Boogie Skrevet 31. august 2005 #21 Skrevet 31. august 2005 Mange spennende tips her. Men jeg lurer på om hvor på nett jeg kan få hørt på sangene??
sensommer brud Skrevet 1. september 2005 #22 Skrevet 1. september 2005 Takk for tips! Lasta ned den med Gudfaren no, den var utruleg fin... Den må foreslås for min kjære!!!! Nokon fleire? ← Hvor lastet du den ned fra? Finnes den å høre et sted på nettet? (Leter jeg også...)
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #23 Skrevet 2. september 2005 Hvor lastet du den ned fra? Finnes den å høre et sted på nettet? (Leter jeg også...) ← www.bearshare.com
Gjest Miss.Chanel Skrevet 2. september 2005 #24 Skrevet 2. september 2005 vi klina vi ! til "unchain melody" med righteous brothers. etterpå hadde vi "Granada" med vassengutande....hihi ozzy "i just want you" hobastank "the reason" shakira "undernath your clothes" robbie williams "angel" madonna "crazy for you" ???
Gjest BC Skrevet 5. september 2005 #25 Skrevet 5. september 2005 Robert Plant- Addicted to love The Darkness- I believe in a thing called love Whitney Houston- Greatest love of all (ikke "tøff" sang, men likevel...) ACDC-You shook me all night long Aerosmith- I don`t wanna miss a thing Beatles- I wanna hold your hand Donna Summer -Hot stuff Dum dum boys-Slave Frank Sinatra- Love and marriage Jimi Hendrix- Foxy lady Lenny Kravitz- Let love rule Leonard Cohen- I`m your man Dette var de jeg kom på i farten...
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #26 Skrevet 5. september 2005 Oj, masse forslag! Her må det lastast ned litt ymse, ja!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå