Gjest ABM Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Har chattet ett par uker med en kvinne jeg møtte her inne, denne er en helt nydelig, nydelig skapning ....som bygger ord til setninger jeg aldri har sett maken til. Trenger kanskje ikke legge til at hun smeltet meg Ingen fysisk kontakt, jeg vet ikke engang hva hun heter. Men jeg har vært mentalt utro så det rekker, for å si det sånn. Smart som denne kvinnen er avsluttet hun kontakten... ikke mye å hente hos en 15 år eldre gift mann for en barnløs kvinne. Det merkelige som har hendt mens vi har chattet er at forholdene her hjemme i ett gammelt ekteskap har endret seg...og så avgjort til det positive! Kona stengte ned eggpakkeriet og hardkokte de siste eggene for noen år siden og siden da har hun gradvis stengt ned kjøkkenhagen også....inntil nå! Jeg blir regelrett antastet og tafset på om dagene... noe som resulterer i flere runder i sengehalmen hver dag...puh...går på zinktabletter og tran og koser meg glugg ihjel Og jeg er bra sikker på at denne forandringen skyldes meg..og det den fantastiske kvinnen jeg chattet med gjorde med meg... Noen som har opplevd lignende?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 ABM skrev (16 minutter siden): Har chattet ett par uker med en kvinne jeg møtte her inne, denne er en helt nydelig, nydelig skapning ....som bygger ord til setninger jeg aldri har sett maken til. Trenger kanskje ikke legge til at hun smeltet meg Ingen fysisk kontakt, jeg vet ikke engang hva hun heter. Men jeg har vært mentalt utro så det rekker, for å si det sånn. Smart som denne kvinnen er avsluttet hun kontakten... ikke mye å hente hos en 15 år eldre gift mann for en barnløs kvinne. Det merkelige som har hendt mens vi har chattet er at forholdene her hjemme i ett gammelt ekteskap har endret seg...og så avgjort til det positive! Kona stengte ned eggpakkeriet og hardkokte de siste eggene for noen år siden og siden da har hun gradvis stengt ned kjøkkenhagen også....inntil nå! Jeg blir regelrett antastet og tafset på om dagene... noe som resulterer i flere runder i sengehalmen hver dag...puh...går på zinktabletter og tran og koser meg glugg ihjel Og jeg er bra sikker på at denne forandringen skyldes meg..og det den fantastiske kvinnen jeg chattet med gjorde med meg... Noen som har opplevd lignende? Nei, aldri opplevd noe sånt, men så har jeg aldri vært utro, verken fysisk eller mentalt. Kanskje hun ser hvilken glød du har fått etter denne relativt uskyldige flørten med en helt anonym dame. Det var nok det lille som skulle til før hun "våknet". Anonymkode: 4a882...2f3
SoWhat? Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Egg og eggpakkeriet og kjøkkenhagen...jez Hva har tran oppi dette å gjøre? Litt av et innlegg, men jeg kaller det ikke å være utro å chatte med en helt anonym dame du ikke aner hvem er. Hvordan blir det utroskap? Hva gjør at forholdet ditt med kona forandret seg? Fikk du mer selvtillit eller hva? 7
Gjest ABM Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Egg og eggpakkeriet og kjøkkenhagen...jez Hva har tran oppi dette å gjøre? Litt av et innlegg, men jeg kaller det ikke å være utro å chatte med en helt anonym dame du ikke aner hvem er. Hvordan blir det utroskap? Hva gjør at forholdet ditt med kona forandret seg? Fikk du mer selvtillit eller hva? Nei, har nok selvtillit. Aner ikke hva, men noe skjedde
SoWhat? Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 ABM skrev (2 minutter siden): Nei, har nok selvtillit. Aner ikke hva, men noe skjedde Ja, men har du ikke fundert over hva? Det er kanskje som første bruker skrev, at du fikk en glød da. Det er jo bra at ekteskapet fikk en ny glød også 🙂
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 Det er langt fra sikkert at dette har noe sammenheng, kan jo være helt andre ting som har forårsaket en plutselig glød i hjemmet ditt. Kanskje mere overskudd? Skal du nå forsette å chatte med yngre kvinner på nett og være mentalt utro fordi det liksom 'forbedrer' forholdet til din kone? Da blir det jo som at du bruker det som unnskyldning for å drive med utroskap. Tviler på at kona di hadde syntes dette var greit og synes det er dårlig gjort av deg. Anonymkode: 5c644...a70 5
Bamseklemmer Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 (endret) Ja så klart det kan det... jeg har "reparert" 3 forhold i mitt liv. De 3 mennene vet ingenting, men de fikk ei fornøyd kvinne tilbake. Ikke at vi har hatt så mye sex, men vi diskuterte veldig mye om parterapi. Hvordan en mann tenker, hvilke signal og ting som gjør en mann fornøyd... Så vidt jeg vet er de fremdeles i forhold. Jeg har ikke reparert meg selv som du TS, men jeg synes jo det er fantastisk. Og ja, det finne mange trivelige kvinner, både her og der🤭 Endret 6. april 2021 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #8 Skrevet 6. april 2021 Utroskapen til min ex var kjempebra for forholdet vårt! Etter at han var utro sluttet vi å være i et elendig forhold, og gikk over til å være sees-en-gang-i-året-bekjente, som var et MYE bedre forhold for oss begge to. Anonymkode: ca70e...d57 14
CorvusCorax Skrevet 6. april 2021 #9 Skrevet 6. april 2021 Det er forskjell på fysisk utroskap og emosjonell utroskap - sistnevnte kan nok være positivt for enkelte i noen forhold, som f.eks for deg. Du har fått en ny giv og energi. Det er noe du utstråler nå, som vekker den lille gnisten som manglet i ekteskapet. Og det er jo fantastisk at dere kan nyte av det begge to. Så lenge du nå setter pris på din kone og ser henne igjen, så er det positivt. Men om du stadig drømmer om hun fra KG eller tenker å utforske videre er det ikke positivt for ekteskapet. 2
SoWhat? Skrevet 6. april 2021 #10 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er langt fra sikkert at dette har noe sammenheng, kan jo være helt andre ting som har forårsaket en plutselig glød i hjemmet ditt. Kanskje mere overskudd? Skal du nå forsette å chatte med yngre kvinner på nett og være mentalt utro fordi det liksom 'forbedrer' forholdet til din kone? Da blir det jo som at du bruker det som unnskyldning for å drive med utroskap. Tviler på at kona di hadde syntes dette var greit og synes det er dårlig gjort av deg. Anonymkode: 5c644...a70 Men er det utroskap når dama er en helt ukjent og anonym person? For alt han vet, så kan det ha vært en mann også 🙂 Kanskje kona har gjort det samme, og derfor alt er forandret. Eller bedre rettere sagt 🙂 3
911 Skrevet 6. april 2021 #11 Skrevet 6. april 2021 Bamseklemmer skrev (4 minutter siden): Ja så klart det kan det... jeg har "reparert" 3 forhold i mitt liv. De 3 mennene vet ingenting, men de fikk ei fornøyd kvinne tilbake. Ikke at vi har hatt så mye sex, men vi diskuterte veldig mye om parterapi. Hvordan en mann tenker, hvilke signal og ting som gjør en mann fornøyd... Så vidt jeg vet er de fremdeles i forhold. 👏 Unntaket som bekrefter regelen. Utroskap KAN føre noe godt med seg og er ikke alltid negativt. Ikke at jeg "godkjenner" utroskap, men slik du framlegger det er det nesten akseptabelt 👍 2
SoWhat? Skrevet 6. april 2021 #12 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Utroskapen til min ex var kjempebra for forholdet vårt! Etter at han var utro sluttet vi å være i et elendig forhold, og gikk over til å være sees-en-gang-i-året-bekjente, som var et MYE bedre forhold for oss begge to. Anonymkode: ca70e...d57 Hehe 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #13 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Utroskapen til min ex var kjempebra for forholdet vårt! Etter at han var utro sluttet vi å være i et elendig forhold, og gikk over til å være sees-en-gang-i-året-bekjente, som var et MYE bedre forhold for oss begge to. Anonymkode: ca70e...d57 Ha, ha, samme her bortsett fra at vi gikk over til ses-aldri-bekjente. En dramatisk forbedring. Anonymkode: f1cfd...cdd 5
Cer3s Skrevet 6. april 2021 #14 Skrevet 6. april 2021 Høres ut som du prøvde å rettferdiggjøre utroskap din, slik at du skal slutte å føle deg skyldig. Sorry ass, du dolka kona di i ryggen 3
Bamseklemmer Skrevet 6. april 2021 #15 Skrevet 6. april 2021 SoWhat? skrev (2 minutter siden): Men er det utroskap når dama er en helt ukjent og anonym person? Det har jeg også lurt på, da er det sikkert mange utroe kvinner og menn som er på et sksualforumet her😅 2
Bamseklemmer Skrevet 6. april 2021 #16 Skrevet 6. april 2021 (endret) 911 skrev (10 minutter siden): 👏 Unntaket som bekrefter regelen. Utroskap KAN føre noe godt med seg og er ikke alltid negativt. Ikke at jeg "godkjenner" utroskap, men slik du framlegger det er det nesten akseptabelt 👍 Ja jeg vil bare påpeke en ting, det var kvinner som ikke fikk sex i hjemmet og ble dårlig behandlet, og de var mine tidligere venner. Utroskap er ikke akseptabelt, likeså konemishandling, men kun for med litt sex og terapi for å berge ekteskapet... Det ble gjordt med hjerte mitt, og ikke for å overta kvinnen... Endret 6. april 2021 av Bamseklemmer 2
911 Skrevet 6. april 2021 #17 Skrevet 6. april 2021 (endret) Bamseklemmer skrev (14 minutter siden): Ja jeg vil bare påpeke en ting, det var kvinner som ikke fikk sex i hjemmet og ble dårlig behandlet, og de var mine tidligere venner. Utroskap er ikke akseptabelt, likeså konemishandling, men kun for med litt sex og terapi for å berge ekteskapet... Det ble gjordt med hjerte mitt, og ikke for å overta kvinnen... Gjør det enda mer akseptabelt om det du skriver, og det kvinnene fortalte deg var sant 🙂 så får vi håpe at disse kvinnene ikke gikk tilbake til en usunt og voldelig forhold, men at det ordnet seg for dem etter utroskapen. Endret 6. april 2021 av 911 2
Bamseklemmer Skrevet 6. april 2021 #18 Skrevet 6. april 2021 911 skrev (10 minutter siden): Gjør det enda mer akseptabelt om det du skriver, og det kvinnene fortalte deg var sant 🙂 Jeg har også blitt lurt av gifte kvinner som sa de var single, som om morgenen fikk det travelt med å komme seg hjem. De var vel heldige som traff en som holder kjeft, for meg er det strengt hemmelig hvem jeg har sex med. Og hvorfor skulle jeg såre og skuffe kvinnen som gjorde meg godt? Så ondskapsfull er jeg ikke... 1
LillEve Skrevet 6. april 2021 #19 Skrevet 6. april 2021 Å hente gode samtaler og selvtillitt et annet sted syns jeg er greit etter et mangeårig ekteskap. Så lenge det ikke var seksuelt og dere ikke engang har møttes fysisk, så tenker jeg at det bare er sundt. En partner kan ikke bidra med alt i livet for alltid, og jeg tror det bare er bra for forholdet å spe behovene utover flere mennesker. Hvis du fikk en boost av det, og det også gjør kona lykkelig, så er det jo bare positivt. Men bra dere avsluttet det før det gikk over noen grenser. 1
Trolltunge Skrevet 6. april 2021 #20 Skrevet 6. april 2021 Å flørte litt, hente gnist og inspirasjon og booste fantasier kan nok være bra for et forhold, men for min og vår del bør det skje innen de rammer som er akseptert, og ikke utroskap. Vi har vide nok rammer til at det er mulig, men i det en av oss hadde trådt utenfor de rammene ville det ikke være positivt, men destruktivt om det ble oppdaget. Ingen av oss hadde akseptert det, og krangel og såre følelser booster ingenting bra. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå