hlidskjalf Skrevet 17. april 2021 #41 Skrevet 17. april 2021 Jdz skrev (4 minutter siden): Har du noe underlag for dette? Jeg har prøvd å finne statistikk eller forskning som underbygger påstandene dine, men jeg greier ikke å finne noe som er relevant. Rent anekdotisk selvfølgelig, men les ulike intervjuer med ulike homofile mediepersonligheter. Der kommer det ofte (ikke alltid) frem at det har vært problemer i oppveksten de første leveårene. Og hvor ofte er det du ser feks homofile hunder eller katter? Det forekommer sikkert, men vi skulle sett mye mer av det. Er det ikke rundt 1 av 15 av mennesker som er homofile? Det blir ganske mange, og da skulle det vært mye mer av det både i dyreriket og opp gjennom historien og i alle sivilisasjoner. Det burde blitt forsket mye mer på dette så man fikk skikkelig svar. Istedet er man opptatt av å skåne andres følelser. Men jeg har tro på at vi en dag i fremtiden blir mer fornuftige.
Jessicanaconda Skrevet 17. april 2021 #42 Skrevet 17. april 2021 Polen og Ungarn driver begge med høyreekstrem politikk. Skremmende utvikling hvis du spør meg. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå