AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Jeg skal ha sommerjobb. Jeg vil gjerne kombinere 2 sommerjobber. 1. Jeg har allerede en jobb fra forrige sommer. 2. Jeg har fått tilbudt en ny, som er helt annerledes. 1. Trives helt ok med den jobben jeg allerede har fra før, men dagene føles lange og det er fysisk tungt. Jeg har en del goder som jeg gjerne liker og vil beholde, og jeg anser denne som en trygg sesongjobb som jeg kan ha hver sesong jeg måtte ønske i fremtiden. 2. Den nye jobben er nok ikke like fysisk tung etter mine antagelser. Det er andre arbeidsoppgaver, noe som gjør at jeg kan lære noe helt nytt og bli kjent med andre mennesker. Denne bedriften har så langt gitt meg et godt inntrykk og alt av arbeidsmiljøloven er nok dekka da dette er en stor bedrift som er populær for å ansette sesongarbeidere. (I motsetning til min andre jobb, hvor mange av rettighetene jeg egentlig har, dessverre brytes ). Denne nye jobben får jeg også bedre betalt per time. Jeg vil gjerne kombinere begge jobbene da jeg får muligheten til å beholde den 1. jobben, samtidig som jeg kan få en mulighet til å få en jobb jeg trives bedre i. Det betyr at jeg vil kun få mulighet til å jobbe i 2 eller 3 uker i den gamle jobben. Burde jeg fortelle den gamle sjefen at jeg har fått en ny jobb, eller skal jeg bare si at jeg er tilgjengelig til å jobbe i så få uker? Anonymkode: f4e57...4ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå