reddelinnea Skrevet 28. august 2005 #1 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har nå gått på zoloft i et halv år. Plutselig gikk jeg opp ti kilo på det halve året, uten å spise noe mer eller jeg gjorde ingen forandring. Slutta med zoloft for en måned siden, og nå har jeg ikke gått opp på en månde Jeg hadde ikke gjort noe annet.. Grunnen til jeg slutta var at legen hadde ferie og jeg hadde ingen flere zoloft igjen. Og jeg turte ikke å gå til en annen lege. Men zoloft merka jeg ingenting på, så da trappa jeg ned på egenhånd i sommer. Er det noen flereher som har prøvd zoloft? Gikk dere opp? Kan det være zoloften som gjorde at jeg gikk opp? Og nå klarer jeg ikke å gå ned heller de ti kiloene, men heldigvis har jeg ikke gått opp mere den siste måneden etter at jeg slutta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madelene Skrevet 29. august 2005 #2 Del Skrevet 29. august 2005 Ja, jag har anvændt zoloft.Gick upp massor under den perioden, men min lækare sæger att det inte kan va pga zoloften...så jag vet inte... Sliter också med att få bort kilona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalique Skrevet 29. august 2005 #3 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg har brukt zoloft i snart 3 år nå, tar 300 mg om dagen (høy dose) og har tvert i mot lettere for å regulere matlysten. Sliter med tvangsspising, men zoloften demper angsten og dermed behovet for å tvangsspise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 29. august 2005 #4 Del Skrevet 29. august 2005 I følge felleskatalogen er vektøkning en kjent bivirkning ved bruk av Zoloft. Men jeg har desverre ingen tips til hvordan du skal bli kvitt de kiloene igjen . Sliter med det samme selv, etter at jeg gikk mye opp i vekt pga medisiner (ikke Zoloft, men en annen antidepressiva) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2005 #5 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg gikk ikke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 29. august 2005 #6 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg bruker Cipralex (også antidepr.), og har gått opp. Ikke stress med de ekstra kiloene. De kan du tenke på senere. Noe helt annet en tema: du burde ikke ha stoppet med medisinen. Det er nok en STOR grunn til at du føler deg så nedfor som du gjør. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med lege og få ny resept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå