AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #21 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så da innrømmer du at du ikke har noen grunn likevel da. For hvis det er sant det du har skrevet, så er det mer enn god nok grunn. Anonymkode: 43c3e...cc8 Det ER sant, herregud så slemme svar! Terskelen for å ringe legevakt, som er et sted man ringer når det er fare for liv og død, er høy. Det er ingenting de kan gjøre akkurat i natt og jeg er ikke i livsfare. Anonymkode: 42e00...993 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #22 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det ER sant, herregud så slemme svar! Terskelen for å ringe legevakt, som er et sted man ringer når det er fare for liv og død, er høy. Det er ingenting de kan gjøre akkurat i natt og jeg er ikke i livsfare. Anonymkode: 42e00...993 Jeg tror ikke du er hypokonder, men oppmerksomhetssyk. Det er 113 man ringer ved umiddelbar fare for liv. Det er riktig og viktig å ringe legevakten hvis man har de symptomer du beskriver. Jeg jobber ofte ved legevakt, det er ikke høy terskel for å ringe dit. Anonymkode: 43c3e...cc8 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #23 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror ikke du er hypokonder, men oppmerksomhetssyk. Det er 113 man ringer ved umiddelbar fare for liv. Det er riktig og viktig å ringe legevakten hvis man har de symptomer du beskriver. Jeg jobber ofte ved legevakt, det er ikke høy terskel for å ringe dit. Anonymkode: 43c3e...cc8 Hadde jeg vært oppmerksomhetssyk, så hadde jeg da ringt lege og legevakt. Nei. Jeg vil ikke bry noen. Derfor venter jeg heller og ser det an. Lagde innlegget for å høre i mellomtiden med dere her på kg om innspill på hva det evt kan være, kanskje hadde noen andre samme problem. Anonymkode: 42e00...993 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #24 Skrevet 6. april 2021 Har du fått ringt videomøte med slik lege nevnt i tråden her? 🙂 Anonymkode: 5e30d...b59
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #25 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Legger ikke ut bilde av meg selv på et anonymt forum... Anonymkode: 42e00...993 Trenger jo bare å se øyet da. Anonymkode: 7744c...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå