AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 SPØRSMÅL Hei, tidligere var det en helt jente som har prøvd å få kontakt med typen min uten at han egentlig har brydd seg noe spesielt eller vet hvem hun er.. hun sendte tydeligvis nakenbilde uten at han ba om det eller svarte noe spesielt på det... men likevel tok hun seg muligheten til å spørre han om dickpick og han var han dum og uten å tenkte å sendte bilde av sin pikk tilbake. Han mente ingen ting med dette og det var ikke noe tanke bak det..Han ville aldri møtt henne ellernoe sånt han vet ikke egentlig hvem det er. men han hadde veldig vondt av det han hadde gjort mot meg etterpå og klarte så vidt å snakke med meg siden han visste at det han hadde gjort ville såre meg. Vi snakket sammen mye og tok til og med en pause.. han syntes dette gjorde utrolig vondt og var helt nede i kjelleren... jeg tok meg ikke så nær av det egentlig det var han det gjorde vondest for siden han elsker meg så høyt. Han blir kvalm og ekkel av det han gjorde. Vi har det egentlig fint nå men er på en måte noe som irriterer meg litt og jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til å gå bort. Anonymkode: 609e2...02e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Du kan starte med å lage bedre overskrift. Anonymkode: 95c44...369 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du kan starte med å lage bedre overskrift. Anonymkode: 95c44...369 noe mer forslag? Anonymkode: 609e2...02e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du kan starte med å lage bedre overskrift. Anonymkode: 95c44...369 Det trenger ikke du bry deg med.... Det er moderatorer som fikser slike ting. Konsentrer deg heller om å svare på det TS spør om, som hun faktisk er fortvilet over, istedenfor å være hånlig/besserwisser! Anonymkode: e007d...589
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 En ting er at han har vondt mht deg, men hvorfor sender han intime bilder til noen han ikke vet hvem er? Skjønner verken du eller han hvor dumt det er uavhengig av at han har såret deg? Det kunne ha vært noen som ville presse han for penger, det kunne ha vært noen som ville han vondt og offentliggjorde bildet på et for han pinlig sted. Det kan ha vært en mann som utga seg for å være jente, bare for å få et bilde av han. Plager det deg ikke at du er sammen med en person som ut i fra det du forteller har dømmekraft på nivå med en unge? For det har han hvis dette stemmer. En alternativ versjon av hendelsene er at det er mer til denne saken enn han har fortalt. Anonymkode: 2049e...3f5 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): noe mer forslag? Anonymkode: 609e2...02e Slutte å skrive med hvite bokstaver på blå bakgrunn 😅 Anonymkode: 0767f...d0e 3
Rockypocky Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En ting er at han har vondt mht deg, men hvorfor sender han intime bilder til noen han ikke vet hvem er? Skjønner verken du eller han hvor dumt det er uavhengig av at han har såret deg? Det kunne ha vært noen som ville presse han for penger, det kunne ha vært noen som ville han vondt og offentliggjorde bildet på et for han pinlig sted. Det kan ha vært en mann som utga seg for å være jente, bare for å få et bilde av han. Plager det deg ikke at du er sammen med en person som ut i fra det du forteller har dømmekraft på nivå med en unge? For det har han hvis dette stemmer. En alternativ versjon av hendelsene er at det er mer til denne saken enn han har fortalt. Anonymkode: 2049e...3f5 Hei, ikke sånn visste ikke hvem var bare en person han ikke kjenner fra tinder eller hva noe d var han som han har liggende lenge før han møtte meg men aldri egentlig tenk så mye over. Hun spurte om han kunne sende vet ikke helt hva som gjorde at han gjorde det tilbake med tanke på at han ikke er typen til å sende sånne ting heller. har jo selv f eks mottatt pikken til en gutt uten å syntes noe spesielt om det men har likevel ikke sendt noe tilbake... jeg tror det som plager meg er bare der var så idiotisk gjort at han liksom valgte å gjøre det. Endret 6. april 2021 av Rockypocky
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #8 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En ting er at han har vondt mht deg, men hvorfor sender han intime bilder til noen han ikke vet hvem er? Skjønner verken du eller han hvor dumt det er uavhengig av at han har såret deg? Det kunne ha vært noen som ville presse han for penger, det kunne ha vært noen som ville han vondt og offentliggjorde bildet på et for han pinlig sted. Det kan ha vært en mann som utga seg for å være jente, bare for å få et bilde av han. Plager det deg ikke at du er sammen med en person som ut i fra det du forteller har dømmekraft på nivå med en unge? For det har han hvis dette stemmer. En alternativ versjon av hendelsene er at det er mer til denne saken enn han har fortalt. Anonymkode: 2049e...3f5 Anonymkode: 609e2...02e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #9 Skrevet 6. april 2021 Get over it, et bilde av naken kropp er ikke verdens undergang. Han har jo ikke ligget med henne. Nei, det der hadde jeg ikke giddet å tenke over engang. Han dreit seg ut og angrer. Case closed Anonymkode: c8c8c...648
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #10 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Get over it, et bilde av naken kropp er ikke verdens undergang. Han har jo ikke ligget med henne. Nei, det der hadde jeg ikke giddet å tenke over engang. Han dreit seg ut og angrer. Case closed Anonymkode: c8c8c...648 Hei, ja det er det han angrer så sykt jeg tok pause fra han og alt men innså at d kunne vært mye verre, han hadde d jævlig trodde han skulle miste meg sykemeldte seg fra jobb og alt. Jeg har alltid stolt på han bare de dagene der tok jeg litt avstand fra mennesker grunnet noe personlig. Er bare jeg er irritert over tanken men er i isolasjon nå så kan hende jeg overtenker en del siden vi har det egentlig helt fint og jeg stoler på han faktisk 100% Anonymkode: 609e2...02e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #11 Skrevet 6. april 2021 Ja, du overtenker alt for mye. Et teit bilde liksom, dette her ville jeg tilgitt og lagt i esken "dumme ting umodne menn gjør" Anonymkode: c8c8c...648
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #12 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, du overtenker alt for mye. Et teit bilde liksom, dette her ville jeg tilgitt og lagt i esken "dumme ting umodne menn gjør" Anonymkode: c8c8c...648 Han er faktisk det som gjør meg glad hver dag, og når jeg er med han det er faktisk da jeg ikke overtenker slike ting osv. og som sagt jeg tok en pause fra han da i forholder så han fikk seg en liten straff da.. vi snakker om en fremtid sammen osv men dette hjalp meg sånn generelt takk for enkelt og fint svar!:) setter pris på Anonymkode: 609e2...02e
Perelandra Skrevet 7. april 2021 #13 Skrevet 7. april 2021 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg