Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det eneste jeg leser fra folk her på kg. Det kryr av kvinner som hater alle menn, som mener alle menn er horer, players, løgnere osv.. mannen er alltid feilen i forholdet, mannen er den som er dårlig i senga osv 

hva faen feiler dere? 
Når man for eks møter en via tinder og har sex med en gang så må man være ansvarlig for sine egne handlinger og ikke sippe pga han deretter ikke vil ha noe seriøst. Har dere «feminister» tenkt på at det finnes massevis av kvinner som bare bruker menn? Akkurat på samme måte som menn kan bruker kvinner. Sier man noe som helst i mot en kvinne her så er man en kvinnehater...

fått høre flere ganger jeg hater mine «egne» fordi jeg som kvinne skjønner godt at menn løper fra sånne damer. Slutt å lek så jævlig offer og ta ansvar for hva du gjør!

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste er sånn, menn som kvinner. Det sitter LANGT inne for veldig mange å innrømme feil eller skyld selv. Eneste forskjellen på kjønnene her er at menn blir holdt i sjakk av anklager om misogyni, og kvinner på sett og vis blir understøttet av hundre artikler av typen "dette er feil med mannen" i VG og DB.

Anonymkode: 10e9f...da5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Menn må selv ta ansvar og slutte å leke med følelsene våres. Vi er ikke objekter, men mennesker med tanker og følelser som er mer enn våre kropper. 
Om jeg vil ha sex så skal jeg som kvinne få lov til det uten å slutshames. 

Om en mann ser på meg som løs eller mister interessen er det han som har et dårlig kvinnesyn. Da er han ingenting å samle på!

Anonymkode: d491a...95a

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også at det bare blir verre og verre her inne. Gjennomgangsmelodien fra disse damene / femcelene er at de har rett på forhold fra menn som de har gjort krav på... Og det er menn sin skyld at de ikke lykkes. Det er aldri de selv som er problemet liksom.

Heldigvis er det nok bare et fåtall, det er bare at de skriker så høyt på Internett.

Anonymkode: c4300...645

AnonymBruker
Skrevet

Menn OG kvinner er like ille spør du meg. På hver sin måte 

Anonymkode: f6a7c...7e8

• Liker 7
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg tenker, hva er grunnen til at noen kvinner alltid havner med feil menn? Kanskje disse kvinnene heller burde gå litt inni seg selv og tenke hvorfor tiltrekkes jeg kun menn som vil unytte og være utro.

For de aller fleste menn er ikke slik, det er ett fåtall. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei! Menn må selv ta ansvar og slutte å leke med følelsene våres. Vi er ikke objekter, men mennesker med tanker og følelser som er mer enn våre kropper. 
Om jeg vil ha sex så skal jeg som kvinne få lov til det uten å slutshames. 

Om en mann ser på meg som løs eller mister interessen er det han som har et dårlig kvinnesyn. Da er han ingenting å samle på!

Anonymkode: d491a...95a

Nei det må man ikke... menn må ikke ta ansvar for en dritt. Du velger å ha sex, du velger å ta risken om at han kanskje ikke vil ha noe mer enn sex. Samme risken tar mannen. Du er ansvarlig for at du ikke skal bli lekt med. Du har lov til å ha så mye sex du vil..

• Liker 8
Skrevet
Catalina Culès skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker, hva er grunnen til at noen kvinner alltid havner med feil menn? Kanskje disse kvinnene heller burde gå litt inni seg selv og tenke hvorfor tiltrekkes jeg kun menn som vil unytte og være utro.

Nettopp... men det går ikke for det er alltid mannen sin feil. Vi kvinner er jo perfekte

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

... og jeg har motsatt inntrykk av deg etter å ha vært på KG over lang tid. Det er kvinner noen som er noen grusomme mennesker som hater menn og er roten til alt vondt her i livet. Menn er bare stakkrne i verden som blir spyttet og tråkket på :( 

Kjønn er bare kjønn, herregud. Mennesker er ille, ikke kjønnet de tilhører. Kan vi ikke snart slutte med denne meningsløse "kjønnskrigen" her inne sanrt?

Anonymkode: d2d28...e83

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De som møter bra menn skriver selvfølgelig ikke tråder om det på kg. 

Anonymkode: 934ad...9f2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Catalina Culès skrev (2 minutter siden):

Og det er de som blir voldtatt sin feil at de blir voldtatt? De som blir mobbet sin feil at de blir mobbet? De som blir utsatt for vold sin feil at de blir utsatt for vold og? De burde heller gå i seg selv!? Det er faktisk veldig mange menn som bare ønsker seg noe uforpliktende, og som er uærlige om hensiktene sine for å få seg noe. Da er det ikke så lett å se på forhånd. Skal man gå ut i fra at menn lyver om hva de ute etter? Det står som regel ikke «drittsekk» skrevet i panna til folk dessverre. 

Anonymkode: 80cc5...4a1

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og det er de som blir voldtatt sin feil at de blir voldtatt? De som blir mobbet sin feil at de blir mobbet? De som blir utsatt for vold sin feil at de blir utsatt for vold og? De burde heller gå i seg selv!? Det er faktisk veldig mange menn som bare ønsker seg noe uforpliktende, og som er uærlige om hensiktene sine for å få seg noe. Da er det ikke så lett å se på forhånd. Skal man gå ut i fra at menn lyver om hva de ute etter? Det står som regel ikke «drittsekk» skrevet i panna til folk dessverre. 

Har jeg sagt det? NEI. Og uansett er det også kvinner som voldtar og mobber. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

DU ER SELV ANSVARLIG FOR HVA DU GJØR OG HAR IKKE KRAV PÅ EN MANN! Slutt å dra voldtektskortet det er noe helt annet

• Liker 10
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Og hva med kvinner som lurer mannen, ved å bli gravid for eksempel? Er det helt greit det? Nei enkelte kvinner burde faktisk tenke seg om både en og to ganger. 

Ingen er perfekte verken menn eller kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er gjerne ikke rett ræv til å uttale deg om negativt om feminister når du selv synker så lavt at du slutshamer andre kvinner for å ha sex på første date. Du får helt sikkert "kul og laidback"-poeng for det av menn som vil kaste seg over enhver unnskyldning til å fortsette å bruke kvinner til sex. Men du er på bærtur. Det er og kategorisk feil at mange kvinner bruker menn. Det er svært langt mellom kvinner som iskaldt bruker menn til sex eller til andre ting for den del. Det er kort mellom menn som gjør det. Det er en grunn til at fengsler er fylt opp av menn liksom. De har større tilbøyelighet til å drite i om de skader andre med sine handlinger.

Anonymkode: 5c584...674

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Catalina Culès skrev (6 minutter siden):

Har jeg sagt det? NEI. Og uansett er det også kvinner som voldtar og mobber. 

Du sa at kvinnene som opplevde å bli dårlig behandlet burde gå i seg selv. Hva er annerledes fra de andre situasjonene? Hvorfor er det greit å skylde på kvinnene om de blir dårlig behandlet? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Catalina Culès skrev (3 minutter siden):

Og hva med kvinner som lurer mannen, ved å bli gravid for eksempel? Er det helt greit det? Nei enkelte kvinner burde faktisk tenke seg om både en og to ganger. 

Ingen er perfekte verken menn eller kvinner. 

Lurer menn? Alle vet at det kan bli barn av sex, og at prevensjon ikke er 100% sikkert. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er gjerne ikke rett ræv til å uttale deg om negativt om feminister når du selv synker så lavt at du slutshamer andre kvinner for å ha sex på første date. Du får helt sikkert "kul og laidback"-poeng for det av menn som vil kaste seg over enhver unnskyldning til å fortsette å bruke kvinner til sex. Men du er på bærtur. Det er og kategorisk feil at mange kvinner bruker menn. Det er svært langt mellom kvinner som iskaldt bruker menn til sex eller til andre ting for den del. Det er kort mellom menn som gjør det. Det er en grunn til at fengsler er fylt opp av menn liksom. De har større tilbøyelighet til å drite i om de skader andre med sine handlinger.

Anonymkode: 5c584...674

Uff da ikke bli så sint:) jeg sier ikke at kvinner som har sex på første date er horer.. har selv hatt sex på første date mange ganger men jeg krever ikke å være forlovet etter økten. Liker han meg ikke så går jeg videre. På samme måte som at jeg har droppet menn uten å gi noen forklaring. Man må ikke forklare seg til folk man nesten ikke kjenner skjønner du. Er isåfall du som setter deg i den situasjonen og lar deg bli brukt. Handler om innstillingen man har.

kan godt hende at jeg selv har «blitt brukt» men jeg ser det ikke på den måten for jeg var frivillig med på sexen og sex betyr ikke kjærester

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Milky skrev (7 minutter siden):

DU ER SELV ANSVARLIG FOR HVA DU GJØR OG HAR IKKE KRAV PÅ EN MANN! Slutt å dra voldtektskortet det er noe helt annet

Hvorfor skriker du? Er man selv ansvarlig om man blir løyet for? Er det ikke den som lyver som er ansvarlig da? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du fremstår som en kvinnehater så du er ikke så mye bedre selv 🙂

Anonymkode: f6a7c...7e8

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...