AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Hva synes dere om damer med høy sexdriv? Krever de for mye eller digger dere det? Alltid hatt høy sexdriv og har gjerne sex hver dag. Hører mange damer som kanskje har sex 1 gang i uken, føler meg litt som utenfor normalen 😅 Anonymkode: 38401...790 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Min erfaring er at menn liker det kun til punktet kvinnen går mer lyst enn ham. For høy sexlyst kommer altså an på mannen man er sammen med. Jeg har hatt for høy i tidligere forhold. Altså høyre enn mennene. Det fikk dem dessverre til å føle seg mindre som MANN, og jeg måtte begynne å skjule det. Nå har jeg møtt min overmann. Han setter selvfølgelig pris på at jeg har lyst ofte. Kunne visst til og med vært oftere. 😄 Anonymkode: 6b1a5...8ac 8
Milky Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Du er ikke alene! Jeg har også høy sexdrive og vil helst ha sex minst en gang om dagen, gjerne to. Mannen klager ikke på at jeg ønsker sex hver dag😂 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Tenker at det ikke er sex driven som er avgjørende, men selvtilliten. Dersom du må spørre her, så er det et dårlig tegn.. Anonymkode: 816ac...88f 3
Milky Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke stillinger blir det? Anonymkode: 48235...f0d Hvilke stillinger blir det ikke hadde vært lettere å svare på😂 6
Milky Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Haha..såpass..blir alt da med andre ord.. Anonymkode: 48235...f0d Ja blir en del.. jeg liker å variere og hvis man skal ha sex 1 eller fler ganger om dagen blir det kjedelig om man bare driver med samme stillinger 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 Spørs jo på sexdriven hans, det gjelder å finne sin match. Jeg har også høy sexlyst og alltid gått etter menn som også har det. De setter da selvsagt også umåtelig pris på det, akkurat som jeg setter pris på at de har høyt libido Men en kjæreste med lavere libido kan føle det som mas og press og krevende. Jeg merker fort på folk om de har lavere lyst enn meg da, selv i starten når man puler hver gang man møtes så skinner det jo gjennom om jeg er en mye kåtere type. Skjønner ikke folk som blir sammen med en med diametralt forskjellig lyst helt fra starten av. Anonymkode: fd297...5a2 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #8 Skrevet 6. april 2021 Som oftest er det jeg som tar initiativet til sex, mannen vil bare kose i armkroken min 😅 Så vet liksom ikke helt om det er vi som har byttet rollene ? Erfaring fra tidligere forhold er kjærester som nesten maser om sex 😅 ts Anonymkode: 38401...790
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #9 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Som oftest er det jeg som tar initiativet til sex, mannen vil bare kose i armkroken min 😅 Så vet liksom ikke helt om det er vi som har byttet rollene ? Erfaring fra tidligere forhold er kjærester som nesten maser om sex 😅 ts Anonymkode: 38401...790 Hva slags kinks har han? Anonymkode: 816ac...88f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #10 Skrevet 6. april 2021 Nja, mannen min er nok ikke så begeistret, siden han har lavere drive enn en stereotypisk mann. Én gang hver helg holder for han. Nå er det unntakstilstand pga baby som krever mye, så jeg har hverken overskudd eller lyst akkurat nå, men nå har han plutselig lyst hele tiden.😅 Anonymkode: b9a76...aec 1
Bamseklemmer Skrevet 6. april 2021 #11 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva synes dere om damer med høy sexdriv? Krever de for mye eller digger dere det? Alltid hatt høy sexdriv og har gjerne sex hver dag. Hører mange damer som kanskje har sex 1 gang i uken, føler meg litt som utenfor normalen 😅 Anonymkode: 38401...790 Passer meg ypperlig! jeg elsker sex og gi nytelse til kvinnen, jeg er blitt litt avhengig av å høre stønn i ekstase og se lykke og smil i en kvinne. Ufattelig deilig for meg å gi nytelse og gjøre andre glad. Blir kåt bare av tanken, så det sier vel sitt🙈
Bamseklemmer Skrevet 6. april 2021 #12 Skrevet 6. april 2021 Milky skrev (12 timer siden): Ja blir en del.. jeg liker å variere og hvis man skal ha sex 1 eller fler ganger om dagen blir det kjedelig om man bare driver med samme stillinger Enig, variasjon er viktig og helst andre plasser enn soverommet. Man kan godt ha spennede sex selv om man er hjemme, det er bare å gjøre ting som vekker lysten og som er uimotståelig. Å ha lik sexlyst er bare gull, like barn leker best😅
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #13 Skrevet 6. april 2021 Jente med høy sexlyst? Aldri opplevd 😅her har vi oss en gang i uken, ofte mindre.. Har det vært opp til meg skulle det vært 1 gang hver dag, iallefall er par ganger i uken. Anonymkode: 567cf...4bc
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #14 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jente med høy sexlyst? Nei, dame. Anonymkode: 816ac...88f 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #15 Skrevet 6. april 2021 Jeg har selv normalt sterk kjønnsdrift (for en mann), og foretrekker at partner har det samme. Jeg har opplevd å være i forhold med ubalanse på dette området (både den ene og den andre veien) og begge deler er slitsomt. For lite sex er utilfredsstillende, mens konstant sexmas om mulig er enda verre. Anonymkode: c5dfb...6a7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #16 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Min erfaring er at menn liker det kun til punktet kvinnen går mer lyst enn ham. For høy sexlyst kommer altså an på mannen man er sammen med. Jeg har hatt for høy i tidligere forhold. Altså høyre enn mennene. Det fikk dem dessverre til å føle seg mindre som MANN, og jeg måtte begynne å skjule det. Nå har jeg møtt min overmann. Han setter selvfølgelig pris på at jeg har lyst ofte. Kunne visst til og med vært oftere. 😄 Anonymkode: 6b1a5...8ac Jeg tror det å ha mer lyst enn partneren går mer ut over selvtilliten som mann enn motsatt. Det å oppleve å være mer needy enn den andre, og -selvsagt - det å stadig bli avvist, er nok en mye større påkjenning for selvtilliten. Anonymkode: c5dfb...6a7 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #17 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror det å ha mer lyst enn partneren går mer ut over selvtilliten som mann enn motsatt. Det å oppleve å være mer needy enn den andre, og -selvsagt - det å stadig bli avvist, er nok en mye større påkjenning for selvtilliten. Anonymkode: c5dfb...6a7 Jeg tror det er motsatt. Mange menn blir avvist, mens få kvinner blir det (det er myten, i alle fall). Derfor vil det være verre for en kvinne enn for en mann. Anonymkode: 816ac...88f 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #18 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror det er motsatt. Mange menn blir avvist, mens få kvinner blir det (det er myten, i alle fall). Derfor vil det være verre for en kvinne enn for en mann. Anonymkode: 816ac...88f Ja, enda verre å bli avvist for en kvinne enn for en mann, men også for menn er seksuell avvisning nedverdigende og ødeleggende for selvtilliten. En mann som stadig må trekke seg unna med halen mellom beina føler seg mer som en hund enn som en mann. De fleste menn lever nok ganske godt med å være den som vil minst. Det gir makt i forholdet. Anonymkode: c5dfb...6a7 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #19 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, enda verre å bli avvist for en kvinne enn for en mann, men også for menn er seksuell avvisning nedverdigende og ødeleggende for selvtilliten. En mann som stadig må trekke seg unna med halen mellom beina føler seg mer som en hund enn som en mann. De fleste menn lever nok ganske godt med å være den som vil minst. Det gir makt i forholdet. Anonymkode: c5dfb...6a7 Joda, ser den. Samtidig så sa vel også du at konstant sexmas om mulig er verre enn avvisning? Noe som går litt mot teorien om at det er bedre å sitte på makten. Jeg tror nok begge deler er ille for den som opplever det, uansett kjønn. Anonymkode: 816ac...88f
Gjest Acer Skrevet 6. april 2021 #20 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva synes dere om damer med høy sexdriv? Krever de for mye eller digger dere det? Alltid hatt høy sexdriv og har gjerne sex hver dag. Hører mange damer som kanskje har sex 1 gang i uken, føler meg litt som utenfor normalen 😅 Anonymkode: 38401...790 Fantastisk at damer har høy sexdriv. Skulle vert langt flere av dem 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå