AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Vil dere si dette er normale variasjoner på sykluslengden, eller er det grunn til bekymring her? Har vært hos gynekolog før påske hvor han sa at alt så normalt ut nedentil, men jeg tenkte ikke på å nevne disse variasjonene. Jeg tar eggløsningstester og får LH-topp hver mnd. Anonymkode: ff914...d92
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Ja eg synes det ser normalt ut. For meg. Mine sykluser lå mellom 32 og 48 dager, og eg er gravid no. Frustrerande å vente så lenge mellom eggløysing, men det ordna seg til slutt Men heilt klart at det var lurt å teste eggløysing, så vi var sikker på å legge inn aksjer til rett tid. Anonymkode: 72216...132
Amatariel Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Syns det ser ganske greit ut dette ja. 40 dager er litt lenge, men det er jo en stund siden du hadde det nå. 28-35 dager vil jeg si er normalt ja. Spesielt når du får kartlagt eggløsning hver syklus også.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Har det likt som deg, ingen leger eller gynekologer har sagt noe på det. Har spurt hver gyn-kontroll over 7 år, så 5 forskjellige helsepersonell har sagt det ser greit ut. 🤗 Anonymkode: 80062...358
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 Jeg synes variasjonen ser ut til å være litt i største laget, uten at det trenger å bety noe. Jeg har lest at en variasjon på over 5 dager i sykluslengde kan regnes som "uregelmessig syklus", men virker ikke som det trenger å bety at noe er galt dersom det er større variasjon enn dette Jeg personlig ville kanskje ha nevnt dette for gynekologen du var hos, bare for å avkrefte at det er noe. Når testene du hos gyn var fine da du var der, ville jeg likevel ikke bekymret meg for det, før det eventuelt skulle vise seg at du sliter med å bli gravid. Anonymkode: 5a5b4...318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå