AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Hvilke type bind måtte du bruke og hvor ofte måtte du skifte? Anonymkode: 03dbe...c9d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 De første dagene har jeg blødd som en kraftig mens. Etter noen dager har det avtatt og vært litt av og på med mengde. skiftet ca annenhver time. Brukte Libresse Maxi nattbind de første dagene, det holdt for meg. Kunne gå over til vanlig bind etter 5-7 dager, men tok stort nattbind om natta sånn for sikkerhets skyld Anonymkode: 63cd9...511
Arkana Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Mens jeg var på barsel blødde jeg mye og brukte de største bindene (mer som bleier) de har liggende der. Etter et par dager avtok blødningen og var mer som en mens/lett mens og da holdt det med vanlige bind. Jeg husker ikke helt hvor ofte jeg måtte skifte, det var nok hyppig de første dagene og som ved vanlig mens da jeg gikk over til vanlige bind.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Blødde ikke mye under fødselen og bare litt som en vanlig mens i under en uke etterpå. Brukte vanlig bind etter det første døgnet. Men jeg var temmelig inkontinent de første 2-3 ukene, så måtte bruke inkontinensbind fra apoteket. Anonymkode: f3952...2a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå