AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Inspirert av tråden om kartplakater. Hva har du på veggen i forskjellige rom? Tenker ren dekor og ikke hyller osv (selv om det også kan være dekorativt). Bilder? Malerier? Noe annet? Vil du vise bilde/eksempler? Husker blant annet at tanten min hadde 1m høye figurer av kniv og gaffel i tre, på veggen på kjøkkenet. De var forferdelig stygge. 😄 Anonymkode: fe0a1...3f4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Jeg har ulike hyller med pynt på (inkl en tallerkenhylle), speil og gamle broderte bilder. Anonymkode: 4499d...13e 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Et maleri jeg har laget selv, en pyntetalerken hvor det står "gi litt mer faen" med sirlig skrift, lilla neon lys med ordet "yes", et trykk med en ku på, noen Internett bilder med litt bohemske motiv, samt et bilde av en jente som spillte twister før politiet overfallet hun. Et bilde av min mor når hun var 20, noen glasshjerter min vennine har laget, speil, Anonymkode: 9b3fe...98f
Sylvelin Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 Jeg har mange forskjellige bilder på veggene i alle rom.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #6 Skrevet 16. april 2021 Stort sett innrammede litografier av norske kunstnere, et maleri og noen hyller med div planter og pynt Anonymkode: a8c98...880
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå