Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I påsken ble jeg invitert hjem til et ektepar fra jobben. De er litt eldre enn meg, (30 år ca), og må si at jeg koste meg utrolig mye! Føltes som feriene hjemme hos besteforeldrene mine da jeg var yngre.

Ønsker å takke for dette på et vis, og tenkte å kjøpe noe til dem, kanskje en vin? Har skrevet ned hva slags vin de hadde hjemme, da jeg ikke kan noe om dette, men føler likevel det blir en litt liten gave? Så lurer på om noen har noen ideer? De har mange planter rundt om i huset, var tulipaner på bordet når jeg var der, så kanskje det er noe de liker? Har også tenkt på feks noe som litt "finere" mel, da jeg vet de handler det på en spesialforretning her, baker brød nesten hver dag. Men redd det er litt rart å gi mel i gave også...

Kan ikke være alt for dyrt da jeg har det ganske trangt økonomisk om dagen (det vet de), vet at de ikke har all verdens å rutte med selv, men likevel ble jeg servert mat der og føler nesten jeg skylder dem det. 😅 Men har ikke lyst til å gi gave kun for det, er mest fordi jeg ønsker å vise hvor takknemlig jeg er.

Anonymkode: e0ab7...4a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En blomst i en potte, feks. Det er veldig koseli å få🌸

Om du syns det er lite, så er det fint med en flaske vin også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig tenkt av deg😃 En flaske vin er enkelt og greit, og kan nytes når de ønsker det.

Anonymkode: 3a908...9df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...