AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Del Skrevet 6. april 2021 Noen som har erfaring med dette? De plager meg sånn 😭 Anonymkode: 0f557...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Del Skrevet 6. april 2021 Hvor under øynene? Der man typisk er blå/lilla under øynene, eller mener du kråketær? Eller mener du at du har en fold under øyet? Det finnes mye forskjellig. Eneste filler som er til under øyet, er til de som har et søkk under øyet, en slags innhuling. Det er eneste grunnen de tar filler, for å fylle på det søkket. De setter ikke filler der for rynker. Har du rynker under øyet så er en nedre øyelokk operasjon eneste alternativ. Har du kråketær, så kan man sette botox for det. Det har også hjulpet noen å fylle filler på kinnbena, for da strammes huden litt opp rundt hele området. Men det er ikke en stor forandring altså. Kan du ta et bilde fra Google og vise hva det er du menet med rynker under øynene? Anonymkode: 5399b...348 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Del Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor under øynene? Der man typisk er blå/lilla under øynene, eller mener du kråketær? Eller mener du at du har en fold under øyet? Det finnes mye forskjellig. Eneste filler som er til under øyet, er til de som har et søkk under øyet, en slags innhuling. Det er eneste grunnen de tar filler, for å fylle på det søkket. De setter ikke filler der for rynker. Har du rynker under øyet så er en nedre øyelokk operasjon eneste alternativ. Har du kråketær, så kan man sette botox for det. Det har også hjulpet noen å fylle filler på kinnbena, for da strammes huden litt opp rundt hele området. Men det er ikke en stor forandring altså. Kan du ta et bilde fra Google og vise hva det er du menet med rynker under øynene? Anonymkode: 5399b...348 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare så utfyllende 🙏 Litt dårlig bilde, men håper du ser det du trenger. Dette er når jeg smiler: Anonymkode: 0f557...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #4 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tusen takk for at du tok deg tid til å svare så utfyllende 🙏 Litt dårlig bilde, men håper du ser det du trenger. Dette er når jeg smiler: Anonymkode: 0f557...7c9 Må nok beklage å si at jeg tror eneste løsning blir operasjon 😕 ikke at jeg skal oppfordre til det, men det er det eneste som vil fikse det... Jeg har selv tatt en øvre øyelokk operasjon i høst, og det gikk veldig fint! Kostet 15 000 kr, men det varer jo for alltid. Operasjonen gikk fort og etter at jeg våknet så dro jeg og venninnen som hentet meg på burger King 😅 og jeg følte meg helt fin. Huden kan føles litt stram første uken før man tar av stingene, men etter stingene var tatt av så ble det veldig bra 😊 brukte sminke 2 uker etter operasjonen Nå ser man ikke at jeg har arr en gang 😊 og jeg er veldig fornøyd! Anonymkode: 5399b...348 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #5 Del Skrevet 7. april 2021 https://www.helsestart.no/behandlinger/restylane-under-oynene Anonymkode: ed39c...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg får Restylane i rynkene under øynene og det fungerer utmerket 👌 Hadde øvre-og nedre øyelokkoperasjon for 15 år siden men den har «sluttet å virke» Restylane er helt ypperlig Anonymkode: 2100e...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #7 Del Skrevet 7. april 2021 Det går an å sette ørlite Botox under øyet. Jeg går veldig godt resultat med det på tilsvarende rynker, Anonymkode: c7009...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #8 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det går an å sette ørlite Botox under øyet. Jeg går veldig godt resultat med det på tilsvarende rynker, Anonymkode: c7009...34f Hva betalte du? 😊 Anonymkode: 0f557...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #9 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg får Restylane i rynkene under øynene og det fungerer utmerket 👌 Hadde øvre-og nedre øyelokkoperasjon for 15 år siden men den har «sluttet å virke» Restylane er helt ypperlig Anonymkode: 2100e...134 Takk for svar! Hva betaler du? 😊 Anonymkode: 0f557...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #10 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Må nok beklage å si at jeg tror eneste løsning blir operasjon 😕 ikke at jeg skal oppfordre til det, men det er det eneste som vil fikse det... Jeg har selv tatt en øvre øyelokk operasjon i høst, og det gikk veldig fint! Kostet 15 000 kr, men det varer jo for alltid. Operasjonen gikk fort og etter at jeg våknet så dro jeg og venninnen som hentet meg på burger King 😅 og jeg følte meg helt fin. Huden kan føles litt stram første uken før man tar av stingene, men etter stingene var tatt av så ble det veldig bra 😊 brukte sminke 2 uker etter operasjonen Nå ser man ikke at jeg har arr en gang 😊 og jeg er veldig fornøyd! Anonymkode: 5399b...348 Åhh, skulle ønske jeg hadde råd! Glad på dine vegne for at det funket så bra 🥰 Anonymkode: 0f557...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #11 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): https://www.helsestart.no/behandlinger/restylane-under-oynene Anonymkode: ed39c...050 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg får Restylane i rynkene under øynene og det fungerer utmerket 👌 Hadde øvre-og nedre øyelokkoperasjon for 15 år siden men den har «sluttet å virke» Restylane er helt ypperlig Anonymkode: 2100e...134 Jeg er den som har operert øyelokkene og jeg har også Restylane Tear trough under øynene 😜 men en tear trough behandling gjøres på de som har et søkk under øyene, det hjelper ikke mot slike smile rynker. Kanskje noen små rynker, men hvor mye tror du ts må fylle på for å rette ut de smile rynkene? Det ville ikke blitt noe pent resultat når ts slapper av i ansiktet En annen ting med tear trough behandling er at Restylanen i den sonen i ansiktet bare flyter under huden. Den oppfører seg ikke likt som ved Restylane i leppene. Jeg kan altså i mitt ansikt flytte på filleren under øyet og må være ganske forsiktig ved evt å ikke gni meg i øyene eller være forsiktig når jeg dusjer når jeg tar vekk vann fra ansiktet. Om ts har såpass store forandringer under øynene ved smiling, så kan det dytte på filleren og man må til kosmetisk sykepleier eller lege for å presse den på plass igjen. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det går an å sette ørlite Botox under øyet. Jeg går veldig godt resultat med det på tilsvarende rynker, Anonymkode: c7009...34f Om man skal ta botox så er hele meningen med botox at man ikke skal klare å bevege de muskelene. Og det skal da veldig mye botox til for at man ikke skal stramme skinnene sine. Og veldig dyrt og opprettholde, Og om man smiler uten å bevege de musklene, så blir det et veldig kunstig smil Anonymkode: 5399b...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #12 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er den som har operert øyelokkene og jeg har også Restylane Tear trough under øynene 😜 men en tear trough behandling gjøres på de som har et søkk under øyene, det hjelper ikke mot slike smile rynker. Kanskje noen små rynker, men hvor mye tror du ts må fylle på for å rette ut de smile rynkene? Det ville ikke blitt noe pent resultat når ts slapper av i ansiktet En annen ting med tear trough behandling er at Restylanen i den sonen i ansiktet bare flyter under huden. Den oppfører seg ikke likt som ved Restylane i leppene. Jeg kan altså i mitt ansikt flytte på filleren under øyet og må være ganske forsiktig ved evt å ikke gni meg i øyene eller være forsiktig når jeg dusjer når jeg tar vekk vann fra ansiktet. Om ts har såpass store forandringer under øynene ved smiling, så kan det dytte på filleren og man må til kosmetisk sykepleier eller lege for å presse den på plass igjen. Om man skal ta botox så er hele meningen med botox at man ikke skal klare å bevege de muskelene. Og det skal da veldig mye botox til for at man ikke skal stramme skinnene sine. Og veldig dyrt og opprettholde, Og om man smiler uten å bevege de musklene, så blir det et veldig kunstig smil Anonymkode: 5399b...348 Jeg svarer fordi du siterte meg i midten der. Jeg har vanlig Restylane, altså den litt tykke som hun også bruker i de smilerynkene som har «satt seg» og det ikke er nok med botox. Kan umulig svare deg på hva jeg tror ts bør ha siden jeg ikke har kompetanse, men en konsultasjon skader nå ikke. Til ts: vet ikke hva jeg betaler spesifikt for det området da jeg også tar Restylane og Botox i andre områder av ansiktet samtidig (Restylane og Botix i sinnarynken og smilerynkene/kråketær + Botox i pannen og evt Restylane i øvre leppekant. Det jeg kan si er at på meg, i allefall, varer Restylane mye, mye lengre enn Botox, minst 6-9 mnd. Ta en konsultasjon og hør hva de sier. Anonymkode: 2100e...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #13 Del Skrevet 7. april 2021 Har hørt at profhilo behandling også kan ta litt av rynkene under øynene Anonymkode: ed39c...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 7. april 2021 #14 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Tusen takk for at du tok deg tid til å svare så utfyllende 🙏 Litt dårlig bilde, men håper du ser det du trenger. Dette er når jeg smiler: Anonymkode: 0f557...7c9 Gå Til kosmetisk sykepleier, hun kan legge botox under øynene dine, det gjør at rynkene ikke vil synes mer. Samtidig kan hun legge en vitamin/HC under øyene. Det blir kjempe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #15 Del Skrevet 9. april 2021 indigob skrev (På 7.4.2021 den 20.38): Gå Til kosmetisk sykepleier, hun kan legge botox under øynene dine, det gjør at rynkene ikke vil synes mer. Samtidig kan hun legge en vitamin/HC under øyene. Det blir kjempe fint. Takk for tips! Jeg gjorde dette i dag 😊🥳 Er kjempespent på resultatet 😊 TS Anonymkode: 0f557...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #16 Del Skrevet 9. april 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Takk for tips! Jeg gjorde dette i dag 😊🥳 Er kjempespent på resultatet 😊 TS Anonymkode: 0f557...7c9 Følger! Gi tilbakemelding om resultatet da Anonymkode: ed39c...050 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #17 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Følger! Gi tilbakemelding om resultatet da Anonymkode: ed39c...050 Det skal jeg 🥰 TS Anonymkode: 0f557...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå