Gå til innhold

Gul hud rundt øynene, jeg ser ut som er voldsoffer...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så da innrømmer du at du ikke har noen grunn likevel da. For hvis det er sant det du har skrevet,  så er det mer enn god nok grunn.

Anonymkode: 43c3e...cc8

Det ER sant, herregud så slemme svar!

Terskelen for å ringe legevakt, som er et sted man ringer når det er fare for liv og død, er høy. Det er ingenting de kan gjøre akkurat i natt og jeg er ikke i livsfare.

Anonymkode: 42e00...993

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det ER sant, herregud så slemme svar!

Terskelen for å ringe legevakt, som er et sted man ringer når det er fare for liv og død, er høy. Det er ingenting de kan gjøre akkurat i natt og jeg er ikke i livsfare.

Jeg tror ikke du er hypokonder, men oppmerksomhetssyk. Det er 113 man ringer ved umiddelbar fare for liv. Det er riktig og viktig å ringe legevakten hvis man har de symptomer du beskriver. Jeg jobber ofte ved legevakt, det er ikke høy terskel for å ringe dit.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ikke du er hypokonder, men oppmerksomhetssyk. Det er 113 man ringer ved umiddelbar fare for liv. Det er riktig og viktig å ringe legevakten hvis man har de symptomer du beskriver. Jeg jobber ofte ved legevakt, det er ikke høy terskel for å ringe dit.  

Hadde jeg vært oppmerksomhetssyk, så hadde jeg da ringt lege og legevakt. Nei. Jeg vil ikke bry noen. Derfor venter jeg heller og ser det an. Lagde innlegget for å høre i mellomtiden med dere her på kg om innspill på hva det evt kan være, kanskje hadde noen andre samme problem.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du fått ringt videomøte med slik lege nevnt i tråden her? 🙂

Anonymkode: 5e30d...b59

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Legger ikke ut bilde av meg selv på et anonymt forum...

Trenger jo bare å se øyet da. 

Anonymkode: 7744c...29c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...