fucsia Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Søker en stilling med turnus: Arbeid dag, kveld, hvilende nattevakt. Arbeid hver 4. helg. Hvordan ser en slik turnus ut? Antar at hver 4 helg er det 12 timers vakter. Men hvordan ser en slik uke ut? Hvor mye er hvilende nattevakt osv. Ingen erfaring med turnus😄
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Det er veldig variabelt. Du må nesten høre med arbeidsstedet. Anonymkode: a01ec...42e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Signerer den over. Turnuser kan også tilpasses arbeidstaker/man får komme med ønsker osv. Jeg jobber nå i dag/kveld/hver 4. helg turnus. Jeg ønsket meg mange kveldsvakter da turnusen ble laget, så har ca 50/50 dag og kveld. Når jeg jobber helg har jeg fri torsdagen før og tirsdagen etter helgen. Der jeg jobbet før hadde jeg fri torsdag før og mandag etter Anonymkode: 17225...f54 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 fucsia skrev (35 minutter siden): Søker en stilling med turnus: Arbeid dag, kveld, hvilende nattevakt. Arbeid hver 4. helg. Hvordan ser en slik turnus ut? Antar at hver 4 helg er det 12 timers vakter. Men hvordan ser en slik uke ut? Hvor mye er hvilende nattevakt osv. Ingen erfaring med turnus😄 Har to delt turnus jeg, den er iallfall dag, kveld, fri, helg(hver 3) i hytt og pinevær. Anonymkode: cddea...e61
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 Hvor langt er et tau? Anonymkode: 8d778...838
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor langt er et tau? Anonymkode: 8d778...838 1 meter Anonymkode: aec3b...e51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå