Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen mnd siden var jeg uheldig og fikk vite at det er en jente som har prøvd seg litt på min type, han har ikke gitt noe spesielt tilbake han vet ikke hvem hun spesielt er men når hun ba han sende dickpick så gjorde han det. Jeg fikk vite dette noen dager senere, vi hadde ikke vært sammen på en stund så han hadde ikke fått sagt det til meg i virkeligheten, han gruet seg veldig til dette sa han til meg og ble kvalm av det han hadde gjort.men jenta var da raskest og stalket han og meg og sendte meg mld. Før jeg og han fikk da møttes igjen. Dette var bare noen dager ikke lenge det som skjedde så der var ikke noe han gjemte på tlf sin for meg ellerno.
jeg ble sur og skuffet hvorfor måtte han sendte det ingen som tvang han til dette.. han har aldri vært personen til å gjøre sånne ting så vet ikke hva som gikk av han.. han snakker aldri med noen og gjør alt for meg jeg stoler på han men jeg er bare så  irritert i ettertid hvorfor han måtte sende det og hvor idiotisk det var av han.

Anonymkode: 32c0b...257

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det må være kjedelig for ham om han aldri snakker med noen. Er dette sant?

Anonymkode: e5aba...e44

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor føler du behov for å ha to tråder om akkurat det samme?

Anonymkode: 799f1...c4d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan anmelde han selv om det ikke er du som er rammet. Det er ikke sikkert hun tør å anmelde selv. La politiet avgjøre om han skal etterforskes eller ikke. Si i alle fall i fra. Dette er ikke greit, og du vil ikke være medskyldig ved å ikke melde han til politiet.

Anonymkode: 419b2...e3a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kan anmelde han selv om det ikke er du som er rammet. Det er ikke sikkert hun tør å anmelde selv. La politiet avgjøre om han skal etterforskes eller ikke. Si i alle fall i fra. Dette er ikke greit, og du vil ikke være medskyldig ved å ikke melde han til politiet.

Hva skal han anmeldes for? Idioti?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Idioti, hun sendte bilde selv. 

Anonymkode: 1e7cf...00a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan du være så snill å forklare hvorfor du mener han skal anmeldes? Vedkommende hadde jo eksplisitt bedt om dickpic?

Anonymkode: 799f1...c4d

• Liker 4
Skrevet

Klart han ble kvalm når du fekk vite det, han måtte jo ta ansvar for egne handlinger. Men at dere ikke møttes på noen dager er en dårlig unnskylding for at du fekk vite det av den andre jenten først... 

Tenk deg om.. Har det noen gang skjedd at du plutselig sender nakenbilder uten at du kan forklare hvorfor? 

• Liker 2
Skrevet

Sikker på at det var hun som «hang seg etter han» ? Tror nok det var han som uppfordret sendte bilde, og når han forsto at du fikk vite det, innrømmer litt av det. Skjønner at hun gir beskjed til deg da.

• Liker 1
Skrevet

Ikke vite hvorfor du sender nakenbilder til andre, folkens....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...