AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Hvilke jobber har dere? Spør da jeg er nyutdannet selv, er bare litt nysgjerrig på om det er mange som har typisk biolog jobber. Vet jo at de ikke vokser på trær, så er interessant å høre hvor folk ender opp. Selv jobber jeg foreløpig ikke med noe som er relatert til utdanningen min. Anonymkode: 74ad0...c4f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Er lektor på videregående skole Anonymkode: cab63...9af
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er lektor på videregående skole Anonymkode: cab63...9af Trives du med det? Jeg liker ikke å stå foran store folkemengder, men tror muligens jeg kunne vært lærer for en mindre privatist klasse. Anonymkode: 74ad0...c4f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Jeg er rådgiver/administrasjonskonsulent innen samferdsel... Få jobber innen fagfeltet biologi, og for meg er det helt uaktuelt å være lærer, så da ble det noe helt annet. Trives forsåvidt med det, og biologi er en fin hobby på siden. Men kjedelig å ikke få brukt utdannelsen. Anonymkode: 571ee...0f6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Trives du med det? Jeg liker ikke å stå foran store folkemengder, men tror muligens jeg kunne vært lærer for en mindre privatist klasse. Anonymkode: 74ad0...c4f Jeg stortrives! Jeg er introvert, snakker aldri i forsamlinger frivillig, og hater å måtte ta ordet. Men det er noe helt annet i klasserommet, da er jeg jo en fagperson, jeg har en rolle. Og det gjør meg ingenting å snakke fag fremfor mange. Anonymkode: cab63...9af
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 Jeg jobber med rekruttering, for så vidt innenfor mitt fagfelt, men ikke kjemperelevant. Anonymkode: d4da2...ae6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 Er du medlem i Naturviterne? Der er det både fagforening, faglig relevante stillingsutlysninger, kurser og mulighet til å bygge nettverk. Søk litt utenfor der du egentlig hadde tenkt. Fylkeskommuner, Nye veier, kommuner. Konsulentfirma, traineestillinger. Utmarkslag, friluftsråd... Tenk på om du skal lære deg GIS hvis du ikke kan det allerede. Søkt sommerjobb selv om du er ferdig utdanna? Det finnes jobber, men det er mange om beinet Anonymkode: 5cb67...ffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå