Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg burde ta vare på det jeg har, for det er kjempefint. Men når jeg drikker blir jeg ikke til å stole på. Jeg blir flørtete og jeg roter med andre og jeg gjør ting jeg ikke burde gjøre. Hjemme gråter jeg, slik at han som burde være sint må trøste meg. Men så går det noen uker eller måneder, jeg er ute alene, og så skjer det igjen. Jeg vet ikke hvor mye han vil godta, men jeg er så svak, og hvis jeg er full og får oppmerksomhet klarer jeg ikke å si nei, og så blir det fryktelig enda en gang. Det har skjedd så alt for mange ganger. Hva skal jeg gjøre for å oppføre meg sånn jeg vil være?

Anonymkode: a6926...50b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bør få hjelp for drikkinga di.

Anonymkode: d58c3...253

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fra fulle folk og barn hører man sannheten.

Dette er hvem du vil være. Du nyter det. Innerst inne er det koselig å ha det slik, å vite at han er der, samme hva. Og vet du, han synes sikkert også det er koselig, for ellers hadde han dratt allerede første gangen det skjedd. Han liker å være den gode mannen som trøster. Og du liker å bli trøstet. Og du liker oppmerksomheten du får fra andre menn. Og du liker at mannen din er der samme hva.

Anonymkode: e7a92...da1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er hvem du vil være. Du nyter det. Innerst inne er det koselig å ha det slik, å vite at han er der, samme hva. Og vet du, han synes sikkert også det er koselig, for ellers hadde han dratt allerede første gangen det skjedd. Han liker å være den gode mannen som trøster. Og du liker å bli trøstet. Og du liker oppmerksomheten du får fra andre menn. Og du liker at mannen din er der samme hva.

Dette var utrolig godt sagt, du har helt rett.

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Hvis du ikke kan kontrollere hva du gjør når du drikker må du kontrollere drikkingen din. Hvis du ikke kan kontrollere drikkingen din må du slutte å drikke. Hvis du ikke greier å slutte å drikke da har du et problem som du må søke hjelp til.

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å drikke... virkelig. 

Anonymkode: ca39b...10f

• Liker 2
Skrevet

Få fastlegen din til skrive ut resept på noe som tar kverken på sexlysten din, så berger du forholdet og samvittigheten din...

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke klarer å kontrollere deg selv når du drikker og gjør ting du angrer fælt på og som sårer andre, så må du faktisk slutte å drikke, eller evt klare å drikke så lite at du ikke mister hodet. 

Jeg tror dette er kortere vei til mål enn å opparbeide seg en viljestyrke. Det er mulig du vokser den på deg med årene og med at du får mer selvtillit og trygghet i deg selv, men det tar tid og du er ikke der nå. Du er for svak til å bli full. 

Anonymkode: 3252a...bac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med.....ikke drikke alkohol? 

Anonymkode: b8202...930

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Totalt feilslått analyse. Det ligger i de flestes natur å bli smigret av oppmerksomhet, og bli fristet til å ha noen (små sidesprang) med andre. Når de fleste ikke (iallfall ikke til stadighet) gjør det, er det dels fordi man forstår at det å være styrt av drifter og impulser er uforenlig med å ha et (monogamt) forhold og alle de fordelene det innebærer. Mange vil nok også si at det å stadig opptre uetisk eller karakterløst etterhvert ødelegger selvrespekten. At partneren i dette tilfellet er omsorgsfull og empatisk, betyr selvsagt ikke at han kan tolerere det i lengden. Sannsynligvis går dette til helvete hvis TS ikke får bukt med alkoholproblemet sitt.

Anonymkode: a745b...a22

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...