AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Hvis man møter en person og man føler en sterk fysisk tiltrekning, vil den andre merke dette? Hvor ofte er dette gjensidig? (Hvis personene er omtrent like attraktive) Anonymkode: 7fbef...005
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Jeg opplevde at jeg var veldig tiltrukket av menn da jeg var ung, men det var aldri gjensidig. Tror ikke de merket så mye til det heller. Veldig attraktive mennesker er vant til å bli beundret. De legger ikke merke om 8 eller 12 er ute etter de, tror jeg. Anonymkode: ad71d...703 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Ja. Jeg vet det høres sprøtt ut. Men jeg kan føle det om en kvinne er våt mellom beina kun utifra lette ubevisste berøringer. Anonymkode: b0643...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Helt vanlig å være usikker på om den andre kjenner dette også i starten. Hadde dette gående med en kollega jeg har jobbet med over et år. Første gangen jeg så han kjente jeg at jeg ble våt - han boret blikket i meg. Han har dame så jeg la det til sides. Men ved første anledning han fikk til å ta på meg «casual» gjorde han det. Vi havnet på nach sammen etter julebord og han satt å strøyk på meg eller tok borti meg ved hver andledning han fikk. Vi har begge lyst på hverandre - det er jeg helt sikker på. Men det kommer jo aldri til å skje noe. Men vi flørter sånn smått med hverandre og ser mye på hverandre generelt. Litt pirrende. Anonymkode: 0e5e4...530
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 Har kjent det der men det det var ikke gjensidig .. og bra for han var det 😉 Anonymkode: 5980a...ef3 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 Ofte ja. Jeg har tatt feil 2 ganger på 22 år. Anonymkode: 8189f...dd9
Uredd Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 Dette er jo helt individuelt. For begge kjønn vil jeg tro. Noen leser slike signaler lettere en andre. Dette er ofte de samme som har stor suksess på datingmarkedet. Naturlig nok. De får naturlig mer trening, får mer tilbakemeldinger på om de oppfatte rikteig eller galt hos den andre, får dermed bedre selvtillit og som resultat øker deres attraktivitet - som igjen... En positiv spiral som hele tiden forsterkes og gis næring. Er det en slik som gir deg dette TS, er sannsynligheten høy for at han leser deg lett. Er han sjenert og uerfaren i sjekking og hvordan han skal oppføre seg ovenfor kvinner, som 90% av menn er, kan du gå utifra at han ikke skjønner bæret. Isåfall må du nok ta initiativ selv. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #8 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 6.4.2021 den 15.40): Helt vanlig å være usikker på om den andre kjenner dette også i starten. Hadde dette gående med en kollega jeg har jobbet med over et år. Første gangen jeg så han kjente jeg at jeg ble våt - han boret blikket i meg. Han har dame så jeg la det til sides. Men ved første anledning han fikk til å ta på meg «casual» gjorde han det. Vi havnet på nach sammen etter julebord og han satt å strøyk på meg eller tok borti meg ved hver andledning han fikk. Vi har begge lyst på hverandre - det er jeg helt sikker på. Men det kommer jo aldri til å skje noe. Men vi flørter sånn smått med hverandre og ser mye på hverandre generelt. Litt pirrende. Anonymkode: 0e5e4...530 Hvorfor ikke? Anonymkode: 9c72b...487
indigob Skrevet 25. juli 2021 #9 Skrevet 25. juli 2021 El fysisk tiltrekning - nei. En spirituell tiltrekning - ja.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #10 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor ikke? Anonymkode: 9c72b...487 Fordi hun skriver at han kollegaen har dame? Han vil vel ikke være utro, eller hun vil ikke være "den andre kvinnen"? Men "aldri skje noe" er jo veeeeldig lenge da... man skal aldri si aldri. Det er ikke alle forhold som varer livet ut, og de vet jo ikke om hans forhold vil vare for alltid, så det kan jo hende at "aldri" blir kortet ned. Anonymkode: aaa96...209 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #11 Skrevet 27. juli 2021 Tror man kan oppdage dette om man er "med" i samtalen, vi har jo tross alt kroppsspråk, og det er vanskelig å holde dette tilbake fordi mye av det er nok ubevisst. Anonymkode: ec418...1c2
bullehurk Skrevet 27. juli 2021 #12 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 6.4.2021 den 15.40): Helt vanlig å være usikker på om den andre kjenner dette også i starten. Hadde dette gående med en kollega jeg har jobbet med over et år. Første gangen jeg så han kjente jeg at jeg ble våt - han boret blikket i meg. Han har dame så jeg la det til sides. Men ved første anledning han fikk til å ta på meg «casual» gjorde han det. Vi havnet på nach sammen etter julebord og han satt å strøyk på meg eller tok borti meg ved hver andledning han fikk. Vi har begge lyst på hverandre - det er jeg helt sikker på. Men det kommer jo aldri til å skje noe. Men vi flørter sånn smått med hverandre og ser mye på hverandre generelt. Litt pirrende. Anonymkode: 0e5e4...530 Ååååhh.... sånt er noe av det mest opphissende jeg vet om. Den her forbudte spennende flørten som må holdes i skjul så ingen ser. Komme "tilfeldigvis" bort i, og blikkene. Denne uutholdelig sterke tiltrekningen som må skjules, man blir helt "elektrisk". Hjelpe meg så herlig det kan være. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #13 Skrevet 27. juli 2021 bullehurk skrev (4 timer siden): Ååååhh.... sånt er noe av det mest opphissende jeg vet om. Den her forbudte spennende flørten som må holdes i skjul så ingen ser. Komme "tilfeldigvis" bort i, og blikkene. Denne uutholdelig sterke tiltrekningen som må skjules, man blir helt "elektrisk". Hjelpe meg så herlig det kan være. Enig😂🤚 Anonymkode: 5980a...ef3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #14 Skrevet 27. juli 2021 bullehurk skrev (8 timer siden): Ååååhh.... sånt er noe av det mest opphissende jeg vet om. Den her forbudte spennende flørten som må holdes i skjul så ingen ser. Komme "tilfeldigvis" bort i, og blikkene. Denne uutholdelig sterke tiltrekningen som må skjules, man blir helt "elektrisk". Hjelpe meg så herlig det kan være. Enig 😍 Hatt det sånn 1 år snart med en fyr 🥰 Bare så synd vi er opptatte begge to…enn sålenge 🙈 Anonymkode: 5b894...440
Gjest TheCatLady Skrevet 27. juli 2021 #15 Skrevet 27. juli 2021 Oppdager alle det da? Jeg tror ikke det for det går sikkert folk rundt og føler sterk tiltrekning til mange uten at de merker det. Det er vel bare når det er gjensidig og/eller når man oppnår kontakt at man merker det.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #16 Skrevet 27. juli 2021 TheCatLady skrev (4 minutter siden): Oppdager alle det da? Jeg tror ikke det for det går sikkert folk rundt og føler sterk tiltrekning til mange uten at de merker det. Det er vel bare når det er gjensidig og/eller når man oppnår kontakt at man merker det. Merkes hvertfall veldig godt når det er gjensidig 😍 Anonymkode: 5b894...440 1
Gjest TheCatLady Skrevet 27. juli 2021 #17 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Merkes hvertfall veldig godt når det er gjensidig 😍 Anonymkode: 5b894...440 Ja, det hadde vært hyggelig å kunne oppleve
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #18 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 6.4.2021 den 15.33): Hvis man møter en person og man føler en sterk fysisk tiltrekning, vil den andre merke dette? Hvor ofte er dette gjensidig? (Hvis personene er omtrent like attraktive) Anonymkode: 7fbef...005 For min del har det kun skjedd 1 gang og jeg er i midten av 30-årene ☺️ Men jeg merket godt at det var gjensidig, for h*n viste sin oppmerksomhet for meg først 😍 Anonymkode: 5b894...440
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #19 Skrevet 27. juli 2021 TheCatLady skrev (2 minutter siden): Ja, det hadde vært hyggelig å kunne oppleve Unner deg det 😄 Anonymkode: 5b894...440
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #20 Skrevet 27. juli 2021 Folk flest skjuler ikke følelser så godt som de tror, og har du sterke følelser for noen, uansett hvilke følelser så siver det litt gjennom. Man har jo ofte en viss ide....tror jeg da Dessuten så liker vi folk som liker oss, så det kan bli gjensidig. Smigrende er det hvertfall. Anonymkode: d0e0d...8b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå