AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #21 Del Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (På 14.4.2021 den 21.38): https://lyko.com/no/garnier/garnier-miracle-skin-perfector-bb-cream-light Har noen prøvd denne fra Garnier? Anonymkode: 25d76...b74 Den er fæl. Anonymkode: 77acb...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #22 Del Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den er fæl. Anonymkode: 77acb...a6c 😔😫 Anonymkode: 25d76...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 17. april 2021 #23 Del Skrevet 17. april 2021 Støtter Lumene! Har brukt den i ca 8 år nå, elsker den. Fungerer også strålende å blande kremen inn i solkrem på fine dager, noe som er veldig pluss. Kan bygges opp ift dekk, ser veldig naturlig ut med et tynt lag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #24 Del Skrevet 17. april 2021 Elsker Camilla Pihl sin BB Cream. Ser veldig naturlig ut Anonymkode: b75fe...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #25 Del Skrevet 18. april 2021 Jeg elsker bb eller cc kremer, og bruker kun det. Har ikke hatt en normal foundation på flere år. Her er mine favoritter: Bare minerals bb cream complexion rescue - min absolutte favoritt gjennom flere år, er lett gelaktig og gir et supernaturlig resultat. It cosmetics cc cream: gir et veldig fint resultat, mer dekkende og "tørrere" enn førstnevnte. Lumene cc cream: liker også denne, litt tyngre enn førstnevnte, men gir også et veldig naturlig og fint resultat. Er rimeligere enn de to andre så hender jeg kjøper den inn i mellom. Denne kan minne litt om it cosmetics cc cream i konsistens. Anonymkode: f8eff...15a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 18. april 2021 #26 Del Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Elsker Camilla Pihl sin BB Cream. Ser veldig naturlig ut Anonymkode: b75fe...22f Jeg og 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå