Gå til innhold

Når du har sex med partneren din, «ser» han/henne deg da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en mann med veldig sex lyst, gjerne to ganger om dagen. 
Jeg er også glad i sex, men også kos. Jeg føler at det blir veldig «mekanisk» dvs. rett til klitten, gnikke, gnikke, fingre, fingre til jeg kommer så penetrering raskest mulig og endelig orgasme for han. Ferdig! 
Ikke har han åpne øyne en eneste gang, og set går sikkert maks to min fra vi starter til han er nede mellom beina mine med hendene og der blir de til jeg kommer (har faktisk faket et par ganger) . Har også begynt å bruke glidekrem siden det hisser meg ikke særlig opp når det går så kjapt. Jeg liker mer ømhet og kjærlighet hvis jeg kan si det slik. Har sagt det utallige ganger, men så fort vi er i seng så virker det som om en sikring kobler ut på han og det er bare strake veien til orgasmen hans som gjelder. 
Siste kveldene har jeg lagt meg senere enn han, orker ikke det der opplegget akkurat nå. Føler han kunne pult hva som helst bare han fikk orgasmen raskt nok....

Anonymkode: 402d1...c82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så stopp han og si hva du vil han skal gjøre? 

Det gjør jeg, åpen kommunikasjon er alfa omega i sexlivet! 

Anonymkode: 1d200...9b7

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det der hadde jeg ikke likt. Er viktig med ordentlig nærhet under sex, forspill, øyekontakt, kyssing osv. det opplegget han har ville jeg ikke godtatt, ville følt meg litt brukt kanskje?

hvis jeg var det ville jeg tatt en ordentlig prat, og ikke hatt sex før han tok det seriøst

Endret av Milky
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde heller vært singel enn å være sammen med en sex-egoist som det der...

Si at nå skjerper han seg eller så må du gjøre det slutt. Og gjør det slutt hvis han ikke tar deg på alvor. 

Anonymkode: 647ab...ea0

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som det er ren rutine for ham - han skal rett og slett få tømt seg. Så trist. Dere må kommunisere. 

AnonymBruker
Skrevet

HUN HAR PRØVD Å KOMMUNISERE OG HAN ENDRER SEG IKKE

PRØV Å LESE HVA TS SKRIVER

Anonymkode: 2b89f...971

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (16 minutter siden):

Høres ut som det er ren rutine for ham - han skal rett og slett få tømt seg. Så trist. Dere må kommunisere. 

TS her. 
Har sagt det flere ganger at jeg føler det er veldig mekanisk og han skjønner det. Men, så fort vi er i seng så er det bare å kjøre på til han får tømt seg. Han blir veldig opphisset av å ta på meg mellom beina. Er hendene først plassert der så blir de der til jeg kommer eller «kommer». 

AnonymBruker
Skrevet
Milky skrev (25 minutter siden):

Det der hadde jeg ikke likt. Er viktig med ordentlig nærhet under sex, forspill, øyekontakt, kyssing osv. det opplegget han har ville jeg ikke godtatt, ville følt meg litt brukt kanskje?

hvis jeg var det ville jeg tatt en ordentlig prat, og ikke hatt sex før han tok det seriøst

TS her! 
Ja, føler meg litt sånn brukt....han er kjærlig og oppmerksom hele dagen, men så fort vi er under dyna så føler jeg at jeg nærmest kunne vært hvem som helst bare det var ei dåse han kunne kjenne på og et hull han kunne tømme seg i. Trist, men sant. 
Har sagt det til han, men han kobler ut så fort vi har lagt oss. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Så stopp han og si hva du vil han skal gjøre? 

Det gjør jeg, åpen kommunikasjon er alfa omega i sexlivet! 

Anonymkode: 1d200...9b7

Har bedt han roe ned flere ganger, holder maks tre minutter før han er mellom beina mine igjen. Har også sagt at det er veldig mekanisk, han skjønner, men så fort vi legger oss så er det rett på igjen.  

TS 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS her. 
Har sagt det flere ganger at jeg føler det er veldig mekanisk og han skjønner det. Men, så fort vi er i seng så er det bare å kjøre på til han får tømt seg. Han blir veldig opphisset av å ta på meg mellom beina. Er hendene først plassert der så blir de der til jeg kommer eller «kommer». 

Neste gang så legger du ham ned på rygg og binder han fast i sengen. Slik at du kan pirre ham - se han inn i øynene og ri han lenge... Neida, det er overgrep... 

Har dere prøvd å ha sex tidligere på kvelden? Kanskje han er såpass utkjørt at han tenker kun på seg selv (det høres jo sånn ut). Det er ingen unnskyldning at han blir så kåt av å ta deg mellom beina - hva med deg? Du blir jo også kåt, men ender opp med å ligge der frustrert etter han er "ferdig". 

Tror du må være mer direkte. Ikke kritisere - men fortelle ham hva du mener. Fortell ham at du savner mer intimitet.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er litt som meg? Forspill av typen kos, stryking og kyssing gir meg veldig lite, men jeg gjør det fordi jeg vet at partneren min liker det. Kanskje det kommer av at det er jeg som må gjøre hele jobben egentlig. 

Har vel å merke ikke sagt at det gir meg lite til dama da det ikke ville blitt godt mottatt...

Anonymkode: 67c04...b0e

AnonymBruker
Skrevet

«Han/henne» ????

Anonymkode: 3dc30...86b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

«Han/henne» ????

Anonymkode: 3dc30...86b

Spørsmålet i trådtittel er rettet til både menn og kvinner....

Anonymkode: 2b89f...971

AnonymBruker
Skrevet

Mannnen min har aldri sett meg seksuelt. 
elskeren min så meg fra første sekund og gjør det enda 1,5 år seinere. 
Ps min mann veit om elskeren og har visst hele veien

Anonymkode: ef13b...2dc

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har en mann med veldig sex lyst, gjerne to ganger om dagen. 
Jeg er også glad i sex, men også kos. Jeg føler at det blir veldig «mekanisk» dvs. rett til klitten, gnikke, gnikke, fingre, fingre til jeg kommer så penetrering raskest mulig og endelig orgasme for han. Ferdig! 
Ikke har han åpne øyne en eneste gang, og set går sikkert maks to min fra vi starter til han er nede mellom beina mine med hendene og der blir de til jeg kommer (har faktisk faket et par ganger) . Har også begynt å bruke glidekrem siden det hisser meg ikke særlig opp når det går så kjapt. Jeg liker mer ømhet og kjærlighet hvis jeg kan si det slik. Har sagt det utallige ganger, men så fort vi er i seng så virker det som om en sikring kobler ut på han og det er bare strake veien til orgasmen hans som gjelder. 
Siste kveldene har jeg lagt meg senere enn han, orker ikke det der opplegget akkurat nå. Føler han kunne pult hva som helst bare han fikk orgasmen raskt nok....

Høres uttil å vera bortimot en blåkopi slik vi  har praktisert sexen igjennom mange år.   Rett på klitten, og gnikke til eg merker hun blir kåt, men nå blir eg umiddelbart avvist.   Masserer  klitten hennes  med jevne mellom under penitreringen til hun får orgasme, men anstrengende.   Hun ligger der liksom bare som eit "slakt" i påvente av å få det overstått.

Spørsmålet er hva    alternativet ?.    Og har du kom med noen gode forslag  "hint" til omstilling ?    Hvem av dere tar initiativet til sexen. ?

Du har idet siste lagt deg senere med det for øye   i påvente av at han  forhåpentlegvis da har falt i søvn, og ein praksis dama har praktisert nå i mange år.       Nå er ikkje  sexbehov tydelegvis like høyt  hos  meg som hos din partner,   men hennes manglende initiativ har  forlengst skapt  full følelsesmessig  "kortsluttning" mellom oss.     De få gangene vi har  hatt sex  idet siste  så har eg   "gått rett på sak" med glidekrem, men til ingen glede.      

Endret av Skybe
AnonymBruker
Skrevet
Skybe skrev (14 timer siden):

Høres uttil å vera bortimot en blåkopi slik vi  har praktisert sexen igjennom mange år.   Rett på klitten, og gnikke til eg merker hun blir kåt, men nå blir eg umiddelbart avvist.   Masserer  klitten hennes  med jevne mellom under penitreringen til hun får orgasme, men anstrengende.   Hun ligger der liksom bare som eit "slakt" i påvente av å få det overstått.

Spørsmålet er hva    alternativet ?.    Og har du kom med noen gode forslag  "hint" til omstilling ?    Hvem av dere tar initiativet til sexen. ?

Du har idet siste lagt deg senere med det for øye   i påvente av at han  forhåpentlegvis da har falt i søvn, og ein praksis dama har praktisert nå i mange år.       Nå er ikkje  sexbehov tydelegvis like høyt  hos  meg som hos din partner,   men hennes manglende initiativ har  forlengst skapt  full følelsesmessig  "kortsluttning" mellom oss.     De få gangene vi har  hatt sex  idet siste  så har eg   "gått rett på sak" med glidekrem, men til ingen glede.      

Ts her! 
Har sagt fra flere ganger at jeg syntes det går for raskt, at han må roe ned. 
Han skjønner da jeg sier det, men glemmer det med en gang igjen. 

Jeg prøver å stryke og kose med han, men hendene hans er like raskt nede mellom beina mine selv om jeg bruker lang tid før jeg begynner å berøre han der nede. 

Skrevet

Sex skal være godt for begge..

Beste er jo å ta seg god tid, med deilig forspill og gjøre seg kåte..

Og variasjon er også viktig 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Da har dere forskjellige syn på sexen, og passer ikke sammen seksuelt. Jeg er også slik at jeg ikke gidder all den pjuskingen og kosingen før sexen. Men det er sikkert fordi jeg er skrudd sammen slik, og du er annerledes.

Har han alltid vært sånn, eller plutselig blitt slik?

I begynnelsen er jo gjerne menn helt besett og skal kose og holde på med deg i evigheten, men så kommer hverdagen og han orker vel ikke det der hele tiden. Dere burde komme til enighet, men når ingen ting nytter, han ikke er lydhør, må du bare gå i fra han for å bli lykkelig i sexlivet igjen og finne EN som er mer lik deg :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...