AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Hey, girls... Okei, så .... jeg står i et veiskille her.... Min samboer / kjæreste viser seg å være en lystløgner... Han forteller om historier, opplevelser som ikke kan bevises. Han har snakket godt om seg selv og ting han er flink til. Men viser seg å ikke være slik. Man kan ikke konfrontere en lystløgner, da de ikke vet det selv og tror det er sant. Hva gjør jeg? Han er min bestevenn, men jeg klarer ikke å ha tillit og stole på han som en kjæreste. Det er snakk om at jeg føler meg liten og lite verdt, når han har behandlet tidligere kjærester så "perfekt" men ikke klarer å finne en gave til meg engang til jul og bursdag... Det er snakk om at han skal være så flink og romantisk på dates, og aldri tatt med meg på en (skylder bare på corona) Han skal visstnok være flink og trygg i senga, men med meg er han ekstremt forsiktig... mens med andre har han ytet mer? Hva gjør jeg? Anonymkode: 3ded8...cf5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Hvor gamle er dere og hvor ofte er dere fysisk sammen/hva gjør dere? Anonymkode: a2834...563
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hey, girls... Okei, så .... jeg står i et veiskille her.... Min samboer / kjæreste viser seg å være en lystløgner... Han forteller om historier, opplevelser som ikke kan bevises. Han har snakket godt om seg selv og ting han er flink til. Men viser seg å ikke være slik. Man kan ikke konfrontere en lystløgner, da de ikke vet det selv og tror det er sant. Hva gjør jeg? Han er min bestevenn, men jeg klarer ikke å ha tillit og stole på han som en kjæreste. Det er snakk om at jeg føler meg liten og lite verdt, når han har behandlet tidligere kjærester så "perfekt" men ikke klarer å finne en gave til meg engang til jul og bursdag... Det er snakk om at han skal være så flink og romantisk på dates, og aldri tatt med meg på en (skylder bare på corona) Han skal visstnok være flink og trygg i senga, men med meg er han ekstremt forsiktig... mens med andre har han ytet mer? Hva gjør jeg? Anonymkode: 3ded8...cf5 Hvordan i all verden vet du hvordan han har vært i senga sammen med andre? 🙄 Anonymkode: 15b66...4f1 3
Gjest Kaiminator Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Du tar feil. Han vet veldig godt hva han driver med. En skrytepave, juksepave, løgnepave. Han vet det selv men han elsker å gjøre det, han vil fremstå i så bra lys som mulig. Falskt lys. Han er ingenting av de tingene han har sagt. Han har ikke behandla exene sine som han har sagt. Og ja, han suger i senga også, man kan ikke skryte seg på noe der. Er det verdt å være med en du aldri kan stole på?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Han er en lystløgner for å virke som en mer tiltrekkende partner. Min ex var helt lik. Etter en prat med exen hans, fant jeg ut at han behandlet hun helt likt som meg, At han var så flink i forrige forhold var bare løgn. Han bruker unnskyldninger nå for å ikke avsløre seg selv. De unnskyldningene kommer ikke til å slutte. Det er vanskelig å endre en lystløgner, han har sikkert vært slik siden han var liten gutt. så STORT RØDT flagg, og jeg stemmer på å finne deg noen andre..: han kommer mest sannsynlig aldri til å endre seg. Bare om han vil selv, men det skal ganske mye til for en lystløgner å innrømme alt + han kommer til å føle at han kastrerer seg selv (føle at han ikke har noe baller igjen). Om han skal forandre seg på eget initiativ så er det en tung vei for han å gå, og tror du han vil gjøre det for deg og han selv? Anonymkode: a8b2c...69e 2
Theshrimp Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor gamle er dere og hvor ofte er dere fysisk sammen/hva gjør dere? Anonymkode: a2834...563 26 år begge to, og vi bor sammen, så vi ser hverandre 24/7 .... jeg er 100% ufør og han går på sosialen
Theshrimp Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvordan i all verden vet du hvordan han har vært i senga sammen med andre? 🙄 Anonymkode: 15b66...4f1 Nei, det er da historiene hans han kommer med daa?? 😂
Theshrimp Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 Kaiminator skrev (14 minutter siden): Du tar feil. Han vet veldig godt hva han driver med. En skrytepave, juksepave, løgnepave. Han vet det selv men han elsker å gjøre det, han vil fremstå i så bra lys som mulig. Falskt lys. Han er ingenting av de tingene han har sagt. Han har ikke behandla exene sine som han har sagt. Og ja, han suger i senga også, man kan ikke skryte seg på noe der. Er det verdt å være med en du aldri kan stole på? Er det jeg starter å lure på ......
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #9 Skrevet 5. april 2021 Theshrimp skrev (1 minutt siden): Er det jeg starter å lure på ...... ikke stol på han, du kommer bare til å bli såra... det er skikkelig slitsomt å ha forventninger om f eks fremtiden, også er bare alt løgn fordi han sa det han tenkte du ville høre. Skikkelig dritt på alle plan, emosjonelt, økonomisk, sex, fremtiden, alle mulig slags planer dere måtte ha, til og med hvor forholdet leder hen Anonymkode: a8b2c...69e
Theshrimp Skrevet 5. april 2021 #10 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han er en lystløgner for å virke som en mer tiltrekkende partner. Min ex var helt lik. Etter en prat med exen hans, fant jeg ut at han behandlet hun helt likt som meg, At han var så flink i forrige forhold var bare løgn. Han bruker unnskyldninger nå for å ikke avsløre seg selv. De unnskyldningene kommer ikke til å slutte. Det er vanskelig å endre en lystløgner, han har sikkert vært slik siden han var liten gutt. så STORT RØDT flagg, og jeg stemmer på å finne deg noen andre..: han kommer mest sannsynlig aldri til å endre seg. Bare om han vil selv, men det skal ganske mye til for en lystløgner å innrømme alt + han kommer til å føle at han kastrerer seg selv (føle at han ikke har noe baller igjen). Om han skal forandre seg på eget initiativ så er det en tung vei for han å gå, og tror du han vil gjøre det for deg og han selv? Anonymkode: a8b2c...69e Jeg har ikke pratet med exn hans om det. Og ikke noe jeg kommer til heller, da hun er usikker på meg... De er i dag veldig gode venner, så hun ville bare gått til han med engang isåfall... Men en felles veninne av oss fortalte at exn var frustrert og irritert på flere ting hun og. Hans mor sier han er veldig usikker på seg selv ( dette nekter han for ) Han har ekstremt lite arbeidsminne og dette skal visstnok være grunnen til oppførselen hans...
Gjest Kaiminator Skrevet 6. april 2021 #11 Skrevet 6. april 2021 1 minutt siden, Theshrimp said: Jeg har ikke pratet med exn hans om det. Og ikke noe jeg kommer til heller, da hun er usikker på meg... De er i dag veldig gode venner, så hun ville bare gått til han med engang isåfall... Men en felles veninne av oss fortalte at exn var frustrert og irritert på flere ting hun og. Hans mor sier han er veldig usikker på seg selv ( dette nekter han for ) Han har ekstremt lite arbeidsminne og dette skal visstnok være grunnen til oppførselen hans... Igjen, som en annen sa, unnskyldninger. Og ja han er nok usikker på seg selv. Pluss at han går på sosialen. Hvorfor kan han ikke jobbe?
Theshrimp Skrevet 6. april 2021 #12 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ikke stol på han, du kommer bare til å bli såra... det er skikkelig slitsomt å ha forventninger om f eks fremtiden, også er bare alt løgn fordi han sa det han tenkte du ville høre. Skikkelig dritt på alle plan, emosjonelt, økonomisk, sex, fremtiden, alle mulig slags planer dere måtte ha, til og med hvor forholdet leder hen Anonymkode: a8b2c...69e Han vet godt at jeg ikke stoler på han da.. Jeg har nevnt for han at han sier det ene og gjør det andre, noen ting er han blitt bedre på.... og disse løgnene, så kommer sannheten frem sakte men sikkert... Noe som er grunnen til at jeg ikke stoler på han..
Theshrimp Skrevet 6. april 2021 #13 Skrevet 6. april 2021 Kaiminator skrev (2 minutter siden): Igjen, som en annen sa, unnskyldninger. Og ja han er nok usikker på seg selv. Pluss at han går på sosialen. Hvorfor kan han ikke jobbe? På grunn av arbeidsminnet så takler han ikke å være rundt mange mennesker og blir fort sliten av å være rundt mennesker han ikke kjenner godt nok
Theshrimp Skrevet 6. april 2021 #14 Skrevet 6. april 2021 Theshrimp skrev (1 minutt siden): Han vet godt at jeg ikke stoler på han da.. Jeg har nevnt for han at han sier det ene og gjør det andre, noen ting er han blitt bedre på.... og disse løgnene, så kommer sannheten frem sakte men sikkert... Noe som er grunnen til at jeg ikke stoler på han.. Altså, løgnene han har fortalt tidligere... kommer bevis på at ikke stemmer... Før jul fortalte han meg at han var flink med gaver og aldri bommet på kjøpene sine til eksen/eksene... Mens jeg var nødt til å kjøpe gave til meg selv... Til bursdagen min kom det frem at han ikke var flink til å kjøpe gaver.... Og det har kommet frem at han ikke er flink til å være romantisk av seg, men ikke til meg direkte...
