Gå til innhold

Er jeg den eneste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg den eneste som er så utslitt av å leve at det jeg vil mest er å dra til nærmeste bro og bare avslutte alt?

Anonymkode: e5052...ebc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 0ee73...8c4

AnonymBruker
Skrevet

Tror denne tråden vil bli stengt.

Men tror jeg hadde følt det på samme måten om jeg ikke hadde hatt bestevennen min. Tror ikke han vet hvor mye det har betydd for meg å ha han i koronatiden, med at vi har funnet på ting i helgene.

Så et godt tips når ting er tung, møt folk, ikke sitt alene med tankene :) 

Anonymkode: 030fa...d50

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tror denne tråden vil bli stengt.

Men tror jeg hadde følt det på samme måten om jeg ikke hadde hatt bestevennen min. Tror ikke han vet hvor mye det har betydd for meg å ha han i koronatiden, med at vi har funnet på ting i helgene.

Så et godt tips når ting er tung, møt folk, ikke sitt alene med tankene :) 

Anonymkode: 030fa...d50

Jeg har ingen venner og minimal/ingen kontakt med slekta.

Skrevet

Kjære deg. Har rapportert innlegget ditt ❤️ Alt blir bra når det blir bedre! Ring 116123 om du trenger noen å prate med 

Gjest Lunaris
Skrevet

Ring kirkens nødhjelp eller noen for du trenger noen å snakke med!

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Er jeg den eneste som er så utslitt av å leve at det jeg vil mest er å dra til nærmeste bro og bare avslutte alt?

Jeg er ofte i samme båt..😔 føler veldig med deg. Send en pm om du ønsker. Tråden blir snart stengt.

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113.

Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

• Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

Med vennlig hilsen,

Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...