AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Jeg har lagt på meg 15-16kg til nå i svangerskapet 37+3. 1kg bare den siste uka. Det jeg ikke helt forstår er hvordan. Jeg er så sprengt at jeg knapt får i meg mat. Er i fin form, så går fortsatt mine 10 000 skritt hver dag. Spiser bittesmå porsjoner av helt vanlig sunn mat. Ikke brus, juice eller noe som helst snacks. Anonymkode: 01af8...926
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Fordi babyen vokser veldig de siste ukene? Vann som samler seg i kroppen? Kroppen forbereder seg på en fødsel? hvis det stresser deg at du legger på deg vil jeg anbefale deg å ikke veie deg. Hvis du blir veid på kontroller; spør om du kan slippe å se tallet på vekten. Anonymkode: 637ce...110 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Å ha så fokus på vekt i svangerskapet er ikke bra. Noen går opp mye, andre lite, uavhengig av hva de spiser. Det er mye vann i kroppen, morkake veier, barnet veier, alt veier. Og kroppen feiter seg opp for å ha reservelager til å amme barnet. Anonymkode: 4242e...44b 2
Leeloo Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Helt vanlig, jeg gikk opp nesten en kg i uka de siste 4 ukene. 15-16 kg er jo ikke veldig mye da, jeg tror jeg gikk opp 13-14 selv, det meste forsvant jo med magen. Var tilbake på normalvekt etter en mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå