AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Jeg leter og leter, men finner stort sett kjoler som fremhever magen. Kommer til å være 7 mnd på vei når jeg gifter meg, og vil ikke vise den mer enn nødvendig. Noen som har tips? Anonymkode: 9b95f...e3f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Hm, tror det blir vanskelig. Tenkte du kanskje var 4mnd på vei og ikke fortalt det til alle. Jeg ville heller funnet en kjole som kler deg og viser at du "eier" magen. Eller en enkel, hvit omslagsskjole for gravide? Er jo mulig å gå til en syerske å få sydd på noen fine detaljer som gjør den mer pyntet. Anonymkode: df100...0bb
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Jeg syns empireliv får alle til å se gravide ut, men det skal visstnok være et godt snitt for å kle bort magen Anonymkode: 698f8...6a4 3
Amatariel Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Jeg hadde en A-line-kjole da jeg giftet meg 6 måneder gravid. Med denne fasongen blir magen under livet, på en måte slik som en bunad - at det kommer høyt opp. Magen skjules da fint under kjoleskjørtet. Ikke på noen bilder av meg tatt forfra så kan man se at jeg var gravid. Men har også noen koselige bilder fra siden av, der jeg holder inn kjolen under magen og da ser jeg supergravid ut 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 Tror også A linje er finest eller volangskjørt. Anonymkode: 0a23e...a2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå