protein? Eller bare fordi det er lettvint? Eller fordi dere trener såpass mye at det er vanskelig å få nok i kosten? Jeg spør bare av ren nysgjerrighet, jeg lurer på dette hver gang jeg ser proteinbarer i butikken. Jeg spiser det først og fremst fordi jeg liker dem veldig godt, og så spiser jeg ikke kjøtt, fugl eller fisk, og jeg trener mye, teller makroer og har et protein-mål hver dag. En bar har ca 20 gram, så det hjelper meg på vei. Så det er både lettvint og tar ikke like mye karbohydrater fra "budsjettet" mitt som andre vegetariske produkter som kikerter, linser og bønner. Men jeg spiser jo mest vanlig mat. Jeg liker Nutramino, Barbells, Monster, Bodylab, Maxim og M&M. Foretrekker de som har karamell, peanøtt eller sjokoladesmak. Eller alt på en gang! 😋 Anonymkode: 768f5...91f 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #7 Skrevet 7. april 2021 PM75 skrev (2 timer siden): Spiser dere slike barer fordi dere liker disse og ikke matvarer med protein? Eller bare fordi det er lettvint? Eller fordi dere trener såpass mye at det er vanskelig å få nok i kosten? Jeg spør bare av ren nysgjerrighet, jeg lurer på dette hver gang jeg ser proteinbarer i butikken. For min del har det gjerne med når jeg går tur i marka og trenger litt påfyll mellom rastepausene. Anonymkode: e66ef...1f0 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #8 Skrevet 7. april 2021 PM75 skrev (11 timer siden): Spiser dere slike barer fordi dere liker disse og ikke matvarer med protein? Eller bare fordi det er lettvint? Eller fordi dere trener såpass mye at det er vanskelig å få nok i kosten? Jeg spør bare av ren nysgjerrighet, jeg lurer på dette hver gang jeg ser proteinbarer i butikken. Nå inneholder all mat minus sukker og olje protein Anonymkode: 35867...9cf
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #9 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (På 6.4.2021 den 19.55): Hvilke proteinbarer liker dere best? Jeg likte veldig godt YT sjokoladebrownie før, men nå har det skjedd noe med oppskriften. Den er fortsatt spiselig, men ikke på langt nær så god som den var. Snickers og Mars har fått mye ros, men jeg syntes begge var ganske skrekkelige. Jeg vil helst ha barer med rundt 20 gram protein og færre enn 200 kalorier. Anonymkode: e66ef...1f0 Disse : https://befit.no/product/barebells-protein-bar/?attribute_12x-barebells-protein-bar-55-g=12x+Barebells+Protein+Bar%2C+55+g%2C+Hazelnut+Nougat&gclid=Cj0KCQjwsLWDBhCmARIsAPSL3_1jwSGsuQQiaIdBp36k4C7DqLiZ2zxlChOmkD76scfCGeQW0gNYJAgaArRwEALw_wcB Anonymkode: 35867...9cf
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #10 Skrevet 7. april 2021 PM75 skrev (11 timer siden): Spiser dere slike barer fordi dere liker disse og ikke matvarer med protein? Eller bare fordi det er lettvint? Eller fordi dere trener såpass mye at det er vanskelig å få nok i kosten? Jeg spør bare av ren nysgjerrighet, jeg lurer på dette hver gang jeg ser proteinbarer i butikken. Jeg syns det er mindre digg enn sjokolade, men det demper suget slik at jeg ikke overspiser faktisk sjokolade. Blir også mettere av en proteinbar enn en sjokolade. Klarer fint å stoppe å spise etter en proteinbar, men har ikke sjans etter tilsvarende mengde sjokolade. Anonymkode: f0be8...c32 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå