AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Traff en fyr blabla fantastisk blabla alt supert blabla.. .. helt til det ikke var. Jeg skulle gått lenge før, men det var som om jeg var ktaftløs, avhengig, jeg rev meg tl slutt vekk og løs, men mange måneder med skriking, latterliggjøring, ydmyking tok sitt på. Ordene hans om kroppen min, at han kalte meg dum eller lo av meg og gjorde narr av meg. Måten han egget opp til krangler på og når jeg sa fra, gjorde et stort og skremt offer av seg selv. Jeg har ikke gjort ham noenting, han trengte aldri å behandle meg sånn, vi krangla ikke og vi hadde det bra, alle krangler og bråk startet han. Han sammenlignet meg med eksen, ikke rett ut, men han snakket om henne så mye og hvor fantastisk hun var som gjorde sånn eller sånn (hun endte forholdet med å være utro det siste året og giftet seg med han andre), for ham er hun omtrent hellig mens jeg bare var behandlet som søppel. Alle andre fikk se den flotte snille, herlige fyren som alltid stiller opp for alle andre, en resurs i samfunnet, mens jeg måtte være takknemlig for at han gadd å være i mitt nærvær. Jeg føler meg så bedriten og liten som han gjorde meg til. Han går rundt til alle og slenger dritt om meg, ingenting er noen gang hans feil, det er alltid pga noen eller noe annet, aldri ham. Han sier også at han tok det rolig fra start og aldri var så seriøs med meg, og at jeg ble for intens. Det sårer sånn, vi snakket om å bo sammen og kjøpe noe eget en gang, og var enig om at det gjensidig var et seriøst forhold. Det går litt bedre hver dag, jeg bare sliter sånn med selvtillit og tro. Hvorfor var jeg et sånt søppel for ham Anonymkode: a66b7...df7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Første setning 🤣🤣 Herlig 😀 Følger. Viktig tema. Anonymkode: b976c...a56 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Først av alt: Du er ikke søppel!! Dette skjedde mot deg, det skjedde ikke på grunn av deg! Han er en drittsekk! Han har nok vært en drittsekk lenge! Han har nok skikkelig lang trening i å være drittsekk og i å bryte ned andre mennesker. Jeg er sikker på at han var drittsekk mot eksen sin også. Hun var sikkert ikke utro engang! Det er sikkert falske rykter, akkurat som han sprer falske rykter om deg! Slike mennesker lever av å spre dritten sin på andre. Hvem som helst. Eksen sin, deg. Hadde ikke du vært der, så hadde det vært noen andre. Det du kjenner nå er helt normalt etter psykisk vold. Det er "smerten" etter psykisk vold. Det er selvsagt ikke din feil. Det er ikke DU som er søppel!! Det er han som har påført deg den smerten. Du må bare sørge for å holde deg unna, så han ikke får påført deg mer smerte! Akkurat som du løper vekk fra én som slår. Akkurat som du ikke er søppel fordi du har blåmerker og smerter etter slag! ❤️❤️❤️ Anonymkode: 08b95...8ad 3
Gjest ABM Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Se innover i deg selv og slutt å la denne bullshiten av en mann definere hvem du er
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 Gå videre! Ha deg ut på date og ha sex - oppdag hvor attraktiv du er for andre. Få tilbake selvtilliten din. Du er fantastisk - ikke la en mann fortelle deg noe annet. Du er bra nok som du er! 💪🏻 Anonymkode: 66fab...876 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 One word : narcissist!!!!!! Anonymkode: 68adc...ecc 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 Tusen takk for oppløftende ord, enkelte dager som i dag er det bare så vanskelig å ikke tenke og være lei seg. ❤ Anonymkode: a66b7...df7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #8 Skrevet 6. april 2021 Det handlet ikke om deg. Han var en drittsekk, som sannsynligvis hadde det kjipt med seg selv og følte seg mindreverdig. Opplevd sånne selv. Så skal de prøve å trykke deg ned i stedet, for å føle seg bedre selv. Date andre, begynn med en sport eller trening. Det får man selvtillit av. Kom deg ut i naturen i dagslys. Treff venner, skaff deg en hobby og bli kjent med nye folk 😊 Anonymkode: 359ab...d45
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #9 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det handlet ikke om deg. Han var en drittsekk, som sannsynligvis hadde det kjipt med seg selv og følte seg mindreverdig. Opplevd sånne selv. Så skal de prøve å trykke deg ned i stedet, for å føle seg bedre selv. Date andre, begynn med en sport eller trening. Det får man selvtillit av. Kom deg ut i naturen i dagslys. Treff venner, skaff deg en hobby og bli kjent med nye folk 😊 Anonymkode: 359ab...d45 Takk, alt bare endret seg så brått og alt var selvsagt min feil.. jeg skjønner jo at det ikke er det, men en del dager kommer tvilen og fortvilelsen likevel. Tenk å ha betydd så lite for noen man selv var glad i. Anonymkode: a66b7...df7 1
starken Skrevet 7. april 2021 #10 Skrevet 7. april 2021 Syns du skal være skikkelig stolt av deg selv som kom deg ut av det! Det er skikkelig tøft og vanskelig. Min eks var akkurat som din. Bare rævva å få av han og forventninger jeg umulig kunne nå opp til.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #11 Skrevet 7. april 2021 sandweather skrev (19 minutter siden): Syns du skal være skikkelig stolt av deg selv som kom deg ut av det! Det er skikkelig tøft og vanskelig. Min eks var akkurat som din. Bare rævva å få av han og forventninger jeg umulig kunne nå opp til. Det var skikkelig jævlig, men jeg kjente at jeg kom til å ta alvorlig skade av det hvis jeg ble der 5 min til, men det var som å tygge av seg en finger eller noe. Du beskriver det så godt, trist at du har vært gjennom samme sak, det er tortur. Anonymkode: a66b7...df7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå