lady90 Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Har brukt en dagkrem fra rudolph care nå og vært passe fornøyd. Liker bedre at de lukter litt, denne lukter ingenting (økologisk). Har lyst til å prøve en annen. Noen som har tips? Er 42 år og har litt tørr og gusten hud (iallefall etter vinteren) så ønsker en krem som gir masse fuktighet og glød og som gjerne lukter godt. I tillegg at den ikke koster skjorta 😀 1
Roci Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 lady90 skrev (3 timer siden): Har brukt en dagkrem fra rudolph care nå og vært passe fornøyd. Liker bedre at de lukter litt, denne lukter ingenting (økologisk). Har lyst til å prøve en annen. Noen som har tips? Er 42 år og har litt tørr og gusten hud (iallefall etter vinteren) så ønsker en krem som gir masse fuktighet og glød og som gjerne lukter godt. I tillegg at den ikke koster skjorta 😀 Du kan f.eks. forsøke en dagkrem med C-vitamin som jevner ut hudtonen og gir glød. Lumène og Dr. Greve har rimelige alternativer. Dersom du ikke har sensitiv hud, kan du også forsøke en av GinZing-kremene fra Origins, mange liker dem. I tillegg kan du eksfoliere med melkesyre (lactic acid) eller mandelsyre (mandelic acid) èn gang i uka til å begynne med, og litt oftere etterhvert som huden venner seg til syreeksfoliering. The Ordinary har rimelige og bra produkter her. 1
Pal Fungi Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Jeg liker denne 🙂 Brukt den selv i flere år.
indigob Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Vær så snill, ikke kjøp tull som Nivea og sånn. Gå til en hudpleie salong og kjøp f.eks bionic fra neostrata. Den gir masse fukt og glød og inneholder litt syre, men nok til og gjevne ut huden. Jeg bruker den selv og får alltid komplimenter. 4
lady90 Skrevet 6. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2021 (endret) indigob skrev (6 minutter siden): Vær så snill, ikke kjøp tull som Nivea og sånn. Gå til en hudpleie salong og kjøp f.eks bionic fra neostrata. Den gir masse fukt og glød og inneholder litt syre, men nok til og gjevne ut huden. Jeg bruker den selv og får alltid komplimenter. Nei trenger ikke være der billigste men ikke noe særlig dyrere enn 5-600 kr heller. Bruker allerede elixir niacinamide Endret 6. april 2021 av lady90
indigob Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 lady90 skrev (3 minutter siden): Nei trenger ikke være der billigste men ikke noe særlig dyrere enn 5-600 kr heller. Bruker allerede elixir niacinamide Den koster 200-300 tror jeg. Den er utrolig bra og anbefales av de fleste hudpleiere ☺️ har brukt den i 9 år! 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 lady90 skrev (4 timer siden): Har brukt en dagkrem fra rudolph care nå og vært passe fornøyd. Liker bedre at de lukter litt, denne lukter ingenting (økologisk). Har lyst til å prøve en annen. Noen som har tips? Er 42 år og har litt tørr og gusten hud (iallefall etter vinteren) så ønsker en krem som gir masse fuktighet og glød og som gjerne lukter godt. I tillegg at den ikke koster skjorta 😀 Jeg er motsatt. Blir kvalm av så og si alt med lukt. Hvor får du tak i din? Anonymkode: 6bb10...f85
lady90 Skrevet 6. april 2021 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er motsatt. Blir kvalm av så og si alt med lukt. Hvor får du tak i din? Anonymkode: 6bb10...f85 Kjøpte den på blivakker.no
lady90 Skrevet 6. april 2021 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2021 indigob skrev (41 minutter siden): Den koster 200-300 tror jeg. Den er utrolig bra og anbefales av de fleste hudpleiere ☺️ har brukt den i 9 år! Ser ut som den du sikter til er en nattkrem?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #12 Skrevet 6. april 2021 indigob skrev (1 time siden): Vær så snill, ikke kjøp tull som Nivea og sånn. Gå til en hudpleie salong og kjøp f.eks bionic fra neostrata. Den gir masse fukt og glød og inneholder litt syre, men nok til og gjevne ut huden. Jeg bruker den selv og får alltid komplimenter. Nivea og sånt er vel ikke «tull»? Gir de ikke fukt godt nok, hvis man ikke ønsker en krem med mer «aktive» ingredienser? Anonymkode: 0f01c...27c
indigob Skrevet 6. april 2021 #13 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nivea og sånt er vel ikke «tull»? Gir de ikke fukt godt nok, hvis man ikke ønsker en krem med mer «aktive» ingredienser? Anonymkode: 0f01c...27c Det er bare tull ja... 1
indigob Skrevet 6. april 2021 #14 Skrevet 6. april 2021 lady90 skrev (59 minutter siden): Ser ut som den du sikter til er en nattkrem? Nei, det er en dagkrem og i samme serie.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #15 Skrevet 6. april 2021 Rett og slett elsker Sans Soucis kräuter balsam. Får den på vita bl.a Jeg har tørr og gusten hud. Anonymkode: 84b6c...a35 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #16 Skrevet 7. april 2021 Liker klairs freshly juiced vitamin E mask, kan fint bruke den på både dag og kveld. Bruker den over c vitamin dråpene, da gir den litt ekstra kick. Anonymkode: 16687...25e
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #17 Skrevet 7. april 2021 Weleda skin food Anonymkode: de00b...08e
Roci Skrevet 7. april 2021 #18 Skrevet 7. april 2021 lady90 skrev (13 timer siden): Nei trenger ikke være der billigste men ikke noe særlig dyrere enn 5-600 kr heller. Bruker allerede elixir niacinamide Da vil kanskje Hydractil Rich fra samme merke fungere bra, koster kr. 640,- hos BeautyHeaven 1
flusa Skrevet 7. april 2021 #19 Skrevet 7. april 2021 Jeg syns denne funker helt fint Gir hudn min fukt, og lukter mildt og godt. 1
Djungelvrål Skrevet 7. april 2021 #20 Skrevet 7. april 2021 indigob skrev (16 timer siden): Vær så snill, ikke kjøp tull som Nivea og sånn. Gå til en hudpleie salong og kjøp f.eks bionic fra neostrata. Den gir masse fukt og glød og inneholder litt syre, men nok til og gjevne ut huden. Jeg bruker den selv og får alltid komplimenter. Denne? https://www.skincity.com/no/neostrata/bionic-face-cream-40-gram?market=NOR&gclid=Cj0KCQjwsLWDBhCmARIsAPSL3_1d7kWZvsgrBdC6lP07PizTds06z9IPA8WCgvd9GcUCfBlw3ROpKM4aAoMgEALw_wcB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå