AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Del Skrevet 6. april 2021 Hvor lenge holder et glass med pesto seg etter det er åpnet ? .... og lurer på det samme med rømme Anonymkode: 74af9...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 6. april 2021 #2 Del Skrevet 6. april 2021 Rømme er hvertfall til det lukter surt eller får sånt ekkelt lag over eller mugg pesto litt usikker.. føler det holder en stund i kjøleskapet. Smak og lukt avgjør mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Del Skrevet 6. april 2021 Jeg spise en del grønn pesto, og jeg har også lurt på hvor lenge den er holdbar etter åpning. Jeg vet i hvert fall ut fra erfaring at den er like god etter to uker. Dessuten inneholder den vel ikke noe som man kan bli syk av hvis det står for lenge, så da kan vi sikkert bare spise så lenge smaken er grei 😄 Anonymkode: 15308...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Del Skrevet 6. april 2021 Pesto holder seg veldig lenge. Jeg har som regel en åpnet boks med pesto i kjøleskapet og har kun opplevd en gang at den er blitt dårlig. Anonymkode: 40f70...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 6. april 2021 #5 Del Skrevet 6. april 2021 Det er forskjellig hvor lenge de holder seg. Pesto vokser synlig mugg og er ikke noe problem å se når den er dårlig. Samme med rømme. Enten lukter den dårlig eller så får den grønn mugg på seg. Selvom rømmen lukter sur kan den fortsatt være fin å spise, så best å smake. Vi spiser det i hvert fall så lenge det ikke er mugg på og det holder overraskende lenge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #6 Del Skrevet 6. april 2021 Pesto tåler forresten veldig godt å fryses. Jeg bor alene og rekker aldri spise opp et helt pestoglass, så jeg pleier å ta så mye pesto som jeg rekker å spise på en ukes tid i et rent glass, og så fryser jeg resten av pestoen. Anonymkode: 4dc23...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå