Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på tidlig UL for 1,5 uke siden(helsemessige årsaker), da kunne hun ikke se noe, bare fostersekken. Etter mine beregninger skulle jeg vært i uke 6 da. Hun sa det kunne være for tidlig, eller at fosteret hadde sluttet å utvikle seg ganske tidlig.

Fikk ny time, som skulle være idag. Men eldstejenta her har hatt feber de siste dagene, så jeg ringte å sa fra, da fikk jeg ny time neste(!!!) uke. Selv om ingen andre i husstanden har vært syke..

Jeg har hatt symptomer hele veien, kvalme og brekninger, kaster opp opptil 10 ganger daglig og har veldig ømme bryster. 

Men, jeg har ikke hatt noen blødning eller andre smerter enn normalt..

Er veldig fortvilet nå, blir psykisk dårlig av å gå rundt å ikke vite, av å tenke på at jeg er så dårlig for kanskje ingenting.

Erfaringer her eller? Eller oppløftende ord?

Anonymkode: e1875...89f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I uke 6 kunne de ikke se annet enn fostersekken hos meg heller. Er i uke 19 nå. 

Jeg hadde en MA i sommer i uke 8. Da begynte alle symptomer  brått å forsvinner. Dro derfor på ultralyd og fikk bekreftet MA. Hjertet hadde da stoppet 5 dager tidligere, og det var da alle symptomer forsvant å, i løpet av et par dager. Jeg ventet 10 dager på utskrapning, og i den perioden var absolutt alt av symptomer borte. Krysser fingrene for at dine symptomer betyr at du har en liten som utvikler seg som den skal.

Anonymkode: 6f271...828

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde MA, oppdaget det på ultralyd i uke 8. Jeg hadde masse symptomer, ingen mistanke om noe galt og selvfølgelig ingen blødninger. Symptomene var sterke helt frem til medisinsk abort gjennomført. Men jeg hører at mange opplever at symptomene forsvinner i forbindelse med MA, så det kan nok gå begge veier. 

Anonymkode: d9edc...4ca

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe i det du skriver som antyder at det foreligger en MA. I uke 6 så de ingenting hos meg sist jeg var gravid. I uken etterpå var det et bankende hjerte der, så godt mulig du bare var litt tidlig ute. Jeg ser ihvertfall ingen grunn til å miste håpet enda.

Jeg hadde en MA i uke 8 i fjor høst. Da forsvant symptomene brått. Det var tydelig at «noe» endret seg i kroppen. Nesten over natten ble ømheten i brystene borte og kvalmen forsvant gradvis over noen dager. 

Har du mulighet til å få time hos Volvat eller et annet sted, bare for å få ro i sjelen? 

Anonymkode: daf94...e4d

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ts hvordan gikk det? 

Anonymkode: b7fab...a48

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Alt så bra ut nå, så det var nok bare for tidlig sist gang 🧡 ble satt noen dager tilbake, sikkert sen EL. 

Ts

Anonymkode: e1875...89f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så bra, TS! 

Anonymkode: 03824...679

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...