AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Bare for å ha det klart: jeg er på ingen måte interessert i han. Siden vi var sammen for snart 3 år siden, har 3 damer forlatt han(etter å ha blitt kjæresten hans) . Dette er snakk om en narsissist som bryter ned alle damene han kommer over. Jeg selv forlot han 6 mnd etter jeg flyttet inn i hans hus. Det var ikke levelig der. Eksen hans før meg, stakk også av da han var bortreist og hun kom heller ikke tilbake! Jeg regner med at jeg får et par svar som "det er ikke ditt problem". Og nei, absolutt ikke. Men jeg har medfølelse for de stakkars jentene som kommer til å føle seg like redde og ubetydelige som jeg gjorde. Han finner seg yngre og yngre jenter for hver gang, kanskje de er enklere å bryte ned, kontrollere og få dem til å bli? Anonymkode: 325f2...dd5 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Det høres ut som jentene han dater, har bein i nesa og skjønner hva det går i. Anonymkode: 5660a...7f4 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg regner med at jeg får et par svar som "det er ikke ditt problem". Og nei, absolutt ikke. Her er svaret ditt. Anonymkode: 65a62...470 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Nei, det er ikke din jobb å passe på. Anonymkode: 89414...178
Hannah80 Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Tanken er god. Men i starten er nok den nye kjæresten så forelsket, at det er du som blir stemplet som "den gale". 17
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 Du kan ikke drive å passe på hvem exen din er sammen med, disse jentene må finne ut av det selv. En gal ex hjelper lite, for det er det de vil mest sannsynlig tenke.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 Jeg prøvde å hinte til nye dama hans da hun sendte meg meldinger med løgner han hadde prentet inn i henne om meg. Men hun var så hjernevasket og nyforelsket, at jeg bare må la henne se det med egne øyne. Senere gikk jeg forbi huset hennes og overhørte sjarmøren hennes skjelle henne ut så kraftig at det hørtes ut i gaten. Tenker det var for sent med advarsel da, ja. Han har aldri vært fysisk voldelig. Anonymkode: ab1a4...f64
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 Det som er viktig å gjøre, og som kan hjelpe mange, er å spre opplysninger som finnes bl.a. i disse to trådene: Anonymkode: ba057...0ed 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #9 Skrevet 5. april 2021 En venninne levde med en som fysisk og psykisk misbrukte henne. Hun tok kontakt med exene og flere av de med henne våget å stå samlet og fikk dømt han. Det var utrolig tøft når det sto på, men allikevel så utrolig viktig. Det er aldri offerets feil. Dersom du ikke har noe planer om å anmelde han eller lignende blir det mer slik at de må finne ut av det selv. Hvis ikke vil de fort tenke at du er den gale og sjalu eksen. Anonymkode: 446f6...885 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #10 Skrevet 6. april 2021 Det er ikke en kamp som er verdt å kjempe. Det er henimot umulig å få en kvinne til å innse at en mann hun er interessert i er dårlig mann. Anonymkode: 67517...ab1 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #11 Skrevet 6. april 2021 Hvis hun tar kontakt skal jeg alltids fortelle, men jeg tar ikke kontakt - blir bare stemplet som en sjalu og gal ex av dem begge. Anonymkode: c511b...505 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #13 Skrevet 6. april 2021 Det er ikke din plikt, men jeg hadde satt enorm pris på det. Anonymkode: 7ab51...e4b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #14 Skrevet 6. april 2021 Hadde noen gjort det for meg da jeg var sammen med en gal mann hadde jeg lettere klart å komme meg bort. Anonymkode: 64efb...0fa
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #15 Skrevet 6. april 2021 Det er veldig vanskelig å advare forelska folk. Anonymkode: 5660a...7f4 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #16 Skrevet 6. april 2021 Kun hvis dama henvender seg til deg om hjelp ♥️ Otherwise,,,flying monkeys og harem garage...stay off !!! Anonymkode: 671c6...345 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #17 Skrevet 6. april 2021 Tanken er god, men jeg ville nok ikke blandet meg inn i det der. Da dras du inn i dramaet til eksen din, og han høres ikke ut som en person det er verdt å bruke tid på Anonymkode: 708e4...821 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #18 Skrevet 6. april 2021 Hvis han er en dårlig person, så kan det være bra for henne, men det kan gå ut over deg (hevnaksjon, el.l.) Hvis du gjør det, ikke gjør det rett etter bruddet hvor du fortsatt er sint og lei deg og har elendig dømmekraft. Da kan selv de snilleste menn (og kvinner) få full score på psykopat-testene, bare fordi de dumpet oss for en 10 år yngre supermodell (som faktisk viser seg å være jordnære og greie de òg når vi får summet oss) Anonymkode: ab1a4...f64
mebeforeyou Skrevet 6. april 2021 #19 Skrevet 6. april 2021 Nei, hold deg unna! Kanskje det resulterer at du kommer i ett forhold og han hevner seg...
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #20 Skrevet 6. april 2021 18 hours ago, AnonymBruker said: Bare for å ha det klart: jeg er på ingen måte interessert i han. Siden vi var sammen for snart 3 år siden, har 3 damer forlatt han(etter å ha blitt kjæresten hans) . Dette er snakk om en narsissist som bryter ned alle damene han kommer over. Jeg selv forlot han 6 mnd etter jeg flyttet inn i hans hus. Det var ikke levelig der. Eksen hans før meg, stakk også av da han var bortreist og hun kom heller ikke tilbake! Jeg regner med at jeg får et par svar som "det er ikke ditt problem". Og nei, absolutt ikke. Men jeg har medfølelse for de stakkars jentene som kommer til å føle seg like redde og ubetydelige som jeg gjorde. Han finner seg yngre og yngre jenter for hver gang, kanskje de er enklere å bryte ned, kontrollere og få dem til å bli? Anonymkode: 325f2...dd5 Koffor sku du det da!! Farlig vei å gå der..da syns jeg at jeg har rett å ringe alle nye typer til tidligere damer å si at de er elendige i senga selv om de gir max første 2 mnd så er det langt fra standarden!! Nei hold deg for god til sånt.. Anonymkode: 33673...8cc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå