Gå til innhold

Kan man bruke instagram som en slags jobbsøkerportal?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har en instagramkonto for freelancer-jobben min. Er utdannet designer. Nå har det meste i livet gått ganske dårlig de siste årene, og jeg trenger en ny jobb. Saken er at jeg har endel følgere, og nå vurderer jeg rett og slett å lage et innlegg hvor jeg skriver at jeg er på utkikk etter en ny jobb. Men jeg er også usikker på om dette egentlig er greit, om det vil sette meg i dårlig lys, og om det er litt teit å bruke en konto man har som er ment for freelancerjobben til noe helt annet. Jeg er på søken etter en fast jobb og tenker at her kan jeg jo nå ut til folk. Er det litt umoralsk? Er det noe folk gjør?

Anonymkode: bd273...575

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er absolutt greit! Legg gjerne til i bioen din at du søker nye muligheter. Hva slags type designer er du?

Anonymkode: 026ec...c7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er absolutt greit! Legg gjerne til i bioen din at du søker nye muligheter. Hva slags type designer er du?

Anonymkode: 026ec...c7b

Godt å høre! En helt ubrukelig designer, for å være helt ærlig. For øyeblikket lager jeg kun design/kunst for min egen del, evt for folk som vil ha litt fargerikt stæsj på veggene. 

Anonymkode: bd273...575

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...