AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Har fått låne meg en liten bobil og tenker meg på en liten lang helg på tur for å få litt alene tid! vi bor i Oslo. Hvor bør jeg kjøre? Helst fjellet fordi målet er tur, tur og atter tur! Men noen fine steder som må oppleves? Rasteplasser jeg kan campe på og komme meg på tur fra? alle tips med stor glede! Tenker å være borte ca 3 netter! Anonymkode: cd05b...577
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Hva med å kjøre til Valdresflye? Kan evt sove på Maurvangen camping :-) Er ikke kjent med turområder, har bare kjørt over Valdresflye noen ganger og er et av de flotteste stedene jeg vet om. Maurvangen camping er bl.a ved Besseggen. Bitihorn er på starten av Valdresflye evt også. Anonymkode: 34d61...250
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva med å kjøre til Valdresflye? Kan evt sove på Maurvangen camping 🙂 Er ikke kjent med turområder, har bare kjørt over Valdresflye noen ganger og er et av de flotteste stedene jeg vet om. Maurvangen camping er bl.a ved Besseggen. Bitihorn er på starten av Valdresflye evt også. Anonymkode: 34d61...250 Foresten, hvis du skal reise nå, vet jeg ikke hvordan er med tanke på snø etc. har bare vært der sommerstid, så tenkte automatisk på den årstiden bare 🙂 Anonymkode: 34d61...250
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Larkollen camping er finfin. Anonymkode: 39dca...da1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (På 6.4.2021 den 18.08): Hva med å kjøre til Valdresflye? Kan evt sove på Maurvangen camping 🙂 Er ikke kjent med turområder, har bare kjørt over Valdresflye noen ganger og er et av de flotteste stedene jeg vet om. Maurvangen camping er bl.a ved Besseggen. Bitihorn er på starten av Valdresflye evt også. Anonymkode: 34d61...250 Valdresflye er god idé, men bør nok helst vente til etter St. Hans. Masse turmuligheter. Anonymkode: f5be7...17d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå