AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Har bestilt større oppussingsprosjekt som skulle vært i gang for flere uker siden. Får ingen begrunnelse på hvorfor det stadig utsettes, føler også at jeg må mase daglig for å høre hvordan det ligger an. I kontrakten står det startdato og hvor lang tid arbeidet skal ta. Med mindre de henter inn disse ukene med tapt arbeidstid, vil ikke boligen bli klar i tide, og vi vil heller ikke kunne flytte inn til planlagt tid. Angrer allerede på valg av firma og lurer på hvilke rettigheter vi har nå? Kan vi si opp oppdraget (heve kontrakten) og finne noen mer pålitelige folk? Annet vi kan kreve? Anonymkode: 8c3b4...4e2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Et lite utvalg lenker etter et raskt søk på Google: https://www.forbrukerradet.no/forside/bolig/bruk-av-handverker/forsinket-handverker/ https://help.no/fagomrader/kjop-forbrukerkjop/varer-tjenester/handverkertjenester-dine-rettigheter-ved-forsinkelse/ https://dinside.dagbladet.no/okonomi/krev-pengene-tilbake-nar-handverkeren-er-forsinket/61091741 https://codex.no/eiendomsrett/klage-haandverker/kompensasjon-forsinket-arbeid Anonymkode: 2f57e...ef7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå