AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Matlysten er på topp, er på min femte uke og vet nesten ikke om det er verdt det. Tørr ikke veie meg heller. Hvor mye gikk dere opp i vekt da dere sluttet? Anonymkode: 463db...08d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Ca. 5 kg. Røyk både øker forbrenningen og demper sultfølelsen. Er du aktiv? Dersom du ikke er det kan du jo motvirke med å begynne med en fysisk aktivitet, eller gå/sykle til jobb. Jeg ble ikke overvektig, altså, er fortsatt godt innenfor normal BMI, og det er mange år siden jeg sluttet. Det er sååå deilig å ha god lungekapasitet, ikke noe hosting og surkling. Anonymkode: c0d1a...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Jeg gikk opp 7 kg, og de sitter bom fast også. Har aldri vurdert å begynne igjen, men jeg spiser alt jeg kommer over og mistrives i egen kropp. Angrer litt på at jeg slutta - vektøkningen kom da jeg slutta med elsigg Anonymkode: 0db46...a87
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ca. 5 kg. Røyk både øker forbrenningen og demper sultfølelsen. Er du aktiv? Dersom du ikke er det kan du jo motvirke med å begynne med en fysisk aktivitet, eller gå/sykle til jobb. Jeg ble ikke overvektig, altså, er fortsatt godt innenfor normal BMI, og det er mange år siden jeg sluttet. Det er sååå deilig å ha god lungekapasitet, ikke noe hosting og surkling. Anonymkode: c0d1a...ed4 Snus det er snakk om for min del, så det blir jo vanen av å ha noe i munnen og nok nikotinen som skaper problemer. Jeg er aktiv ja, trener ofte men jeg gjor jo det fra før og. Har du gått ned noe igjen? Anonymkode: 463db...08d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 30kg. Anonymkode: b61d6...4d9 😬 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg gikk opp 7 kg, og de sitter bom fast også. Har aldri vurdert å begynne igjen, men jeg spiser alt jeg kommer over og mistrives i egen kropp. Angrer litt på at jeg slutta - vektøkningen kom da jeg slutta med elsigg Anonymkode: 0db46...a87 Trener du og er aktiv, eller passiv? Anonymkode: 463db...08d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Snus det er snakk om for min del, så det blir jo vanen av å ha noe i munnen og nok nikotinen som skaper problemer. Jeg er aktiv ja, trener ofte men jeg gjor jo det fra før og. Har du gått ned noe igjen? Anonymkode: 463db...08d Ja, går litt opp og ned, men aldri mer enn 5 kg. Anonymkode: c0d1a...ed4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #8 Skrevet 6. april 2021 Sist gikk jeg opp 10 kilo ekstremt raskt. På rundt 3 mnd... jeg prøvde å gå ned et par mnd. Var streng, trente og spiste minimalt...telte hver minste kalori. Vekten fortsatte bare å peake oppover så jeg fikk helt panikk... jeg begynte å røyke igjen, da gikk jeg ned de 10 kiloene uten å blunke engang og ved å spise normalt igjen. Jeg fortsatte røykinga i 3 år, også sluttet jeg igjen nå for 10 mnd siden. Denne gangen har jeg bare opp 4 kilo. Men er på vei ned igjen nå. Jeg vet ikke helt hva som er årsaken til forskjellen på vektoppgangen. Men forskjellen på røykeslutten er at første gang tvang jeg meg selv til å slutte, denne gangen skjedde det av seg selv. Hadde bare brått en dag ikke mer lyst på røyk og tok meg bare aldri en røyk igjen 🤷♀️ kanskje det har noe med stressnivået å gjøre ift vektoppgangen. Anonymkode: 2fd80...8c6
indigob Skrevet 6. april 2021 #9 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Snus det er snakk om for min del, så det blir jo vanen av å ha noe i munnen og nok nikotinen som skaper problemer. Jeg er aktiv ja, trener ofte men jeg gjor jo det fra før og. Har du gått ned noe igjen? Anonymkode: 463db...08d Kjøp nikotin og tobakksfri snus
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #10 Skrevet 6. april 2021 Gikk ned 20 kilo. Anonymkode: 2c9f9...40f 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #11 Skrevet 6. april 2021 Gikk ikke opp i det hele tatt når jeg slutta på snus. Jeg var bevisst på at jeg kanskje ville få økt matlyst, så jeg stritta imot. Vekten er den samme 3 år etter jeg slutta. Anonymkode: b9436...285
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #12 Skrevet 6. april 2021 1 kg på min 4e uke nå. Men prøver egentlig å gå ned i vekt så spiser langt mer enn hva jeg burde. Kaffedrikkingen har økt noe betraktelig også denne gangen med snus-slutt. Anonymkode: 31731...100
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #13 Skrevet 6. april 2021 2 hours ago, indigob said: Kjøp nikotin og tobakksfri snus Dette får i hvert fall meg å begynne på nytt. Kan ikke bruke noe som minner meg på snus når jeg prøver alt hva jeg kan å ikke tenke på snus. 🤣🤣 Anonymkode: 31731...100
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #14 Skrevet 6. april 2021 Jeg har gått ned 10 kilo på 2 måneder etter jeg sluttet å røyke. Spiser mye sunnere, stresser mindre og trener hardere. Anonymkode: 528d3...cd4 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #15 Skrevet 6. april 2021 20 kilo 😭 Det er i hvert fall nok motivasjon til å ikke begynne igjen. Anonymkode: a8d97...64d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #16 Skrevet 1. september 2024 Vekten økte med 10 kg på tre måneder, selv om jeg trente mye. Begynte å snuse igjen og mistet de 10 kiloene på 6 måneder. Skal aldri slutte igjen, og jeg er dessuten gladere når jeg snuser. Anonymkode: c0018...13a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #17 Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vekten økte med 10 kg på tre måneder, selv om jeg trente mye. Begynte å snuse igjen og mistet de 10 kiloene på 6 måneder. Skal aldri slutte igjen, og jeg er dessuten gladere når jeg snuser. Anonymkode: c0018...13a Landet på dette selv. Var bare ikke verdt det å slutte. Anonymkode: 0d1a8...b74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå