Gå til innhold

Dumpa han, han lurte på om det var fordi han hadde «liten pikk»

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en mann på tinder for et par måneder siden, vi møttes for tilfeldig sex. Han likte meg og jeg ville bli bedre kjent (han så ganske bra ut), så vi møttes igjen. Sexen var utrolig dårlig, han kunne virkelig ikke sakene sine og kom på under 1 min. Var veldig rykkete «inn og ut» og bare ææh. I tillegg hadde han veldig liten pikk, og altfor stor kondom (i medium..🙄). Jeg ga aldri inntrykk av at dette gjorde meg noe. For det hadde ikke gjort noe om sexen var bra og vi hadde kjemi. Men jeg visste med meg selv at jeg ikke ville gå inn i noe forhold med en jeg ikke kan nyte sex med, og som atpåtil var veldig ulik meg selv. Jeg syns ikke vi var noe match, men det syns visst han. Han er en sånn type med mange jente-«venner», som bruker han for skyss til og fra.

Noen uker senere møtte jeg en annen mann, vi hadde fantastisk bra sex og masse kjemi, så jeg avsluttet det hele høflig med førstnevnte mann over tekst. Forklarte at jeg hadde funnet en annen og dessverre ikke ønsket å møte han igjen. Svaret jeg fikk var: «Er det fordi jeg har liten pikk?»

Måtte bare lufte dette, fikk så innmari bakoversveis og aner ikke hva jeg skal svare tilbake.

Anonymkode: 4d7f7...f78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han er en sånn type med mange jente-«venner», som bruker han for skyss til og fra.

Her mine damer og herrer. Her ser vi hvorfor den etterlyste gentlemanen er død.  Straight from the hoses mouth. 

Anonymkode: 12e43...55d

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Oiii da 😅

Jeg hadde nok svært at "nei, men jeg synes ikke kjemien hverken i eller utenfor senga stemte helt". 

Anonymkode: 01b1c...939

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her mine damer og herrer. Her ser vi hvorfor den etterlyste gentlemanen er død.  Straight from the hoses mouth. 

Fordi vi velger menn vi føler kjemi med? 😑 Trur du ikkje menn bruker de samme preferanse? 

Anonymkode: ca97f...8d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han skjønte nok på kroppsspråket at du mente han hadde "veldig liten pikk" som du skriver

Anonymkode: 6fe79...4ec

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skjønner det, at det er lurt å være gentleman og skysse din utkårede hit og dit... og du gjør det med absolutt alle, så er en jo bare dumsnill. Kjedelig med folk som ikke klarer å sette grenser. 

Anonymkode: 61d06...331

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som x’n min det der. Liten tiss, og kunne ikke å p*le i mer enn 1 minutt. 

Anonymkode: e0ca8...1c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Møtte en mann på tinder for et par måneder siden, vi møttes for tilfeldig sex. Han likte meg og jeg ville bli bedre kjent (han så ganske bra ut), så vi møttes igjen. Sexen var utrolig dårlig, han kunne virkelig ikke sakene sine og kom på under 1 min. Var veldig rykkete «inn og ut» og bare ææh. I tillegg hadde han veldig liten pikk, og altfor stor kondom (i medium..🙄). Jeg ga aldri inntrykk av at dette gjorde meg noe. For det hadde ikke gjort noe om sexen var bra og vi hadde kjemi. Men jeg visste med meg selv at jeg ikke ville gå inn i noe forhold med en jeg ikke kan nyte sex med, og som atpåtil var veldig ulik meg selv. Jeg syns ikke vi var noe match, men det syns visst han. Han er en sånn type med mange jente-«venner», som bruker han for skyss til og fra.

Noen uker senere møtte jeg en annen mann, vi hadde fantastisk bra sex og masse kjemi, så jeg avsluttet det hele høflig med førstnevnte mann over tekst. Forklarte at jeg hadde funnet en annen og dessverre ikke ønsket å møte han igjen. Svaret jeg fikk var: «Er det fordi jeg har liten pikk?»

Måtte bare lufte dette, fikk så innmari bakoversveis og aner ikke hva jeg skal svare tilbake.

Svare..?

Du er ferdig med fyren, du behøver ikke svare noe som helst mer til han..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde svart at jeg ikke følte vi hadde kjemi. At du ikke følte at dere hadde like verdier, lik humor, like interesser, lik stil eller like livssituasjoner og at dere derfor ikke passer sammen.

Hvis du vil kan du jo også si at du syntes sexen var dårlig også. Men ikke nevn størrelsen på pikken hans.

Anonymkode: 3cf6f...6e0

• Liker 3
Skrevet

"Fordi du ikke vet hvordan du skal bruke den" hadde jeg svart. En som kommer etter et usselt minutt i sengen, må da skjønne såpass selv, at det er ikke god sex!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

«Størrelsen på utstyret hadde ikke så mye å si, men derimot bruken av den. Dårlig kjemi både i og utenfor senga.» 

ville svart noe sånt ☝🏻

Anonymkode: f9a5b...88f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ville svart: Pikken din var vel det minste problemet her.  

😜

Anonymkode: 76a17...71f

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Fordi vi velger menn vi føler kjemi med? 😑 Trur du ikkje menn bruker de samme preferanse? 

Anonymkode: ca97f...8d0

Nei. Fordi dere utnytter menn som er snille. TS skriver det jo selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her skal mye ondskap og oppbygd aggresjon ut.

TS, du svarer jo selv godt på dine egne spørsmål. Du gir de jo til alle unntatt den det gjelder.

Anonymkode: 4a75d...3c3

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville svart: Pikken din var vel det minste problemet her.  

😜

Anonymkode: 76a17...71f

Stemmer for denne 🙌

• Liker 2
Skrevet

Bare si, du ikke synes dere er noe god match. Ikke gidd å svar på flere spørsmål, for det blir bare en evigvarende greie. Ønsk ham lykke til videre.

• Liker 8
Skrevet

Må du svare da? Du har jo allerede gitt beskjed om at du har gått videre. 

• Liker 2
Skrevet

Er all-in for ærlighet, men i dette tilfelle hadde jeg ikke kommentert noe om kjønnsorganet eller sexen. 

Hadde bare skrevet at kjemien ikke var helt der og that’s it.

• Liker 6
Gjest Kaiminator
Skrevet

"Spiller ingen rolle hvor liten den er om du ikke kan bruke den og kommer på et minutt" 😂

AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (16 minutter siden):

Er all-in for ærlighet, men i dette tilfelle hadde jeg ikke kommentert noe om kjønnsorganet eller sexen. 

Hadde bare skrevet at kjemien ikke var helt der og that’s it.

En ting jeg lever etter er å ikke kommentere negativt på noe en person ikke kan gjøre noe med. Det er blant annet høyde, størrelse på penis, utseende på vulva og kropp generelt. Joda, man kan slanke og operere seg, men man skal likevel ikke kommentere sånt, fordi en person skal ikke føle at de må fikse på utseende eller kropp på grunn av en person. 

Anonymkode: e0462...32c

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...