AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Vi har to barn på 1 år og 4 år. Vi skal kjøpe hver vår sykkel, og en sykkelvogn. Alt er stengt pga rødt nivå, så vi må bare bestille over nett. Har noen erfaringer og tips? Vi kommer for det meste til å sykle ganske flatt, og mest på asfalt. Vi ønsker en sykkelvogn som er god for barna, kanskje med mulighet til å justere på seteryggene. Hva bør vi ha? Terrengsykkel? Jeg synes bysyklene ser litt spinkle ut. Anonymkode: d4cec...e8e
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Vi har croozer kid2 og kan sterkt anbefale den med tanke på bagasjeplass og hvor lenge den kan brukes. 8åringen får plass, men det er trangt i høyden. 3,5 åringen syns ikke det er kult i sykkelvogna lenger hun vil hest sitte på pappas sykkel med sittepute og håndtak. Jeg trekker hengeren med en Kalkhoff elsykkel jeg ikke husker model på. Jeg har tidligere trukket henger uten elsykkel og syns det er tungt i lengden, spesielt på vinteren og hjem fra aktiviteter. Anonymkode: fa73a...490
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Hva slags terreng sykler dere i? Skal dere sykle hver dag? Sykkelhenger med 2 barn er heftig opp bakker, så om det skal brukes mye er elsykkfl et godt valg. Ellers er det null problem med henger på vanlig hybridsykkel. Bysykkel med få gir derimot blir for tunge å sykle. Har selv god erfaring med croozer 2 av eldre modell. Stødig og fin, og tåler mye. Ble solgt videre til kollega og har vært i bruk i 10 år nå. Anonymkode: 2266e...c9e
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Kan ikke noe om sykler, da jeg ikke sykler selv, men mannen sykler med sykkelvogn, han bytter mellom en elsykkel og en «manuell» en. Vi har croozer sin vogn. Hadde croozer 2 før, da begge ungene satt i den, nå er ene for stor, så vi har byttet til croozer med plass til én. 2’eren holdt mange år, og ble gitt bort til noen som brukte den et par år til, så mye valuta for pengene der. Anonymkode: 135eb...0e6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva slags terreng sykler dere i? Skal dere sykle hver dag? Sykkelhenger med 2 barn er heftig opp bakker, så om det skal brukes mye er elsykkfl et godt valg. Ellers er det null problem med henger på vanlig hybridsykkel. Bysykkel med få gir derimot blir for tunge å sykle. Har selv god erfaring med croozer 2 av eldre modell. Stødig og fin, og tåler mye. Ble solgt videre til kollega og har vært i bruk i 10 år nå. Anonymkode: 2266e...c9e Vi bor og lever ganske flatt. Det vil være lite oppover, og mest asfalt. Takk for tips Anonymkode: d4cec...e8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå