AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Del Skrevet 5. april 2021 Det er sikkert like mange forskjellige, riktige svar -som det finnes damer. Er interessert i hva akkurat du mener. Hvordan kunne du tenke å bli sjekka opp av en mann? Hva er romantisk, hva er innafor - hva er ikke innafor? Hvordan kan du bli sjarmert? Da se bort ifra nettdating, Tinder, happn, o.l. Jeg tenker at for vi som ikke får til Tinder, men som likevel er oppegående, utdanna, og normalt kjekk, høflig: Så hadde det vært fint å fått litt tips fra kvinner. Om hvordan vi kan komme i kontakt med dere, men ikke på internett. Anonymkode: 66c63...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 5. april 2021 #2 Del Skrevet 5. april 2021 Ikke teite sjekkereplikker, ikke kommentarer som går på kropp eller andre sleske kommentarer. For min del holder det å ha en normal samtale, men kan godt gi et kompliment. Et eller annet han la merke til og gjør ikke noe om han virker litt nervøs. Det er bare sjarmerende og gir et inntrykk av at han ikke gjør sånt hele tiden. Jeg er kanskje litt rar, men liker ikke sånn overdrevet selvsikre typer og de som er mye. Sånne som det virker som enkelte andre damer liker. Dette er meg da, men når en fyr har kommet bort til meg så har jeg satt pris på at han virker som han er genuint interessert i meg. For eksempel når noen har kommet bort på konsert så har de begynt å snakke om musikken og konserten. Ikke en av de der som skal skryte over alle bandene de liker eller det verste jeg vet er sånne som er litt nedlatende og tror at jeg ikke kan like sånn musikk eller ha peiling fordi jeg er kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Del Skrevet 5. april 2021 Jeg liker menn som er trygg, åpen og direkte: tar kontakt, sier at de er interessert og spør om jeg vil treffes. Det er og viktig for meg at han gir trygghet i form av oppmerksomhet/tilstedeværelse. Dessverre er de fleste mennene som mestrer dette horete rasshøl som ligger med alt alle, så det ville vært FANTASTISK om normale menn kunne slutte å være så tafatte så kvinner kan slippe den gjengen av menn med masse selvtillit og null gode egenskaper for evig og alltid.. Anonymkode: b3d99...70d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 5. april 2021 #4 Del Skrevet 5. april 2021 Smil, blikkontakt og humor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #5 Del Skrevet 5. april 2021 Vær deg selv. Anonymkode: b9270...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #6 Del Skrevet 5. april 2021 Vis interesse for hvem jeg er. Altså; spør meg spm om jobb, interesser osv osv. Alle liker å føle seg sett! Snakker du bare om deg selv er det total turn off...! Anonymkode: 7f970...3e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 5. april 2021 #7 Del Skrevet 5. april 2021 Vær deg selv, og vis omtanke. Jeg traff en mann før helgen som var skikkelig omtenksom og oppmerksom. Det er veldig tiltrekkende, for min del. Men kanskje noen damer synes det er litt mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #8 Del Skrevet 5. april 2021 Smil, blikkontakt og selvsikkerhet. Ingen sleske sjekkereplikker eller fokus på sex/kropp, det er helt turn off. Men et lett kompliment, feks at jeg har et flott smil e.l., og interesse for meg som person, så er du langt på vei. Og om du får smil og interesse tilbake, da kan du spørre om jeg vil ta en kopp kaffe en dag. Og selvsikkerhet nok til å ta et avslag med et smil og et "ok, det var synd" om det skulle skje. For da står jeg uansett igjen med en god følelse, og vil bare tenke godt om deg.🙂 Anonymkode: ed6d3...eb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #9 Del Skrevet 5. april 2021 Snakk til meg som et menneske, ikke et slags sjekkemål. Merker fort forskjellen. Samtidig er det såklart stor forskjell om sjekkearenaen er et engangstilfelle der vi risikerer å ikke sees igjen som en konsert, eller vi er i samme vennekrets, hobby eller lignende der vi kan regne med å møtes igjen. For disse to behøves litt ulike framgangsmåter, noe også damer forstår. Det første scenariet krever en litt mer målrettet innsats og den siste er det mer fokus på å ikke gjøre det pinlig dersom interessen ikke er gjensidig. Men generelt synes jeg det å bare hoppe rett inn i en samtale er ganske greit. På konsert: "åh jeg synes den versjonen av (sang) var skikkelig fin!". På litteraturkveld "Likte du også den sammenligningen med (blabla) og blablabla)? Obs må være noe du faktisk føler for og mener. På ukentlig hundetrenerkurs/korsang/klatretrening gjelder samme prinsipp, snakk som om vi allerede er nesten bekjente og har noe til felles og prøv å forestille deg hva damen synes er fint/vanskelig/interessant. Så kan samtalen utgå derfra. Anonymkode: 8ae1a...f54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #10 Del Skrevet 6. april 2021 Ikke ha fokus på sex ønske om å bli kjent med meg som person prioritere meg en det går an å prate med ordentlig om alt mulig. en som godtar at mitt liv aldri ble noe A4 liv. en som holder seg til en person av gangen slik jeg gjør. Etter hvert som man blir kjent kan det sexuelle feltet utforskes om man har noen like preferanser der når jeg føler han er genuint interessert i meg er det mer spennende å prate om Det og. må ha humor .. få meg til å le være litt uhøytidelig er fint. gjerne en som liker å finne på ting. Anonymkode: bfaec...4a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #11 Del Skrevet 6. april 2021 Det viktigste er å være KONSISTENT: Ikke kom "innom" for å forsvinne igjen i dagesvis. Vær samme person jevnt over, oppfør deg stabilt. Ha en jevn balanse mellom komplimenter som går på utseendet og personlighet! Det viser at du ikke bare er ute etter sex, noe som fort kan bli avvist. Du bør også være morsom, ikke heslig og slibrig, og vise at du er en bra fyr. Respekter et nei, gi folk space, og vær en lett person å like og en man vil omgås. Ikke prøv å vær "bad boy". Anonymkode: 28763...956 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #12 Del Skrevet 6. april 2021 Jeg hater menn selv om jeg blir tiltrukket av dem, og hadde tolket alt mannen sier som løgn og bedrageri bare for å få seg et ligg. Så jeg ser helst at menn ikke sjekker meg opp i det hele tatt. Anonymkode: fee3c...91e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #13 Del Skrevet 6. april 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hater menn selv om jeg blir tiltrukket av dem, og hadde tolket alt mannen sier som løgn og bedrageri bare for å få seg et ligg. Så jeg ser helst at menn ikke sjekker meg opp i det hele tatt. Anonymkode: fee3c...91e DETTE Slutt med de der sjekkegreiene, jeg vil være i fred for f***! Jeg er ikke redd for å sette deg på plass heller Anonymkode: 2a3f2...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 6. april 2021 #14 Del Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ikke ha fokus på sex ønske om å bli kjent med meg som person prioritere meg en det går an å prate med ordentlig om alt mulig. en som godtar at mitt liv aldri ble noe A4 liv. en som holder seg til en person av gangen slik jeg gjør. Etter hvert som man blir kjent kan det sexuelle feltet utforskes om man har noen like preferanser der når jeg føler han er genuint interessert i meg er det mer spennende å prate om Det og. må ha humor .. få meg til å le være litt uhøytidelig er fint. gjerne en som liker å finne på ting. Anonymkode: bfaec...4a4 Der fant jeg min fasit... Humor er viktig, likeså å ta viktige avgjørelser. Sexen er jeg ikke så bekymret over, kvinner med slike sunne preferanser kan sitt... "en som godtar at mitt liv aldri ble noe A4 liv" det får meg til å smelte🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #15 Del Skrevet 8. april 2021 I Berlin holdt det med ett par blikk litt småprat så spurte dama og vi skulle ta dette ett annet sted plutselig ble det sex gitt. Hvorfor gjøre det mer komplisert liksom Anonymkode: af25f...a13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #16 Del Skrevet 8. april 2021 Jeg liker menn som tar kontakt igjen og igjen litt uavhengig av hvor kjølig jeg er. Liker ikke å måtte ta mye initiativ, da blir det bare ingen treff. Han må selvsagt først lese at jeg er interessert. Han må dukke opp, og bli med på det jeg gjør. En eks passet barna mine så jeg kunne gå på fest eller sove. Altså bare hoppe inn i mitt kaotiske hverdagsliv og ta en bitteliten del av det. Være på. Tørvittig humor. Se meg som kvinne. Søte komplimenter som ikke spiller på sex eller er ferdigplagierte vitser. Ikke sende vitsetegninger på nett, men ha hverdagshumor og skrått blikk på verden. Hjelpe meg med ting jeg ikke forventer hjelp med. Se meg dypt inn i øynene og kysse meg. Masse kos, klem og kyss etter hvert. Ringe meg, spørre, bli kjent. Bruke massevis av tid. Ikke kalle følelser drama, men trøste og dulle litt når jeg blir lei meg. Anonymkode: 68758...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #17 Del Skrevet 8. april 2021 Kvinner er dårlig på å sjekke opp. 90% som skriver til meg først skriver «Hei😊». De vil snakke med meg men vil ikke gjøre jobben. Hvis jeg svarer «Hei:)» tilbake så sletter de meg eller slutter å prøve. Weak Anonymkode: 9a69c...f11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #18 Del Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg liker menn som tar kontakt igjen og igjen litt uavhengig av hvor kjølig jeg er. Liker ikke å måtte ta mye initiativ, da blir det bare ingen treff. Han må selvsagt først lese at jeg er interessert. Han må dukke opp, og bli med på det jeg gjør. En eks passet barna mine så jeg kunne gå på fest eller sove. Altså bare hoppe inn i mitt kaotiske hverdagsliv og ta en bitteliten del av det. Være på. Tørvittig humor. Se meg som kvinne. Søte komplimenter som ikke spiller på sex eller er ferdigplagierte vitser. Ikke sende vitsetegninger på nett, men ha hverdagshumor og skrått blikk på verden. Hjelpe meg med ting jeg ikke forventer hjelp med. Se meg dypt inn i øynene og kysse meg. Masse kos, klem og kyss etter hvert. Ringe meg, spørre, bli kjent. Bruke massevis av tid. Ikke kalle følelser drama, men trøste og dulle litt når jeg blir lei meg. Anonymkode: 68758...afe Du kødder ? Anonymkode: fa18a...da4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #19 Del Skrevet 8. april 2021 On 4/5/2021 at 10:41 PM, AnonymBruker said: Jeg liker menn som er trygg, åpen og direkte: tar kontakt, sier at de er interessert og spør om jeg vil treffes. Det er og viktig for meg at han gir trygghet i form av oppmerksomhet/tilstedeværelse. Dessverre er de fleste mennene som mestrer dette horete rasshøl som ligger med alt alle, så det ville vært FANTASTISK om normale menn kunne slutte å være så tafatte så kvinner kan slippe den gjengen av menn med masse selvtillit og null gode egenskaper for evig og alltid.. Anonymkode: b3d99...70d Wow. Du er singel ass Anonymkode: 9a69c...f11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå