AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Heisann, har fått ny jobb i kommune og må vel gå til innkjøp av klær. Hva slags klær tenker dere man går me i en typisk kontorjobb i kommunen? 20-30-års alder Anonymkode: 39428...b14
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Følger tråd. Jeg har også fått kontorjobb i staten. Og hvilke sko er innafor? Innafor å gå med joggesko (rene og fine)? Anonymkode: 4aaa9...2eb
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Jobber som rådgiver i kommune og jeg bruker casual klær. Ikke sånne typiske pen sko eller dress jakke kan vi si. Joggesko går helt fint. Anonymkode: d0be7...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Casual klær er helt greit. Anonymkode: 3fd48...3dc
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anonymkode: e83a6...a8e Er ikke dette litt overkill (spesielt skoene) for en jobb i kommunen? Anonymkode: 4aaa9...2eb 9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ikke dette litt overkill (spesielt skoene) for en jobb i kommunen? Anonymkode: 4aaa9...2eb Skoene kanskje. Men resten kunne jeg fint gått med. Ser mange går i helt vanlige klær ikke pynta i det hele tatt. Mens andre igjen går i drakt/pen kjole. Jeg går ofte i skjørt og bluse/genser, pen strikkekjole, pen bukse og bluse/genser til. Anonymkode: 7ba6f...41e
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 Jeans, Tskjorte/genser og joggesko er helt innenfor Anonymkode: cbd0e...ab4