Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort sagt;

Store porer 

Mange hudormer 

En kvise i ny og ned 

Rødt ansikt 

Veldig fet hud samtidig som den oppleves som stram (rett etter dusj f.eks) men den kan også flasse enkelte steder. 

Er den fuktfattig? Dehydrert? Kombinasjon? Tørr under eller over?

Jeg giiiir opp å forstå meg på huden! Uansett hva jeg bruker av produkter blir den aldri bra. Ikke foreslå koreansk, har prøvd MYE der og har gitt opp.

Anonymkode: 90b69...e50

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som din hudtype (medfødt) er enten fet eller kombinert. Det kommer an på om du har store porer i hele ansiktet og blir oljete overalt, eller kun t-sonen. 

Hudtilstanden din (kan variere fra feks. årstider, hva du gjør med huden osv) høres dehydrert og sensitivisert ut. Altså mangler fukt i form av vann, antageligvis vil rødheten bli bedre når du får opp fuktnivå. 

- hudterapeut 

Anonymkode: ea011...363

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Høres ut som din hudtype (medfødt) er enten fet eller kombinert. Det kommer an på om du har store porer i hele ansiktet og blir oljete overalt, eller kun t-sonen. 

Hudtilstanden din (kan variere fra feks. årstider, hva du gjør med huden osv) høres dehydrert og sensitivisert ut. Altså mangler fukt i form av vann, antageligvis vil rødheten bli bedre når du får opp fuktnivå. 

- hudterapeut 

Anonymkode: ea011...363

Store porer overalt samt oljete i panne, på nese, hake og kinn. Og inni ørene.....

Anonymkode: 90b69...e50

AnonymBruker
Skrevet

Fet og dehyderet, og kanskje sensitiv i tillegg. 

Anonymkode: 39f2a...d2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...