Gjest Kaiminator Skrevet 6. april 2021 #15 Skrevet 6. april 2021 2 minutter siden, Theshrimp said: Altså, løgnene han har fortalt tidligere... kommer bevis på at ikke stemmer... Før jul fortalte han meg at han var flink med gaver og aldri bommet på kjøpene sine til eksen/eksene... Mens jeg var nødt til å kjøpe gave til meg selv... Til bursdagen min kom det frem at han ikke var flink til å kjøpe gaver.... Og det har kommet frem at han ikke er flink til å være romantisk av seg, men ikke til meg direkte... Husk, det er kun det du har tatt han i å juge om. Han juger nok om det meste. Hvorfor ikke juge om "arbeidsminne" også? Og være "sliten" å stakkars. Han må jo trenge mye trøst.
Theshrimp Skrevet 6. april 2021 #16 Skrevet 6. april 2021 Kaiminator skrev (8 timer siden): Husk, det er kun det du har tatt han i å juge om. Han juger nok om det meste. Hvorfor ikke juge om "arbeidsminne" også? Og være "sliten" å stakkars. Han må jo trenge mye trøst. Hmm... nei, når det kommer til arbeidminnet er det ikke løyn, men at han er sliten osv.. stusser jeg litt på ... 😂
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #17 Skrevet 6. april 2021 Jeg har faktisk 2 ekser som visstnok behandlet damene sine bra, de fikk fine gaver, hvor gode de var i senga osv (opptil flere damer begge to).. Flaggene kom ikke før uti forholdet, med løgner og "unnlate" å si ting. Det er så sårt, men vet du hva? Du fortjener langt bedre. Du fortjener en som er ærlig, en som viser deg respekt og er god tvers gjennom. Det handler om hva man selv finner seg i. Det handler om å ha nok selvrespekt til å tenke at "nei, dette er ikke noe jeg vil satse på". Anonymkode: 4f982...92c 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #18 Skrevet 6. april 2021 Er det kun romantikk og sex han har løyet om? Er han fortsatt god nok som kjæreste selv om han ikke er så god i sengen og så romantisk som han påstod? Du må innse at du ikke kan endre han til å bli den mannen som løgnene hans beskrev. Lyger han om økonomi også kan du risikere å bli ruinert om dere bor sammen!!! Pass godt på verdisaker, bankkontoer, etc. IKKE lån han penger! Ikke legg ut for hans halvpart for regninger. Vurder sterkt å bo hver for dere!!! Å lyge på seg å være mer romantisk enn man er, og bedre i sengen enn man er, er nok mer vanlig enn man skulle tro. Så hvis det kun er det han har gjort, så er han nok ikke lystløgner. Anonymkode: bbf0b...27f 1
Theshrimp Skrevet 6. april 2021 #19 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har faktisk 2 ekser som visstnok behandlet damene sine bra, de fikk fine gaver, hvor gode de var i senga osv (opptil flere damer begge to).. Flaggene kom ikke før uti forholdet, med løgner og "unnlate" å si ting. Det er så sårt, men vet du hva? Du fortjener langt bedre. Du fortjener en som er ærlig, en som viser deg respekt og er god tvers gjennom. Det handler om hva man selv finner seg i. Det handler om å ha nok selvrespekt til å tenke at "nei, dette er ikke noe jeg vil satse på". Anonymkode: 4f982...92c Jeg begynner å tenke slikt ja, er en del reservert og "på vakt" hele tiden for å passe på meg selv....
Theshrimp Skrevet 6. april 2021 #20 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er det kun romantikk og sex han har løyet om? Er han fortsatt god nok som kjæreste selv om han ikke er så god i sengen og så romantisk som han påstod? Du må innse at du ikke kan endre han til å bli den mannen som løgnene hans beskrev. Lyger han om økonomi også kan du risikere å bli ruinert om dere bor sammen!!! Pass godt på verdisaker, bankkontoer, etc. IKKE lån han penger! Ikke legg ut for hans halvpart for regninger. Vurder sterkt å bo hver for dere!!! Å lyge på seg å være mer romantisk enn man er, og bedre i sengen enn man er, er nok mer vanlig enn man skulle tro. Så hvis det kun er det han har gjort, så er han nok ikke lystløgner. Anonymkode: bbf0b...27f Han har diverse andre historier som heller ikke henger på greip, i forhold til tidslinjen. Fant akk ut at han har onlyfans acc... og ifølge han så bryr han seg ikke om slikt bortsett ifra at flere av hans " veninner " har begynt med det.... Så det er ikke kun om romantikk og sex. Det hadde vært greit iogforseg .... Det kunne jeg ha forstått og godtatt ... Det var ei felles veninne av oss som bekreftet det, da hun har kjent han siden ungdomskolen. Han bruker det som et skjold fordi han ikke hadde mange venner... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå