AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Del Skrevet 6. april 2021 Dere som sendte meldekort på lørdag; har dere fått penger? Får opp feilmelding på NAV "feil i baksystemer, kan ikke vise deg meldekortene dine". Står ingen ting til utbetaling heller, bare utbetalinger i mars, men ingen ting i april eller til utbetaling i april, så dette var rart. Har sendt og fylt ut meldekortet som normalt. Anonymkode: 55e92...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 6. april 2021 #2 Del Skrevet 6. april 2021 Er du så desperat etter penger så må du lære deg å spare og alltid ha noe i bakhånd. Slapp av, pengene kommer innen 16.00 i dag... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Del Skrevet 6. april 2021 Kommer nok Ila dagen. Husk at det var helligdag i går, så da er nok første utbetalingsdag i dag. Jeg får mine etter kl 16 på mandager når jeg sender inn lørdag. Anonymkode: 24053...830 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 6. april 2021 #4 Del Skrevet 6. april 2021 Det har vært helligdag! Du visste det var påske, du skulle ha klart å fordelt pengene dine bedre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #5 Del Skrevet 6. april 2021 indigob skrev (7 minutter siden): Er du så desperat etter penger så må du lære deg å spare og alltid ha noe i bakhånd. Slapp av, pengene kommer innen 16.00 i dag... got2go skrev (4 minutter siden): Det har vært helligdag! Du visste det var påske, du skulle ha klart å fordelt pengene dine bedre. Hva er vitsen med å være så jævlig mot en nervøs person!? Anonymkode: 1fe88...c98 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 6. april 2021 #6 Del Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er vitsen med å være så jævlig mot en nervøs person!? Anonymkode: 1fe88...c98 det er allmennkunnskap at nav ikke betaler ut penger på rød dager og du viste vel at det var påske ? Andre tråden om at ts ikke har fatt betaling siden i går, blir for dumt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #7 Del Skrevet 6. april 2021 Jeg har fortsatt 6700 igjen av forrige utbetaling, så desperat er jeg ikke. Sto heller ikke noe om det heller, så nå er dere bare kvalm. Kan det tenkes at jeg spurte fordi det ikke sto noe om neste utbetaling på nav, og derfor ble usikker om det var skjedd en feil? Siden jeg heller ikke kunne sjekke meldekortet pga feilmeldingen NAV har nå? Kan det tenkes at dette er nytt for meg, og alt dere hadde trengt å svare var "det har vært helligdag, det kommer nok etter klokken 16" siden dere åpenbart vet dette? Faen asså, dere er så uspiselig. Anonymkode: 55e92...c85 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #8 Del Skrevet 6. april 2021 indigob skrev (Akkurat nå): det er allmennkunnskap at nav ikke betaler ut penger på rød dager og du viste vel at det var påske ? Andre tråden om at ts ikke har fatt betaling siden i går, blir for dumt. Jeg leste kjapt innom underforumet og fant ingen tråd om det, og lagde en. Beklager deres ærbødighet! Anonymkode: 55e92...c85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sylveon Skrevet 6. april 2021 #9 Del Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dere som sendte meldekort på lørdag; har dere fått penger? Får opp feilmelding på NAV "feil i baksystemer, kan ikke vise deg meldekortene dine". Står ingen ting til utbetaling heller, bare utbetalinger i mars, men ingen ting i april eller til utbetaling i april, så dette var rart. Har sendt og fylt ut meldekortet som normalt. Anonymkode: 55e92...c85 Som de andre sier så var det helligdag i går, så det er ingen som har fått pengene ennå Vanlig standard er at de kommer et sted mellom 15.30-16.00 på mandagen etter sendt meldekort, men siden det var helligdag så har prosessen blitt forskyvet en dag. Feilen du referer til viser bare at meldekortene dine ikke kan vises. Det er vanlig at dagpenger til utbetaling vises på meldekort-siden og ikke på utbetaling siden. Om du ikke får penger i løpet av ettermiddagen i dag, så ville jeg ringt i morgen i løpet av dagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 6. april 2021 #10 Del Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har fortsatt 6700 igjen av forrige utbetaling, så desperat er jeg ikke. Sto heller ikke noe om det heller, så nå er dere bare kvalm. Kan det tenkes at jeg spurte fordi det ikke sto noe om neste utbetaling på nav, og derfor ble usikker om det var skjedd en feil? Siden jeg heller ikke kunne sjekke meldekortet pga feilmeldingen NAV har nå? Kan det tenkes at dette er nytt for meg, og alt dere hadde trengt å svare var "det har vært helligdag, det kommer nok etter klokken 16" siden dere åpenbart vet dette? Faen asså, dere er så uspiselig. Anonymkode: 55e92...c85 Det går an å ha litt is i magen vet du. Litt tålmodighet, for du hørtes bare helt desperat ut i HI. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #11 Del Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har fortsatt 6700 igjen av forrige utbetaling, så desperat er jeg ikke. Sto heller ikke noe om det heller, så nå er dere bare kvalm. Kan det tenkes at jeg spurte fordi det ikke sto noe om neste utbetaling på nav, og derfor ble usikker om det var skjedd en feil? Siden jeg heller ikke kunne sjekke meldekortet pga feilmeldingen NAV har nå? Kan det tenkes at dette er nytt for meg, og alt dere hadde trengt å svare var "det har vært helligdag, det kommer nok etter klokken 16" siden dere åpenbart vet dette? Faen asså, dere er så uspiselig. Anonymkode: 55e92...c85 Du skrev jo at du hadde sendt inn meldekort, som vanlig. Og nå påstår du at det er nytt for deg... Anonymkode: 3472f...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #12 Del Skrevet 6. april 2021 Jeg får aldri pengene så tidlig som dette, helligdag eller ei. Vanligvis kommer de ikke før 15, gjerne så seint som 16. Så jeg ville nok slappet av, de kommer iløpet av dagen.. Og til alle som sier; det er jo bare til å spare; altså alle gleder seg til lønningsdagen, eller den dagen de får penger uforutsette ting kan skje, og det er ikke alltid "bare" å spare, think you little about Anonymkode: 3ce6f...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #13 Del Skrevet 6. april 2021 Sylveon skrev (3 minutter siden): Som de andre sier så var det helligdag i går, så det er ingen som har fått pengene ennå Vanlig standard er at de kommer et sted mellom 15.30-16.00 på mandagen etter sendt meldekort, men siden det var helligdag så har prosessen blitt forskyvet en dag. Feilen du referer til viser bare at meldekortene dine ikke kan vises. Det er vanlig at dagpenger til utbetaling vises på meldekort-siden og ikke på utbetaling siden. Om du ikke får penger i løpet av ettermiddagen i dag, så ville jeg ringt i morgen i løpet av dagen Tusen takk for svar! Anonymkode: 55e92...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #14 Del Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skrev jo at du hadde sendt inn meldekort, som vanlig. Og nå påstår du at det er nytt for deg... Anonymkode: 3472f...0d3 Ja, hva er det du ikke forstår med at det er nytt? Om jeg har levert meldekort i 1 mnd eller 3 mnd er det fortsatt nytt at -dette- har skjedd? Både feilmelding, at pengene ikke har vært på konto enda og det ikke har stått under utbetaling at jeg skal ha AAP til utbetaling? Så, igjen, hva er det du ikke forstår? At jeg ble redd for å ha, for første gang, gjort en feil? Ja? Gidd. Jeg ble redd, ikke desperat. Hva bryr det deg egentlig? Anonymkode: 55e92...c85 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisaaaaa Skrevet 6. april 2021 #15 Del Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har fortsatt 6700 igjen av forrige utbetaling, så desperat er jeg ikke. Sto heller ikke noe om det heller, så nå er dere bare kvalm. Kan det tenkes at jeg spurte fordi det ikke sto noe om neste utbetaling på nav, og derfor ble usikker om det var skjedd en feil? Siden jeg heller ikke kunne sjekke meldekortet pga feilmeldingen NAV har nå? Kan det tenkes at dette er nytt for meg, og alt dere hadde trengt å svare var "det har vært helligdag, det kommer nok etter klokken 16" siden dere åpenbart vet dette? Faen asså, dere er så uspiselig. Anonymkode: 55e92...c85 Aldri bry deg om hva indigob skriver, hen svarer alltid sånn 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #16 Del Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg får aldri pengene så tidlig som dette, helligdag eller ei. Vanligvis kommer de ikke før 15, gjerne så seint som 16. Så jeg ville nok slappet av, de kommer iløpet av dagen.. Og til alle som sier; det er jo bare til å spare; altså alle gleder seg til lønningsdagen, eller den dagen de får penger uforutsette ting kan skje, og det er ikke alltid "bare" å spare, think you little about Anonymkode: 3ce6f...a38 Jeg har som regel hatt de etter 12, så det var uvant. Men det gir jo (herregud, så klart!) mening pga helligdag at det tar tid. Men jeg ble bare usikker når de ikke sto "til utbetaling" på NAV heller, der andre ting ligger til utbetaling, og ble derfor redd jeg hadde gjort noe feil. Men da venter jeg Anonymkode: 55e92...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sylveon Skrevet 6. april 2021 #17 Del Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har som regel hatt de etter 12, så det var uvant. Men det gir jo (herregud, så klart!) mening pga helligdag at det tar tid. Men jeg ble bare usikker når de ikke sto "til utbetaling" på NAV heller, der andre ting ligger til utbetaling, og ble derfor redd jeg hadde gjort noe feil. Men da venter jeg Anonymkode: 55e92...c85 De ligger aldri der, så ikke noe stress. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #18 Del Skrevet 6. april 2021 got2go skrev (10 minutter siden): Det går an å ha litt is i magen vet du. Litt tålmodighet, for du hørtes bare helt desperat ut i HI. Det var ingen desperasjon der. Du legger mye i et innlegg, tro om det er fordi du vil krangle, å diskutere? Jeg var ikke desperat, jeg var mer bekymra og redd for å ha gjort en feil da jeg ikke har gjort dette så lenge. Anonymkode: 55e92...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #19 Del Skrevet 6. april 2021 Sylveon skrev (1 minutt siden): De ligger aldri der, så ikke noe stress. . Ah, men da så! Da ble jeg jo stressa for ingen ting 😂 Anonymkode: 55e92...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #20 Del Skrevet 6. april 2021 Banken har ikke kjøring av penger på røde dager. Derfor kommer de ikke før i ettermiddag, eller i morgen ettermiddag. Anonymkode: 5f354...884 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå