AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Hva er dine tips til å få napp ved jobbsøk? - søke flest mulig relevant stillinger? - ta kontakt direkte med åpen søknad ? Hvordan gjør du dette? - andre tips du ønsker dele? Jeg ble permittert i slutten av januar og har søkt veldig mye siden. Jeg får nesten ingen respons Anonymkode: 32d4b...87e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Bare å søke. Ikke tenk, bare søk du Åpen søknad kan du sende steder DU har lyst å jobbe. At du ikke får svar er helt vanlig, så ikke purr eller mas på arbeidsgivere. Men det er så mange som søker, så har du en falske fasaden om hvordan du skal være. Det er hovedproblemet, i dag kan du ikke være deg selv. Du må være så falsk som mulig, og fleksibel: tilgjengelig 24/7. Arbeidstid er også fremmedord i dag. Helst en kontrakt på 10-20%. Anonymkode: 5d41c...327
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hva er dine tips til å få napp ved jobbsøk? - søke flest mulig relevant stillinger? - ta kontakt direkte med åpen søknad ? Hvordan gjør du dette? - andre tips du ønsker dele? Jeg ble permittert i slutten av januar og har søkt veldig mye siden. Jeg får nesten ingen respons Anonymkode: 32d4b...87e Du må skrive en jobbsøknad som skiller seg ut. Den må være direkte tilpasset arbeidsgiver du søker hos, og du må begrunne hvorfor dem bør ansatte deg og hva du kan tilby dem. Bruk søknaden til å fortelle om framtiden, ikke fortiden. Skriv en enkel og oversiktlig CV. Bruk bilde av deg selv. Et seriøst passbilde. Søk og søk på jobber. Finner du ingen, så send en åpen søknad. Men bruk tid på søknadene! Legg sjelen din i det. Tenk nytt og annerledes. Ikke ring eller oppsøk arbeidsgivere!! Anonymkode: 1e4a5...075 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå