Gjest meme Skrevet 28. august 2005 #1 Skrevet 28. august 2005 jeg vet ikke jeg føler meg så dum nå! men mamma reiste bort i kveld og jeg må lage middag alene i morgen! og jeg har aldri gjort det før! men mamma kjøpte en boks spagetti alla capri til meg som jeg skal ha.... men jeg vet ikke må jeg tilsette noe?? er det kjøtt og saus oppi fra før? æsj jeg har ikke peiling på mat jeg er så dum jeg duger ikke til noenting, hvertfall ikke lage mat! håper noen kan hjelpe meg.... ellers må jeg spise boller til middag i morgen... uff jeg er så håpløs..
Mrs. K Skrevet 28. august 2005 #2 Skrevet 28. august 2005 Les på boksen hvordan du skal gjøre. Det går sikkert bra - ellers går det vel an å ta en skive med leverpostej.
Gjest Melk Skrevet 28. august 2005 #3 Skrevet 28. august 2005 Nei, du trenger ikke ha noe oppi, med mindre det er noe grønnskaer eller krydder du liker spesielt. Åpne boksen, og varm opp slik det står på boksen. Vil tippe det tar ca 15 min. Saus og alt er oppi.
Gjest meme Skrevet 28. august 2005 #4 Skrevet 28. august 2005 åh det tenkte jeg ikke på... men jeg tenker jo ikke så mye heller da.... det står kanskje på boksen hva jeg skal gjøre! jeg får prøve i morgen, håper jeg klarer det. driter meg alltid ut, best å ikke si til mamma at jeg måtte be om hjelp. unnskyld meg jeg er så dum unnskyld. kanskje moderatorene kan bare slette denne tråden, jeg bare ødelegger jo, uansett hva. unnskyld meg
Mrs. K Skrevet 28. august 2005 #5 Skrevet 28. august 2005 Pjatt med deg. Dette klarer du. Gjør som det står på boksen. God appetitt!
Gjest Melk Skrevet 28. august 2005 #6 Skrevet 28. august 2005 Er vel ikke dumt det vel. En første gang for alt.
Gjest 1111 Skrevet 29. august 2005 #7 Skrevet 29. august 2005 Det er en første gang for alt, til og med spagetti på boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå