AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Jeg tenker på om han er omtenksom og tenker på min nytelse, men bedømmer han ikke etter hvor bra han er dersom dere skjønner. Leser flere her hvor menn bedømmer sexen. Etter flere ganger har mer en pekepinn osv, men med ny partner er man gjerne nervøs osv. Er det virkelig sånn at man blir bedømt etter hva man presterer? Anonymkode: 7a782...069
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Noen menn er dessverre sånn. Jeg har hørt bekjente (kvinner) som forteller om menn på tinder som er så kyniske og ekle at de oppretter snapgrupper og deler bilder og videoer av kvinner de har erobret, nakne kvinner under akten, kvinner som ikke aner at de blir filmet og tatt bilder av. Og disse mennene gir poengsummer til kvinnene, og de utfordrer hverandre til å erobre de samme kvinnene som den ene har vært med, eller de vedder på hvor lang tid det vil ta før den ene erobrer den og den kvinnen, osv.. Helt pyton! Dette skjer visst mye i mitt nærområde på tinder, og etter jeg hørte om dette har jeg slettet hele tinder.. MEN; menn fins i alle forskjellige varianter, akkurat som vi kvinner. Det fins mange bra menn der ute også, som er omtenksomme og empatiske, og som ser etter helt andre kvaliteter enn det du beskriver. Det gjelder bare å finne dem😊 Vent med sex til du føler deg trygg på hvem han er, så slipper du å oppleve så mye negativt på den fronten😊 Anonymkode: 2f4b0...3ce 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Wow, hvor mange tråder er det ikke her om menn som ikke er bra nok i senga? Ikke kast stein i glasshus Anonymkode: 6d29a...3c1 24
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Menn er sånn ja. De har ikke de samme egenskapene til empati som vi kvinner har. Anonymkode: b1a05...cbf 3
Bamseklemmer Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er det virkelig sånn at man blir bedømt etter hva man presterer? Ja det stemmer, du som kvinne kan bli bedømt av meg for å være deilig, snill og god, søt, smart og sexy, morsom, glad og lykkelig. Det skal ufattelig lite seksuell prestasjon til for å imponere meg. Det som er så flott er at prestasjonen din går bare oppover, hvor langt oppover du vil kan du betemme... Finn deg en kjekk omsorgfull mann, han har ikke hjerte til å såre deg pga prestasjon din. Pjusk på ryggen, jeg har stor tro på deg 🧡 Endret 6. april 2021 av Bamseklemmer 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 Jeg bedømmer også menn etter hvor bra de er til sex. Jeg hadde nok dårlig sex som ung kvinne. Vil ikke ha mer elendig sex. Synes det er viktig jeg. Anonymkode: 3b1c6...734 10
Resignert Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 Enten man liker det eller ikke, blir man bedømt og vurdert på de fleste områder her i livet. Om TS ønsker seg en omsorgsfull og empatisk mann, så vurderer hun jo menn etter akkurat de kriteriene. Akkurat som hun, og de aller fleste andre også vurderer etter utseende, høyde, alder, utdanning, status forøvrig, økonomi, yrke, dialekt (!), etnisitet, alder, helse, osv, osv. Om sex og seksuell kompatibilitet er viktig for en mann (eller kvinne), så må man jo nødvendigvis vurdere partnere etter det også. Gjør man ikke det, kan det jo fort ende med at begge blir utilfredse og ulykkelige. 9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #8 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg bedømmer også menn etter hvor bra de er til sex. Jeg hadde nok dårlig sex som ung kvinne. Vil ikke ha mer elendig sex. Synes det er viktig jeg. Anonymkode: 3b1c6...734 Enig, hilsen annen kvinne. Anonymkode: 5d7c1...cec 4
Jdz Skrevet 6. april 2021 #9 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Menn er sånn ja. De har ikke de samme egenskapene til empati som vi kvinner har. Anonymkode: b1a05...cbf Wow... Jeg har ikke ord. 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #10 Skrevet 6. april 2021 Resignert skrev (12 minutter siden): Enten man liker det eller ikke, blir man bedømt og vurdert på de fleste områder her i livet. Om TS ønsker seg en omsorgsfull og empatisk mann, så vurderer hun jo menn etter akkurat de kriteriene. Akkurat som hun, og de aller fleste andre også vurderer etter utseende, høyde, alder, utdanning, status forøvrig, økonomi, yrke, dialekt (!), etnisitet, alder, helse, osv, osv. Om sex og seksuell kompatibilitet er viktig for en mann (eller kvinne), så må man jo nødvendigvis vurdere partnere etter det også. Gjør man ikke det, kan det jo fort ende med at begge blir utilfredse og ulykkelige. Akkurat! Varig forhold til en jeg ikke passer sammen med seksuelt er fullstendig uaktuelt for min del. Klart det blir problemer om man ikke passer sammen seksuelt. Minst ene vil da nødvendigvis bli utilfreds og ulykkelig. Fort begge to også. Anonymkode: 3b1c6...734 5
Bamseklemmer Skrevet 6. april 2021 #11 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg bedømmer også menn etter hvor bra de er til sex. Jeg hadde nok dårlig sex som ung kvinne. Vil ikke ha mer elendig sex. Synes det er viktig jeg. Anonymkode: 3b1c6...734 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Enig, hilsen annen kvinne. Anonymkode: 5d7c1...cec Egoistvarsel🛑 Mitt råd er å slutte å bedømme, vær heller en god elsker som gir kjærlighet med å lære dem opp❤️
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #12 Skrevet 6. april 2021 Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Egoistvarsel🛑 Mitt råd er å slutte å bedømme, vær heller en god elsker som gir kjærlighet med å lære dem opp❤️ Nei takk! Jeg har vært villig til det tidligere, men ganske mange menn blir rett og slett krenket om man forsøker å endre deres innlærte moves. Jeg er absolutt ikke egoistisk. Jeg elsker å gi mannen nytelse. Jeg orker bare ikke å slite med flere menn som ikke bryr seg om å gi det tilbake, og som blir krenket om man prøver å få bedret noe. Med å bedømme mann som god til sex mener jeg ikke at alt må være perfekt fra starten av, men kanskje mest av alt hans innstilling i forhold til å ønske å lære om meg og min kropp. Har han det er alt mulig. Menn uten det orker jeg ikke mer av. Anonymkode: 3b1c6...734 8
Bamseklemmer Skrevet 6. april 2021 #13 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei takk! Jeg har vært villig til det tidligere, men ganske mange menn blir rett og slett krenket om man forsøker å endre deres innlærte moves. Jeg er absolutt ikke egoistisk. Jeg elsker å gi mannen nytelse. Jeg orker bare ikke å slite med flere menn som ikke bryr seg om å gi det tilbake, og som blir krenket om man prøver å få bedret noe. Med å bedømme mann som god til sex mener jeg ikke at alt må være perfekt fra starten av, men kanskje mest av alt hans innstilling i forhold til å ønske å lære om meg og min kropp. Har han det er alt mulig. Menn uten det orker jeg ikke mer av. Anonymkode: 3b1c6...734 Hvis du har prøvd alt som skal til for å lykkes, beklager jeg varselet mitt... Menn som blir krenket for at du lærer dem noen triks, har jo ikke skjønt en dritt... ikke bruk tid på slike menn... Enig, kranglig fører ikke akkurat til kjærlighet og sex, og vi trenger ikke så mye erfaring og det trenger ikke være så perfekt. Det som er viktigst er kommunikasjon i enighet, tipasse seg hverandre og ha en god del gøy sammen. Det er dem jeg vil ligge med, så kan de andre bare sitte på gjerdet som et spørsmålstegn som ikke skjønner en dritt😅
Kinksten Skrevet 6. april 2021 #14 Skrevet 6. april 2021 Helt normalt at folk gjør seg opp en mening, etter å ha hatt en opplevelse, uansett hvilken. Det skjer helt subjektivt og automatisk. Er det forresten ikke damer som har vært i nyhetene i det siste for å ha grupper i SoMe, hvor de henger ut mannfolk de mener har uærlige motiver på Tinder? 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #15 Skrevet 6. april 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Menn er sånn ja. De har ikke de samme egenskapene til empati som vi kvinner har. Anonymkode: b1a05...cbf Får ikke øye på så mye empati i alle diskusjonene om menn med liten penis, så kvinner er ikke bedre - slik man baksnakket andre i "klikkene" på skolen, fortsetter også kvinner å henge ut andre i grupper, kanskje med den forskjell at en kvinne som henger ut en sexpartner er en sterk kvinne som på denne måten uttrykker den seksuelle friheten sin, mens en mann som gjør noe tilsvarende, er en pervers, ekkel gris. Anonymkode: 11b89...327 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #16 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenker på om han er omtenksom og tenker på min nytelse, men bedømmer han ikke etter hvor bra han er dersom dere skjønner. Leser flere her hvor menn bedømmer sexen. Etter flere ganger har mer en pekepinn osv, men med ny partner er man gjerne nervøs osv. Er det virkelig sånn at man blir bedømt etter hva man presterer? Anonymkode: 7a782...069 Eh, ja? Hvis du "bedømmer" mener "vurderer sex og bruker det som en faktor for å avgjøre om man vil ha et forhold" eller noe i den gaten så ja, selvfølgelig. God seksuell kjemi og god sex er viktig.... Anonymkode: 319f0...0a8 5
K.A. Skrevet 6. april 2021 #17 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med å bedømme mann som god til sex mener jeg ikke at alt må være perfekt fra starten av, men kanskje mest av alt hans innstilling i forhold til å ønske å lære om meg og min kropp. Har han det er alt mulig. Her mener jeg du traff spikeren på hodet: det har med innstillingen å gjøre. Om man har den rette innstillingen kommer resten mer eller mindre av seg selv, synes jeg. Jeg vil legge til at foruten en genuin interesse for å tilfredsstille meg, vil jeg at hun selv er kåt og ivrig (og ikke bare villig), og at hun har egne preferanser (og ikke bare "vi gjør det som du vil"). Er dette på plass, og kjemien er god, da vil jeg si hun er god i senga. Er ikke noe krav om å være akrobat. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #18 Skrevet 6. april 2021 Menn blir da vurdert for sexferdigheter i langt større grad enn kvinner? Det er jo menn som blir holdt ansvarlig for å tilfredsstille kvinner og å gi dem orgasme, jeg har aldri i mitt liv hørt at det går andre veien Med mindre dette er et trolleinnlegg er det jo bare merkelig. Menn må prestere i senga, kvinner trenger bare eksistere. Anonymkode: d2106...9d3 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #19 Skrevet 6. april 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Er det virkelig sånn at man blir bedømt etter hva man presterer? Anonymkode: 7a782...069 Kvinner kan gjerne dumpe og latterliggjøre en mann som ikke presterer seksuelt, så ja, det er nok absolutt mulig. Anonymkode: 01e08...766 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #20 Skrevet 6. april 2021 Når man snur litt på det og er sånn, "hvor bra er du da?", da blir de helt narsissister. For de klarer jo ikke å please og må bruke alle slags mulige teknikker på å skape fordeler for seg selv, koste hva det koste vil. Jeg synes de fleste menn oppfører seg som kvinner. Anonymkode: 6d708...a2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå