AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Hei. Jeg er nå i uke 26, og har begynt å få en ekkel følelse av å være støl k magen veldig ofte.. hvis jeg går tur blir det veldig ille, og det strammer skikkelig. Jrg kan såvidt gjøre dagligdagse ting uten at denne følelsen kommer, og da må jeg bare legge meg ned. er ikke lenge siden jeg var gravid, men kan ikke huske at jeg opplevde dette noengang? Er det normalt? Er det dette som kalles kynnere? følelsen sitter i hele magen, sånn ca der livmor er tror jeg(?). tenkte hvis det ikke blir bedre til imorgen får jeg ringe føden å høre med dem,,, men spør her enn så lenge Anonymkode: 88bb4...351
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Høres ut som kynnere. Har hørt at de kan bli kraftigere for flergangsfødende. Anonymkode: aa87c...965
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Eg også! Ca veke 25. Føltes som om eg hadde tatt 100 situps. (Ikkje det samme som kynnere.) Pussig nok så fekk eg ingen forklaring på kva dette var for noko. Eg fekk ein ekstra kontroll, som viste at alt var normalt. Fekk beskjed om å ta paracet og legge meg nedpå. Men det hadde eg ikkje behov for, for det var jo ikkje vondt, eg var berre veldig støl. Lege og jordmor hadde visst ikkje høyrt om dette før. Kan det vere magemusklane som deler seg og at enkelte merkar dette? Anonymkode: 2ae25...9e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå