Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært en del konflikt i familien siste tiden. I dag snakket mannen min ganske krast til mamman min. 
synes dette er så sårt. Min familie har vært kjipe mot meg den siste tiden, og rottet seg sammen mot meg. Mannen min har bare fått nok. 

Anonymkode: 8cce8...128

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at mannen din støtter deg.

• Liker 14
Skrevet

Bra gjort av mannen din!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Heldig du er som har mannen din. Noen ganger kan familie bare være det værste.

Anonymkode: 88f52...130

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Bra gjort av mannen din og jeg syns faktisk du burde ta avstand fra den giftige familien din, kutte kontakten, Selv om det er nærmeste familie, skal man ikke godta alt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det har vært en del konflikt i familien siste tiden. I dag snakket mannen min ganske krast til mamman min. 
synes dette er så sårt. Min familie har vært kjipe mot meg den siste tiden, og rottet seg sammen mot meg. Mannen min har bare fått nok. 

Bra er nå det, ts. 

Men hvorfor har du ikke satt ned foten selv? En skal godta nøyaktig like mye eller lite fra sin mor som fra kassadama på kiwi. Altså absolutt null ikke-konstruktiv kritikk, og kun konstruktive tilbakemeldinger dersom en har bedt om dem. Har man ikke bedt om tilbakemeldinger skal familie holde munn om de ikke kan si noe positivt. 

Anonymkode: 97ae7...44e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bra er nå det, ts. 

Men hvorfor har du ikke satt ned foten selv? En skal godta nøyaktig like mye eller lite fra sin mor som fra kassadama på kiwi. Altså absolutt null ikke-konstruktiv kritikk, og kun konstruktive tilbakemeldinger dersom en har bedt om dem. Har man ikke bedt om tilbakemeldinger skal familie holde munn om de ikke kan si noe positivt. 

Anonymkode: 97ae7...44e

Synes uansett det er veldig vondt. Mamma er dritsur på meg for at mannen min satt henne på plass. Sier ting som.. at det er min feil, at jeg har fyrt opp mannen min med dritt. Men jeg har faktisk bare fortalt mannen min om hvordan jeg har det og hvordan dette påvirker meg. 
i tillegg har han jo sett selv etter snart 20 år at de ikke alltid er like hyggelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.. vil legge til at en sak har jo alltid to sider, men jeg føler de kun ser deres side, og ikke min side i dette. Derfor blir dette så sårt. Jeg er langt fra perfekt, men i dette tilfellet bør andre se seg i speilet også, og ikke bare legge alt på meg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...