AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Ønsker meg drivhus og lurer på om dere har noen "ville" ideer. Drivhuset skal stå på en skiferplatting. Takker for alle tips! Anonymkode: f6f9e...4df
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ønsker meg drivhus og lurer på om dere har noen "ville" ideer. Drivhuset skal stå på en skiferplatting. Takker for alle tips! Anonymkode: f6f9e...4df Så et en gang som var laget av en haug med gamle vinduer og bygget litt som en hagestue... var veldig kult, men vet ikke om jeg finner bilder nå... Det kommer jo an på hvilken stil man liker men det var koselig og fint, ellers kunne det jo vært fint med et skikkelig stramt et også... Anonymkode: 19af0...e53
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Googlet bare, det var ikke dette, men noe i den gata... Anonymkode: 19af0...e53
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Googlet bare, det var ikke dette, men noe i den gata... Anonymkode: 19af0...e53 Tusen takk - hvilken by så du det i? Jeg har endel gamle materialer. Anonymkode: f6f9e...4df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå